Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.
Používáte e-shopové řešení Wexbo? S Mail Kompletem můžete díky našemu doplňku automaticky synchronizovat seznam kontaktů a vytěžit tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!
Obchodní schéma, které mnozí z Vás mohou znát pod zkratkou STDC, zastřešuje komunikační cestu od obchodu k cílové skupině a zpět. Známý marketingový koncept, který Vám může pomoci rozjet efektivní online propagaci.
Jedním z nejdůležitějších nástrojů pro sběr kontaktů je jistě přihlašovací formulář. Již dříve jsme si ukázali, jak jej v Mail Kompletu nastavit a jak získat HTML kód pro vložení na web. Dnes se podíváme na to, jak nastavit formulář ve Vašem Shoptetu.
Potřebujete upravit informace u kontaktu, ale nevíte jak to? Koukněte se na krátký návod, který jsme si pro Vás připravili a hned budete vědět jak na to!
Chcete začít sledovat statistiky o úspěšnosti svých e-mailových kampaní? V článku jsme pro Vás shrnuli důvody využívání Google Analytics a přiblížili základní nastavení UTM parametru.
E-mail, skvělý komunikační nástroj, bez kterého bychom si dnešní svět nedokázali ani představit. Jen se zamyslete nad tím, kolik e-mailů denně dostáváte a na kolik e-mailů denně odpovíte. Komunikace je v dnešní době mnohem snadnější a rychlejší. A co teprve takový e-mail marketing?
Co takové A/B testovaní vlastně umí, pro co všechno se používá, a hlavně proč každý, kdo pracuje v e-mail marketingu, by měl tento nástroj znát a 100% ho využívat?
Mít dobře roztříděné a seřazené kontakty je důležitý pilíř dobrého e-mailového marketingu. Tento článek vám stručně a jasně vysvětlí, jakým způsobem je nejlepší na Mail Komplet nahrávat data.