A jsme u konce. Toto je náš poslední díl k automatizacím. Pokud jste nečetli naše předchozí články a návody, tak nezoufejte. Všechny najdete v našem blogu na webu Mail Komplet.
Rozhodli jsme se navázat na naše díly o automatizacích a připravili jsme si pro Vás menší set článků, ve kterých si vysvětlíme vždy jeden typ automatizace. Půjde tedy o konkrétních případy, které můžete využít v praxi.
V minulém díle jsme si ukázali, jak nastavit jednoduchou automatizaci na opuštěný košík. V závěru jsme Vám však slíbili, že se spolu podíváme i na trošičku pokročilejší nastavení, ve kterém je automatizace rozdělena do dvou fází.
Vítáme Vás u našeho dalšího dílu, ve kterém si tentokrát nastavíme jednoduchou automatizaci zaměřenou na slevu na první nákup.
Máte ve svých seznamech spoustu kontaktů, u kterých jste v posledních dnech/měsících nezaznamenali žádnou aktivitu? Připravte si pro tuto skupinu zákazníků reaktivační kampaň a pokuste se je znovu zaujmout.
Chtěli byste ukázat svým zákazníkům, že Vám na nich záleží, ale docházejí Vám nápady, jakým způsobem je oslovit? Zkuste si nastavit jednoduchou automatizaci, která se bude odvíjet podle aktivity uživatelů na Vašem e-shopu.
Co takové A/B testovaní vlastně umí, pro co všechno se používá, a hlavně proč každý, kdo pracuje v e-mail marketingu, by měl tento nástroj znát a 100% ho využívat?
Jak vytvořit HTML šablonu pro e-mail, tak, aby byla čitelná v co největším počtu e-mailových klientů?
Předmět e-mailu je klíčový! V mnoha případech rozhoduje právě oněch pár úvodních slov o tom, jestli ho příjemce otevře nebo e-mail zůstane nedotčený.
Pojďme se podívat na složitější proměnné, které by se Vám mohly ve Vašich kampaních hodit. Máme na mysli proměnnou, která je založena na podmínce.
Díky proměnným můžete Váš newsletter personalizovat a vytvořit jeho obsah na míru přímo pro konkrétního zákazníka. Základem je, mít všechna data o zákazníkovi uložená v seznamech příjemců.
Potřebujete upravit informace u kontaktu, ale nevíte jak to? Koukněte se na krátký návod, který jsme si pro Vás připravili a hned budete vědět jak na to!
Nedávno GDPR ''oslavilo'' tříleté výročí v oblasti nakládání s osobními údaji. 25. května 2018 přišlo GDPR na scénu, a to zasáhlo nespočet odvětví, do nichž řadíme i e-mail marketing. Jak se na tento zákon Evropské unie a komplexní změny v oblasti ochrany osobních údajů díváte zpětně?
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
E-mail, skvělý komunikační nástroj, bez kterého bychom si dnešní svět nedokázali ani představit. Jen se zamyslete nad tím, kolik e-mailů denně dostáváte a na kolik e-mailů denně odpovíte. Komunikace je v dnešní době mnohem snadnější a rychlejší. A co teprve takový e-mail marketing?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.
Obchodní schéma, které mnozí z Vás mohou znát pod zkratkou STDC, zastřešuje komunikační cestu od obchodu k cílové skupině a zpět. Známý marketingový koncept, který Vám může pomoci rozjet efektivní online propagaci.
Možná si pamatujete na minulý článek, ve kterém jsme řešili téma týkající se kvalitní databáze ve spojitosti se zákonem EU o ochraně osobních údajů. Pokud Vám tento článek utekl, tak se k němu můžete vrátit zde. Dnes si totiž toto téma ještě trochu rozšíříme. Podíváme se na problematiku segmentací.
Odpověď na tuto otázku Vás asi překvapí, ale přesný recept neexistuje. Antispamové filtry poskytovatelů e-mailových schránek se stále vyvíjí, stejně jako celý online svět. Stejně tak jako se stále více řeší bezpečné doručení e-mailu do schránky příjemce.
Nevíte, jak si sami připravit krásnou e-mailovou šablonu? Neumíte kódovat v HTML jazyce? Právě pro Vás jsme připravili tento návod, který je zaměřený na základní tvorbu šablony.
Webhooks, co to je a k čemu se Vám bude hodit? Webhooky se hodí mít, pokud chcete, aby Vám z Mail Kompletu bylo posíláno oznámení na Vaši URL adresu hned, jakmile dojde k nějaké akci, kterou v rámci Mail Kompletu chcete sledovat.
Používáte e-shopové řešení Wexbo? S Mail Kompletem můžete díky našemu doplňku automaticky synchronizovat seznam kontaktů a vytěžit tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!