Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.
Připravili jsme pro vás nový přehled rozesílek. Nyní jsou ještě přehlednější a detailnější. Jako novinku určitě uvítáte například náhled webové či mobilní verze vašeho e-mailu či vývoj aktivity uživatelů v čase. Také se můžete podívat, který příjemce udělal jakou akci - kdo se proklikl přes váš odkaz dál, kdo e-mail pouze otevřel, kdo se odhlásil... více ale už v našem článku.
Vývojáři v Mail Kompletu jedou jako stroje a dnes do plného provozu uvolnili novou funkcionalitu, kterou jsme již nějakou dobu testovali s vybranými zákazníky z finančního sektoru. Touto funkcionalitou jsou transakční e-maily. Nyní tak můžete využít infrastrukturu Mail Komplet pro rozesílání transakčních e-mailů včetně všech náležitostí, které takové rozesílání vyžaduje.
Většina mi dá za pravdu, že to, co v "onlinu" (hlavně B2C trhu) prodává, jsou obrázky. Krásné výstižné obrázky a průrazné texty dokáží zázraky. Fotobanky to dobře ví, a proto se nebojí cenu obrázků nadsadit. A stáhnout si obrázek odněkud z internetu? Každé autorské dílo, a to i obrázky a fotografie, je chráněné autorskými právy. Riskovat pokutu se opravdu nevyplácí. I v dnešní době se ale dají najít kvalitní fotografie či obrázky, které jsou zdarma. Jen člověk musí vědět, jak na to. Kde jednoduše takové obrázky sehnat a nezruinovat si při tom firemní účet se dočtete v následujícím článku.
Protože je naším cílem aplikaci Mail Komplet co nejvíce "vymazlit", přemýšleli jsme, jak udělat práci s kampaněmi ještě přehlednější - a skupiny jsou na světě. Také pro vás máme jako dárek zdarma novou předdefinovanou šablonu.
Nedávno jsme v naší aplikaci Mail Komplet "napůl" zablokovali možnost odesílat e-maily s přílohami. Udělali jsme to proto, abychom pomohli našim zákazníkům k lepším výsledkům kampaní. Jak přílohy ovlivňují výsledky a co znamená, že jsme je "napůl" zablokovali, rozebereme nyní podrobněji.
Už je tak nějak samozřejmostí rekapitulovat co nám minulý rok dal a vzal, jaké byly výsledky a o kolik procent meziročně vzrostly tržby. To, že byl rok 2015 pro české e-shopy výborným rokem je bezesporu pravda. Pojďme se však na rok 2015 podívat jinak...