Všechny články

Wexbo doplněk

Používáte e-shopové řešení Wexbo? S Mail Kompletem můžete díky našemu doplňku automaticky synchronizovat seznam kontaktů a vytěžit tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!

Wexbo doplněk

Naše aplikace Mail Komplet se spojila s e-shopovým řešením Wexbo a posouvá tak hranice e-mail marketingu zase o krok dál. Doplněk pro Wexbo totiž dokáže automaticky synchronizovat seznam kontaktů z e-shopu s daným seznamem příjemců v aplikaci Mail Komplet. Jednoduchým způsobem tak můžete cílit e-mailové kampaně na své zákazníky.

Co vše doplněk dokáže?

Doplněk pro Wexbo umí následující:

  • Automatický import objednávek – snadnou cestou můžete importovat data o opuštěných košících, návštěvách a objednávkách do aplikace Mail Komplet. U objednávek si tak uložíte např. produktovou kategorii, značku nebo cenu z poslední objednávky. Vytvořit tak remarketingovou nebo upsellovou kampaň je hračka.
  • Import produktového feedu – doplněk dokáže automaticky naimportovat Váš produktový feed z Wexbo. Pomocí každodenní automatické aktualizace tak budete mít k dispozici aktuální seznam produktů pro Vaše e-mailové kampaně. Produkty stačí přidat do kampaně přímo v dané šabloně.
  • Automatický import zákazníků – z Vašeho e-shopu nahráváme registrované uživatele, kteří se přihlásili k odběru newsletterů.

Jak nainstalovat doplněk pro Wexbo?

  1. Na webových stránkách Wexbo přejdete do sekce DoplňkyPluginy.
  2. V pravém horním rohu kliknete na Přidat plugin.
  3. Vyhledáte si doplněk Mail Komplet. Označíte a kliknete na tlačítko Přidat.
  4. Doplněk Mail Komplet se Vám zobrazí v seznamu pluginů. Zatím je neaktivní, proto u doplňku Mail Komplet klikněte na symbol tužky.
  5. V následujícím kroku bude zapotřebí doplnit Base crypt, API klíč a následně vybrat seznam příjemců, do kterého se kontakty budou nahrávat.
  6. Base Crypt a API klíč najdete ve Vašem účtu Mail Komplet v sekci NastaveníAPI klíče. Zde si vytvořte nový API klíč. Po jeho vytvoření zkopírujte Base crypt a API klíč a tyto údaje přeneste do Vašeho účtu Wexbo.
  7. Následně vyberte seznam příjemců, do kterého chcete, aby se kontakty z Vašeho e-shopu Wexbo ukládaly. Seznam příjemců musí být předem vytvořený ve Vašem Mail Komplet účtu.
  8. Nyní máme vše hotové. Veškeré nastavení, které jste provedli v administraci Wexbo, uložte.

Úplný návod pro instalaci doplňku naleznete zde: 

Jak nainstalovat Wexbo doplněk

Od této doby se Vám začnou natahovat informace o Vašich zákaznících do Vašeho účtu Mail Komplet. V případě, že byste si chtěli dotáhnout již existující zákazníky, budete si muset seznam příjemců z Wexbo vyexportovat a manuálně importovat do Vašeho účtu Mail Komplet.

Věříme, že Vám doplněk bude dobře sloužit a posunete tak Váš e-mail marketing o velký krok dopředu. 

Váš Mail Komplet

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Jak používat proměnné založené na podmínce?

    Pojďme se podívat na složitější proměnné, které by se Vám mohly ve Vašich kampaních hodit. Máme na mysli proměnnou, která je založena na podmínce.

  • Jak používat základní proměnné v kampaních?

    Díky proměnným můžete Váš newsletter personalizovat a vytvořit jeho obsah na míru přímo pro konkrétního zákazníka. Základem je, mít všechna data o zákazníkovi uložená v seznamech příjemců.

  • Automatizace 10. díl | Welcome kampaně

    A jsme u konce. Toto je náš poslední díl k automatizacím. Pokud jste nečetli naše předchozí články a návody, tak nezoufejte. Všechny najdete v našem blogu na webu Mail Komplet.

  • Automatizace 9. díl | VIP kampaň podle počtu objednávek

    Chtěli byste ukázat svým zákazníkům, že Vám na nich záleží, ale docházejí Vám nápady, jakým způsobem je oslovit? Zkuste si nastavit jednoduchou automatizaci, která se bude odvíjet podle aktivity uživatelů na Vašem e-shopu.

  • Kvalitní databáze versus GDPR

    Nedávno GDPR ''oslavilo'' tříleté výročí v oblasti nakládání s osobními údaji. 25. května 2018 přišlo GDPR na scénu, a to zasáhlo nespočet odvětví, do nichž řadíme i e-mail marketing. Jak se na tento zákon Evropské unie a komplexní změny v oblasti ochrany osobních údajů díváte zpětně?

  • Automatizace 8. díl | Reaktivační kampaň

    Máte ve svých seznamech spoustu kontaktů, u kterých jste v posledních dnech/měsících nezaznamenali žádnou aktivitu? Připravte si pro tuto skupinu zákazníků reaktivační kampaň a pokuste se je znovu zaujmout.

Zpět
nahoru