E-mail marketingový magazín

Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.

Vaše databáze se zmenšuje každým rokem – budujte ji!
1. 7. 2015
Špatná zpráva pro vás – vaše databáze ztrácí kontakty. Ano, i ta vaše, právě teď. Co s tím? Databázi musíme průběžně doplňovat o čerstvé kontakty. Využíváte všechny možné cesty? Nebo vám došly nápady? Poradíme jednoduché způsoby zdarma, díky nimž se vaše databáze bude rozrůstat.
Aby vaše emaily nepadaly do SPAMU
24. 6. 2015
Všichni chceme, aby naše hromadné emaily byly úspěšně doručeny do schránky klienta. A to není tak jednoduché, jak se zdá. Před dveřmi emailové schránky našeho klienta totiž stojí bodyguardi - antispamové filtry. Pokud se jim znelíbíme, nepustí náš email ke klientovi a musíme tedy hledat příčinu a odstranit ji. Jaké nejčastější chyby děláme a co filtrům vadí?
Seznam.cz nasazuje DKIM - oč běží?
21. 4. 2015
Víte, že teoreticky je velmi snadné, aby někdo zneužil vaši e-mailovou adresu a vaším jménem rozesílal SPAM? Prakticky naštěstí existují systémy, které těmto zneužitím brání. V následujícím článku se zaměříme na jeden z těchto takzvaných ověřovacích systémů "DKIM".
Jak vymačkat z vašeho copywritingu co nejvíce
20. 3. 2015
Znáte výsostné "Obsah je král"? Neméně toto spojení platí v email marketingu! Pojďme si v několika bodech shrnout, co by měl mít správný copywriter v email marketingu vždy na paměti. Ne každý je od přírody nadaným pisatelem, ovšem mnoho se lze naučit tréninkem. Na co tedy nezapomínat?
Vytváříme HTML šablonu - 2. díl - Základní kostra e-mailu
13. 3. 2015
V tomto díle zjistíte, jak a kde HTML kód editovat, a naučíte se, jak vytvořit základní strukturu e-mailové šablony. Je určen především začátečníkům v HTML kódování, ale i kodér dosud nepracující s HTML e-maily zde může najít nové informace.
Vytváříme HTML šablonu - 1. díl - Úvod a příprava
5. 3. 2015
Nevíte jak si sami připravit krásnou e-mailovou šablonu? Neumíte kódovat v HTML jazyce? Právě pro vás jsme připravili tento několikadílný seriál o vytvoření kompletní HTML šablony. Mimo jiné se dovíte proč šablonu používat, jak ji otestovat a nebo jak ji modifikovat při dalším používání.
Jak ovlivnila složka "Hromadné" na seznamu otevřenost hromadných e-mailů? Máme pro vás data!
26. 2. 2015
Co znamená zařazení záložky "Hromadné" pro koncového uživatele a co pro hromadné rozesílání emailů? Zpracovali jsme pro vás data ze tří kampaní, které nám prozradí co způsobila integrace této záložky do seznam emailu.
Novinky v aplikaci Mail Komplet!
26. 2. 2015
Naši vývojáři pro vás připravili mnohá vylepšení administrace aplikace Mail Komplet. Díky těmto novinkám bude práce s administrací ještě rychlejší a přehlednější.
Už jste slyšeli o behaviorálním marketingu? Lehce schůdná cesta, jak se k zákazníkovi dostat co nejblíže.
17. 2. 2015
Stává se vám, že vás „pronásledují“ reklamy související s tématy, o které se na internetu často zajímáte? Dámy, zobrazují se vám kabelky z vašich oblíbených e-shopů? Pánové, vidíte často reklamy zaměřené na automobily, zimní pneu a podobně? Cestovatelé, nabízí vám bannery ty nejlevnější letenky dne? Nic není náhoda. A v online světě už vůbec ne! Pokud se poznáváte, pak jste právě pojmenovali behaviorální marketing.
10 klíčových ingrediencí pro dobrý e-mail
12. 2. 2015
E-mail marketing – jedna z nejčastěji používaných forem pro komunikaci se zákazníky a zároveň marketingový nástroj, který je oblíbený pro svou vysokou návratnost investice. Jaké ingredience přimíchat pro ten nejlepší efekt vašeho e-mailu?
Zpět
nahoru