E-mail marketingový magazín

Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.

Naše kolegyně Aduš
2. 8. 2018
Myslím, že byste určitě všichni rádi věděli, kdo je vlastně ta naše Adéla. Ta Adéla, která píše, mimo jiné, tak bezva články o nás všech ostatních. Tak jo, pozor, začínáme!
Jak na smajlíky v předmětu e-mailu
31. 7. 2018
V dnešním článku se blíže seznámíme se smajlíky v předmětu e-mailu. Zjistíte, kdy jsou vhodné a jak je vytvořit.
Holky od vedle
12. 6. 2018
Poslední článek o kolezích vzbudil pozitivní ohlas a tak jsem zpátky. Příjemné prostředí Mail Kompletu totiž tvoří i holky z vedlejšího kanclu. Uvařte si čaj, pohodlně se usaďte a seznamte se s Holkami od vedle.
Jak číst ve statistikách
31. 5. 2018
Odešlete kampaň, podíváte se do výsledků a řeknete si. Jojo, to je dobrý, ale co to vlastně znamená? A je tahle hodnota fajn nebo ne? Pojďte se podívat na statistiky z e-mail marketingu trošku hlouběji.
Adéla a její kluci
29. 5. 2018
Krátký zápisek o tom, jak jsem se dostala z Karviné do kanceláře plné mužů. V době, kdy se podporuje vstup žen do technického prostředí. Seznamte se neformální cestou s mými kolegy, kteří stojí za Mail Kompletem. :)
Reaktivační kampaň
2. 5. 2018
Máte nějakou starší databázi zákazníků, o které nevíte, kde jste ji získali? Rádi byste na tyto zákazníky posílali své newslettery i po 25. květnu? Zkuste vytvořit reaktivační kampaň.
Testujte jako o život. A/B testování je tady
13. 3. 2018
Potřebujete zjistit, jak v rámci jednotlivé kampaně obstojí varianty předmětu nebo odesílatele? Náš systém umožňuje v současné době A/B testování. Tak hurá do "abéčka".
GDPR - jak to bude s tou databází?
10. 3. 2018
Vlastníte databázi zákazníků a nevíte jakým způsobem s ní pracovat po konci května 2018? Nebo jak sbírat nové kontakty? My už to víme.
GDPR - jste připraveni?
10. 3. 2018
Nařízení, kterého se všichni bojí a které se zcela určitě dotkne všech. Víte, co vše je potřeba zařídit, abyste byli s GDPR kamarádi? Pojďme se na to celé podívat.
Jak maká e-mailing v celkovém měřítku?
28. 2. 2018
Výsledky, které sbírají e-mailové kampaně, jsou více než důležité. Hlavně z toho pohledu, že jasně vidíte, jakým způsobem se ubírá váš e-mail marketing. Chybí vám ale určité srovnání. Víte třeba jaký open rate je v daném odvětví? Je vaše otevřenost dostatečná v porovnání s konkurencí?
Zpět
nahoru