Další autoři
Klára Messerschmidtová

Autor: Klára Messerschmidtová

Automatizace 10. díl | Welcome kampaně

Automatizace 10. díl | Welcome kampaně

14.07. 2021

A jsme u konce. Toto je náš poslední díl k automatizacím. Pokud jste nečetli naše předchozí články a návody, tak nezoufejte. Všechny najdete v našem blogu na webu Mail Komplet.

Automatizace 5. díl | Jednoduché nastavení opuštěného košíku

Automatizace 5. díl | Jednoduché nastavení opuštěného košíku

31.05. 2021

Rozhodli jsme se navázat na naše díly o automatizacích a připravili jsme si pro Vás menší set článků, ve kterých si vysvětlíme vždy jeden typ automatizace. Půjde tedy o konkrétních případy, které můžete využít v praxi.

Automatizace 6. díl | Pokročilejší nastavení opuštěného košíku

Automatizace 6. díl | Pokročilejší nastavení opuštěného košíku

02.06. 2021

V minulém díle jsme si ukázali, jak nastavit jednoduchou automatizaci na opuštěný košík. V závěru jsme Vám však slíbili, že se spolu podíváme i na trošičku pokročilejší nastavení, ve kterém je automatizace rozdělena do dvou fází.

Automatizace 7. díl | Sleva na první nákup

Automatizace 7. díl | Sleva na první nákup

15.06. 2021

Vítáme Vás u našeho dalšího dílu, ve kterém si tentokrát nastavíme jednoduchou automatizaci zaměřenou na slevu na první nákup.

Automatizace 8. díl | Reaktivační kampaň

Automatizace 8. díl | Reaktivační kampaň

22.06. 2021

Máte ve svých seznamech spoustu kontaktů, u kterých jste v posledních dnech/měsících nezaznamenali žádnou aktivitu? Připravte si pro tuto skupinu zákazníků reaktivační kampaň a pokuste se je znovu zaujmout.

Automatizace 9. díl | VIP kampaň podle počtu objednávek

Automatizace 9. díl | VIP kampaň podle počtu objednávek

06.07. 2021

Chtěli byste ukázat svým zákazníkům, že Vám na nich záleží, ale docházejí Vám nápady, jakým způsobem je oslovit? Zkuste si nastavit jednoduchou automatizaci, která se bude odvíjet podle aktivity uživatelů na Vašem e-shopu.

Jak jste na tom s A/B testováním? Víte o co jde a používáte tzv. ábéčko v rámci svých kampaní?

Jak jste na tom s A/B testováním? Víte o co jde a používáte tzv. ábéčko v rámci svých kampaní?

22.03. 2021

Co takové A/B testovaní vlastně umí, pro co všechno se používá, a hlavně proč každý, kdo pracuje v e-mail marketingu, by měl tento nástroj znát a 100% ho využívat?

Jak napsat poutavý předmět e-mailu, který osloví Vaše zákazníky?

Jak napsat poutavý předmět e-mailu, který osloví Vaše zákazníky?

22.02. 2021

Předmět e-mailu je klíčový! V mnoha případech rozhoduje právě oněch pár úvodních slov o tom, jestli ho příjemce otevře nebo e-mail zůstane nedotčený.

Jak používat proměnné založené na podmínce?

Jak používat proměnné založené na podmínce?

27.07. 2021

Pojďme se podívat na složitější proměnné, které by se Vám mohly ve Vašich kampaních hodit. Máme na mysli proměnnou, která je založena na podmínce.

Jak používat základní proměnné v kampaních?

Jak používat základní proměnné v kampaních?

20.07. 2021

Díky proměnným můžete Váš newsletter personalizovat a vytvořit jeho obsah na míru přímo pro konkrétního zákazníka. Základem je, mít všechna data o zákazníkovi uložená v seznamech příjemců.

Jak upravit kontakt

Jak upravit kontakt

27.04. 2021

Potřebujete upravit informace u kontaktu, ale nevíte jak to? Koukněte se na krátký návod, který jsme si pro Vás připravili a hned budete vědět jak na to!

Kvalitní databáze versus GDPR

Kvalitní databáze versus GDPR

30.06. 2021

Nedávno GDPR ''oslavilo'' tříleté výročí v oblasti nakládání s osobními údaji. 25. května 2018 přišlo GDPR na scénu, a to zasáhlo nespočet odvětví, do nichž řadíme i e-mail marketing. Jak se na tento zákon Evropské unie a komplexní změny v oblasti ochrany osobních údajů díváte zpětně?

Proč e-mail marketing?

Proč e-mail marketing?

13.04. 2021

E-mail, skvělý komunikační nástroj, bez kterého bychom si dnešní svět nedokázali ani představit. Jen se zamyslete nad tím, kolik e-mailů denně dostáváte a na kolik e-mailů denně odpovíte. Komunikace je v dnešní době mnohem snadnější a rychlejší. A co teprve takový e-mail marketing?

See-Think-Do-Care model ve vztahu k e-mail marketingu

See-Think-Do-Care model ve vztahu k e-mail marketingu

29.04. 2021

Obchodní schéma, které mnozí z Vás mohou znát pod zkratkou STDC, zastřešuje komunikační cestu od obchodu k cílové skupině a zpět. Známý marketingový koncept, který Vám může pomoci rozjet efektivní online propagaci.

Wexbo doplněk

Wexbo doplněk

30.04. 2021

Používáte e-shopové řešení Wexbo? S Mail Kompletem můžete díky našemu doplňku automaticky synchronizovat seznam kontaktů a vytěžit tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!

Zpět
nahoru