E-mail marketingový magazín

Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.

Jak používat proměnné založené na podmínce?
27. 7. 2021
Pojďme se podívat na složitější proměnné, které by se Vám mohly ve Vašich kampaních hodit. Máme na mysli proměnnou, která je založena na podmínce.
Jak používat základní proměnné v kampaních?
20. 7. 2021
Díky proměnným můžete Váš newsletter personalizovat a vytvořit jeho obsah na míru přímo pro konkrétního zákazníka. Základem je, mít všechna data o zákazníkovi uložená v seznamech příjemců.
Automatizace 10. díl | Welcome kampaně
14. 7. 2021
A jsme u konce. Toto je náš poslední díl k automatizacím. Pokud jste nečetli naše předchozí články a návody, tak nezoufejte. Všechny najdete v našem blogu na webu Mail Komplet.
Automatizace 9. díl | VIP kampaň podle počtu objednávek
6. 7. 2021
Chtěli byste ukázat svým zákazníkům, že Vám na nich záleží, ale docházejí Vám nápady, jakým způsobem je oslovit? Zkuste si nastavit jednoduchou automatizaci, která se bude odvíjet podle aktivity uživatelů na Vašem e-shopu.
Kvalitní databáze versus GDPR
30. 6. 2021
Nedávno GDPR ''oslavilo'' tříleté výročí v oblasti nakládání s osobními údaji. 25. května 2018 přišlo GDPR na scénu, a to zasáhlo nespočet odvětví, do nichž řadíme i e-mail marketing. Jak se na tento zákon Evropské unie a komplexní změny v oblasti ochrany osobních údajů díváte zpětně?
Automatizace 8. díl | Reaktivační kampaň
22. 6. 2021
Máte ve svých seznamech spoustu kontaktů, u kterých jste v posledních dnech/měsících nezaznamenali žádnou aktivitu? Připravte si pro tuto skupinu zákazníků reaktivační kampaň a pokuste se je znovu zaujmout.
Automatizace 7. díl | Sleva na první nákup
15. 6. 2021
Vítáme Vás u našeho dalšího dílu, ve kterém si tentokrát nastavíme jednoduchou automatizaci zaměřenou na slevu na první nákup.
Automatizace 6. díl | Pokročilejší nastavení opuštěného košíku
2. 6. 2021
V minulém díle jsme si ukázali, jak nastavit jednoduchou automatizaci na opuštěný košík. V závěru jsme Vám však slíbili, že se spolu podíváme i na trošičku pokročilejší nastavení, ve kterém je automatizace rozdělena do dvou fází.
Automatizace 5. díl | Jednoduché nastavení opuštěného košíku
31. 5. 2021
Rozhodli jsme se navázat na naše díly o automatizacích a připravili jsme si pro Vás menší set článků, ve kterých si vysvětlíme vždy jeden typ automatizace. Půjde tedy o konkrétních případy, které můžete využít v praxi.
Wexbo doplněk
30. 4. 2021
Používáte e-shopové řešení Wexbo? S Mail Kompletem můžete díky našemu doplňku automaticky synchronizovat seznam kontaktů a vytěžit tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!
Zpět
nahoru