Všechny články

Jak nastavit přihlašovací formulář v Shoptetu do Mail Kompletu

Jedním z nejdůležitějších nástrojů pro sběr kontaktů je jistě přihlašovací formulář. Již dříve jsme si ukázali, jak jej v Mail Kompletu nastavit a jak získat HTML kód pro vložení na web. Dnes se podíváme na to, jak nastavit formulář ve Vašem Shoptetu.

Jak nastavit přihlašovací formulář v Shoptetu do Mail Kompletu

Jedním z nejdůležitějších nástrojů pro sběr kontaktů je jistě přihlašovací formulář. Již dříve jsme si ukázali, jak jej v Mail Kompletu nastavit a jak získat HTML kód pro vložení na web.

Vygenerovaný formulář je třeba opatřit styly, tak aby přesně zapadl do vzhledu Vašeho e-shopu. S tím Vám pomůže Váš grafik nebo správce e-shopu. 

Nyní se podíváme na to, jak vložit formulář do konkrétního e-shopového řešení, do Shoptetu. Předpokládejme tedy, že HTML kód formuláře máme připravený. V administraci Vašeho e-shopu jděte do sekce Vložení a obsah, dále Bannery.

Můžete si vybrat jeden z volných bannerů nebo si vytvořte nový s pomocí tlačítka Přidat. V nastavení banneru nezapomeňte jako Typ banneru nastavit Textový banner.

Do pole pro text pak vložte připravený HTML kód formuláře.

 

Banner umístěte na Váš e-shop. Pokud se stále nezobrazuje, zkontrolujte, že není v sekci Koš a případně jej přetáhněte z Koše zpět na e-shop.

Další informace o manipulaci s prvky e-shopu naleznete zde.

Doufáme, že Vám tento krátký návod objasnil všechny důležité kroky pro nastavení formuláře v Shoptetu. Pokud máte jakékoliv otázky, tak neváhejte a ozvěte se nám.

Jsme tu pro Vás!

Váš Mail Komplet

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Wexbo doplněk

    Používáte e-shopové řešení Wexbo? S Mail Kompletem můžete díky našemu doplňku automaticky synchronizovat seznam kontaktů a vytěžit tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!

  • See-Think-Do-Care model ve vztahu k e-mail marketingu

    Obchodní schéma, které mnozí z Vás mohou znát pod zkratkou STDC, zastřešuje komunikační cestu od obchodu k cílové skupině a zpět. Známý marketingový koncept, který Vám může pomoci rozjet efektivní online propagaci.

  • Jak upravit kontakt

    Potřebujete upravit informace u kontaktu, ale nevíte jak to? Koukněte se na krátký návod, který jsme si pro Vás připravili a hned budete vědět jak na to!

  • Proč používat Google Analytics?

    Chcete začít sledovat statistiky o úspěšnosti svých e-mailových kampaní? V článku jsme pro Vás shrnuli důvody využívání Google Analytics a přiblížili základní nastavení UTM parametru.

  • Proč e-mail marketing?

    E-mail, skvělý komunikační nástroj, bez kterého bychom si dnešní svět nedokázali ani představit. Jen se zamyslete nad tím, kolik e-mailů denně dostáváte a na kolik e-mailů denně odpovíte. Komunikace je v dnešní době mnohem snadnější a rychlejší. A co teprve takový e-mail marketing?

Zpět
nahoru