Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.
Kdysi jsme si mysleli, že je úplná samozřejmost, že naši zákazníci vědí, co děláme. S postupem času jsme zjistili, že to tak není. Opakování je matka moudrosti a je dobré se připomenout. Jak? To se dozvíte v tomto videu.
V rámci přípravy nové komunikační strategie zkoušíme video, abyste nemuseli trávit čas čtením a občas se něco o e-mail marketingu dozvěděli úplně pasivně. Tohle je první ukázka z procesu výroby. To kdybyste se náhodou chtěli podívat, co se dá ve video amatérských podmínkách vyrobit.
Jestli vás při čtení titulku napadá, na čem v Mail Kompletu jedeme, pak vězte, že na zákaznické podpoře. I přes to, že se snažíme dávat tomu 110 % a udělat pro vás zákazníky vždy něco navíc, dnes jsme bohužel přišli o Jelena. A to zamrzelo. Ale začněme možná úplně od začátku.
Máte konkrétní otázku ke GDPR a hledáte konkrétní odpověď? Podívejte se, zda ji najdete u nás. V tomto článku zveřejňujeme otázky, které nás ke GDPR průběžně napadají nebo na které se ptají naši zákazníci či partneři. Tak, jak se GDPR postupně prokousáváme, otázky přidáváme. Cílem stránky je předložit praktické úvahy a pomoct co nejvíce firmám s orientací v GDPR a jeho pochopením.
Každý subjekt, který spravuje osobní údaje, bude mít nově od 25. května 2018 povinnost umožnit vlastníkům osobních údajů přenositelnost těchto dat k jiným subjektům. Jak si tento požadavek GDPR vysvětlit? Co pro vás bude znamenat? A jak to má celé prakticky fungovat? To se vám nyní pokusíme osvětlit.
Evropská unie nám nadělila dárek. Tedy už minulý rok, ale nyní už je na čase ho rozbalit. Pokud se k vám ještě nedostala informace o strašákovi e-mail markeťáků (a nejen jich), kterému se říká GDPR, vězte, že není radno o něm nevědět. Co je GDPR si rozebereme v tomto článku, který rozhodně nebude poslední. GDPR si totiž zaslouží nejen seriál, ale možná celou samostatnou rubriku článků. Tak komplexní to bude. A my slibujeme, že pro vás celý Mail Komplet udělá maximum pro to, abyste GDPR bez problémů zvládli a prakticky porozuměli tomu, jak ovlivní váš e-mail marketing.
Obvykle to začíná stejně. Zavolá nám sám majitel nějaké společnosti: “Prosím vás, jste odborníci na e-mailing. Potřeboval bych vaší pomoc! Někdo nám odcizil e-mailovou identitu. A jménem firmy teď posílá nevyžádané hromadné e-maily. Co se s tím dá udělat? Firmě to poškozuje dobré jméno. Jak se můžeme bránit?”
Připravili jsme pro vás nový přehled rozesílek. Nyní jsou ještě přehlednější a detailnější. Jako novinku určitě uvítáte například náhled webové či mobilní verze vašeho e-mailu či vývoj aktivity uživatelů v čase. Také se můžete podívat, který příjemce udělal jakou akci - kdo se proklikl přes váš odkaz dál, kdo e-mail pouze otevřel, kdo se odhlásil... více ale už v našem článku.
Vývojáři v Mail Kompletu jedou jako stroje a dnes do plného provozu uvolnili novou funkcionalitu, kterou jsme již nějakou dobu testovali s vybranými zákazníky z finančního sektoru. Touto funkcionalitou jsou transakční e-maily. Nyní tak můžete využít infrastrukturu Mail Komplet pro rozesílání transakčních e-mailů včetně všech náležitostí, které takové rozesílání vyžaduje.