Legislativa v e-mail marketingu je žhavé téma. Chcete-li posílat e-maily a dělat e-mail marketing, musíte být v souladu s legislativou. Pokud tomu tak není, hrozí vám pokuta. V tomto videu se dozvíte všechno o zákoně 480/2004 Sb. Shlédnutí videa vám pomůže pochopit stávající právní úpravu a získáte díky němu základ pro lepší pochopení GDPR ve vzahu k e-mail marketingu.
Kdysi jsme si mysleli, že je úplná samozřejmost, že naši zákazníci vědí, co děláme. S postupem času jsme zjistili, že to tak není. Opakování je matka moudrosti a je dobré se připomenout. Jak? To se dozvíte v tomto videu.
V rámci přípravy nové komunikační strategie zkoušíme video, abyste nemuseli trávit čas čtením a občas se něco o e-mail marketingu dozvěděli úplně pasivně. Tohle je první ukázka z procesu výroby. To kdybyste se náhodou chtěli podívat, co se dá ve video amatérských podmínkách vyrobit.
Jestli vás při čtení titulku napadá, na čem v Mail Kompletu jedeme, pak vězte, že na zákaznické podpoře. I přes to, že se snažíme dávat tomu 110 % a udělat pro vás zákazníky vždy něco navíc, dnes jsme bohužel přišli o Jelena. A to zamrzelo. Ale začněme možná úplně od začátku.
Máte konkrétní otázku ke GDPR a hledáte konkrétní odpověď? Podívejte se, zda ji najdete u nás. V tomto článku zveřejňujeme otázky, které nás ke GDPR průběžně napadají nebo na které se ptají naši zákazníci či partneři. Tak, jak se GDPR postupně prokousáváme, otázky přidáváme. Cílem stránky je předložit praktické úvahy a pomoct co nejvíce firmám s orientací v GDPR a jeho pochopením.
Každý subjekt, který spravuje osobní údaje, bude mít nově od 25. května 2018 povinnost umožnit vlastníkům osobních údajů přenositelnost těchto dat k jiným subjektům. Jak si tento požadavek GDPR vysvětlit? Co pro vás bude znamenat? A jak to má celé prakticky fungovat? To se vám nyní pokusíme osvětlit.
Evropská unie nám nadělila dárek. Tedy už minulý rok, ale nyní už je na čase ho rozbalit. Pokud se k vám ještě nedostala informace o strašákovi e-mail markeťáků (a nejen jich), kterému se říká GDPR, vězte, že není radno o něm nevědět. Co je GDPR si rozebereme v tomto článku, který rozhodně nebude poslední. GDPR si totiž zaslouží nejen seriál, ale možná celou samostatnou rubriku článků. Tak komplexní to bude. A my slibujeme, že pro vás celý Mail Komplet udělá maximum pro to, abyste GDPR bez problémů zvládli a prakticky porozuměli tomu, jak ovlivní váš e-mail marketing.
Obvykle to začíná stejně. Zavolá nám sám majitel nějaké společnosti: “Prosím vás, jste odborníci na e-mailing. Potřeboval bych vaší pomoc! Někdo nám odcizil e-mailovou identitu. A jménem firmy teď posílá nevyžádané hromadné e-maily. Co se s tím dá udělat? Firmě to poškozuje dobré jméno. Jak se můžeme bránit?”
Připravili jsme pro vás nový přehled rozesílek. Nyní jsou ještě přehlednější a detailnější. Jako novinku určitě uvítáte například náhled webové či mobilní verze vašeho e-mailu či vývoj aktivity uživatelů v čase. Také se můžete podívat, který příjemce udělal jakou akci - kdo se proklikl přes váš odkaz dál, kdo e-mail pouze otevřel, kdo se odhlásil... více ale už v našem článku.
Nový vzhled navigačního menu je nasazen. Přinesl s sebou větší přehlednost, nyní přišlo na řadu zkrášlení našeho menu. Podívejte se sami.
Nasazujeme nový vzhled navigačního menu. Větší přehlednost a jako příjemné překvapení nové funkcionality.
Většina mi dá za pravdu, že to, co v "onlinu" (hlavně B2C trhu) prodává, jsou obrázky. Krásné výstižné obrázky a průrazné texty dokáží zázraky. Fotobanky to dobře ví, a proto se nebojí cenu obrázků nadsadit. A stáhnout si obrázek odněkud z internetu? Každé autorské dílo, a to i obrázky a fotografie, je chráněné autorskými právy. Riskovat pokutu se opravdu nevyplácí. I v dnešní době se ale dají najít kvalitní fotografie či obrázky, které jsou zdarma. Jen člověk musí vědět, jak na to. Kde jednoduše takové obrázky sehnat a nezruinovat si při tom firemní účet se dočtete v následujícím článku.
Protože je naším cílem aplikaci Mail Komplet co nejvíce "vymazlit", přemýšleli jsme, jak udělat práci s kampaněmi ještě přehlednější - a skupiny jsou na světě. Také pro vás máme jako dárek zdarma novou předdefinovanou šablonu.
Nedávno jsme v naší aplikaci Mail Komplet "napůl" zablokovali možnost odesílat e-maily s přílohami. Udělali jsme to proto, abychom pomohli našim zákazníkům k lepším výsledkům kampaní. Jak přílohy ovlivňují výsledky a co znamená, že jsme je "napůl" zablokovali, rozebereme nyní podrobněji.
S novým rokem přišla i do Mail Komplet spousta změn a vylepšení. Tady je souhrn toho nej, co se u nás za prosinec a leden událo.
Abychom našim věrným i novým zákazníkům ulehčili práci a ušetřili čas ve vánočním shonu, zaúkolovali jsme našeho designera, který vám připravil několik fantastických vánočních šablon. Ano, šablony zdarma pro všechny! A máme další vánoční překvapení - jednu rozesílku na neomezený počet kontaktů zcela ZDARMA!
Vyhodnocování je neopomenutelnou součástí e-mail marketingové strategie. Z každé kampaně je třeba mít zpětnou vazbu - zjistit, kde je prostor pro zlepšení a co se naopak osvědčilo tak, že to můžeme příště vyzdvihnout. Proto, abychom mohli určit, zda byla kampaň úspěšná, je důležité si předem jasně definovat cíle a metriky, pomocí nichž budeme úspěšnost sledovat. Vyhodnocování následujících 10 metrik je naprostým základem pro efektivní e-mail marketing.
Ani v listopadu ve vývojovém centru Mail Komplet nezaháleli. Můžete se těšit na spoustu nových zásadních funkcionalit, na kterých se ustavičně pracuje. Ale o tom až příště. Co je tedy nového za měsíc listopad?
Vánoční nákupní sezóna už je v plném proudu a není tajemstvím, že pro většinu e-shopů je listopad nejúspěšnějším prodejním měsícem v roce. S přibývajícím počtem online prodejců rapidně rok od roku přibývají i online objednávky. Nenechte si tuto příležitost ujít a začněte plánovat svoji vánoční email-marketingovou strategii.
Zlaté české ručičky ve vývojovém centru Mail Komplet se zase činily. Protože se chceme i nadále pyšnit tím nejlepším a naprosto přelomovým editorem na trhu, neustále ho zdokonalujeme. Co pro Vás máme tedy nového?
Rádi byste oslovili své zákazníky, uživatele, čtenáře, ale nejste si jisti jak začít? Napsat poutavý článek není jen tak. S trochou tréninku to ale hravě zvládnete. I když vyznáváme rčení “Obsah je králem”, víme, že síla textu není dána pouze jeho obsahem, tedy hlasem, ale i jeho tónem.