E-mail marketingový magazín

Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.

Spouštíme novou administraci!
21. 11. 2014
Rádi bychom vám představili novou verzi administrace, která počínaje dnešním dnem běží na plné obrátky. Po přihlášení tedy budete automaticky přesměrování do nového přostředí.
Nedopusťte, aby vaše e-maily končily ve SPAMu
30. 10. 2014
Stále palčivějším se stává téma, jak legálně posílat hromadné e-maily a zaručit jejich bezpečné doručení do schránky příjemce. Jelikož dochází k nárůstu zasílání nevyžádaných obchodních sdělení, e-mailoví klienti implemetují přísnější a přísnější pravidla. Aby byly naše e-maily doručeny, musíme tato pravidla dodržovat.
Jak posílat hromadné e-maily a vědět, že je rozesíláte efektivně
24. 10. 2014
Existují tři hlavní postupy, jak posílat hromadné e-maily. Jako první se nabízí zdánlivě nejjednodušší možnost přes běžného e-mailového klienta, tedy z vlastní schránky. Jak se dočtete dále, toto považujeme za nevhodné. Dalším způsobem je použití desktopových aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů, což je vhodné v určitých připadech. Nejefektivnější řešení je ovšem použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů.
Animovaný GIF v e-mailu? Ano!
22. 9. 2014
E-mail marketing vyžaduje, abychom stále hledali nové a nové prvky, které náš odliší od konkurence a přitáhnou pozornost uživatele, který si rozklikne náš e-mail mezi desítkami ostatních, přečte si jej a v ideálním případě dojde ke konverzi. GIF je jednou z možností, jak e-mail ozvláštnit.
Posílat, či neposílat více e-mailů? Toť otázka!
1. 9. 2014
Velmi často se setkáváme s názorem zákazníků, kteří tvrdí, že své zákazníky nechtějí e-maily ubíjet, a proto rozesílají své e-maily jen jednou maximálně dvakrát měsíčně. Je skutečnost opravdu taková, že s častějším zasíláním e-mailů roste také nespokojenost zákazníků a jejich podráždění z přemíry e-mailů? Řekneme Vám, co nás e-mail marketing naučil.
Proč využívat e-mail marketing a hromadné rozesílání emailů
18. 8. 2014
Častým argumentem proč začít s e-mail marketingem je skutečnost, že náklady spojené se získáním nového zákazníka mohou být až 5x vyšší, než náklady na udržení stávajícího.
Proč pro hromadné rozesílky používat specializovaný nástroj?
18. 8. 2014
V tomto článku se dozvíte, jaká nebezpečí nese hromadné rozesílání e-mailů bez užití profesionálního nástroje, tedy svépomocí či přes neprofesionálního poskytovatele. Vyhněte se zbytečným problémům.
Optimalizujte své e-maily pro mobilní zařízení
14. 8. 2014
Před deseti lety si e-mailoví marketéři mohli být jistí, že jejich e-mail bude v pořádku doručen, otevřen a přečten na počítači či notebooku. Dnes však je velmi pravděpodobné, že si váš e-mail uživatel otevře na svém smartphonu nebo tabletu. Jaké kroky tedy podniknout, aby váš e-mail marketing odrážel specifika pro čtení na mobilních zařízeních?
Podívejte se, co dokáže pouhá záměna obrázků za HTML formu e-mailu
18. 7. 2014
Přečtěte si, jaký výsledek přineslo A/B testování jedné z kampaní společnosti OKAY, u které byla použita jejich vlastní stávající šablona a nová, navržená grafiky Mail Komplet dle posledních trendů a doporučených postupů v oblasti e-mail marketingu.
Jaké výhody přináší e-mail marketing malým a středním podnikům?
14. 7. 2014
Malé a střední podniky ve snaze zacílit na nové klienty zapomínají na své stávající klienty. Ovšem pokud jsme klienta již získali (a že nás to jistě stálo nemalé úsilí), je škoda o něj nepečovat a ztratit ho. K udržování stálého kontaktu s klientem je e-mail marketing tou nejlepší cestou. V čem tkví jedinečnost a síla e-mail marketingu?
Zpět
nahoru