E-mail marketingový magazín

Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.

See-Think-Do-Care model ve vztahu k e-mail marketingu
29. 4. 2021
Obchodní schéma, které mnozí z Vás mohou znát pod zkratkou STDC, zastřešuje komunikační cestu od obchodu k cílové skupině a zpět. Známý marketingový koncept, který Vám může pomoci rozjet efektivní online propagaci.
Jak nastavit přihlašovací formulář v Shoptetu do Mail Kompletu
28. 4. 2021
Jedním z nejdůležitějších nástrojů pro sběr kontaktů je jistě přihlašovací formulář. Již dříve jsme si ukázali, jak jej v Mail Kompletu nastavit a jak získat HTML kód pro vložení na web. Dnes se podíváme na to, jak nastavit formulář ve Vašem Shoptetu.
Jak upravit kontakt
27. 4. 2021
Potřebujete upravit informace u kontaktu, ale nevíte jak to? Koukněte se na krátký návod, který jsme si pro Vás připravili a hned budete vědět jak na to!
Proč používat Google Analytics?
22. 4. 2021
Chcete začít sledovat statistiky o úspěšnosti svých e-mailových kampaní? V článku jsme pro Vás shrnuli důvody využívání Google Analytics a přiblížili základní nastavení UTM parametru.
Proč e-mail marketing?
13. 4. 2021
E-mail, skvělý komunikační nástroj, bez kterého bychom si dnešní svět nedokázali ani představit. Jen se zamyslete nad tím, kolik e-mailů denně dostáváte a na kolik e-mailů denně odpovíte. Komunikace je v dnešní době mnohem snadnější a rychlejší. A co teprve takový e-mail marketing?
Jak jste na tom s A/B testováním? Víte o co jde a používáte tzv. ábéčko v rámci svých kampaní?
22. 3. 2021
Co takové A/B testovaní vlastně umí, pro co všechno se používá, a hlavně proč každý, kdo pracuje v e-mail marketingu, by měl tento nástroj znát a 100% ho využívat?
Import kontaktů a práce s databází krok 2
15. 3. 2021
Mít dobře roztříděné a seřazené kontakty je důležitý pilíř dobrého e-mailového marketingu. Tento článek vám stručně a jasně vysvětlí, jakým způsobem je nejlepší na Mail Komplet nahrávat data.
Jak napsat poutavý předmět e-mailu, který osloví Vaše zákazníky?
22. 2. 2021
Předmět e-mailu je klíčový! V mnoha případech rozhoduje právě oněch pár úvodních slov o tom, jestli ho příjemce otevře nebo e-mail zůstane nedotčený.
14. února | Valentýn
26. 1. 2021
Tento americký svátek je pro někoho den jako každý jiný, ale pro jiného je to příležitost, jak udělat svým blízkým radost.
Trendy v e-mail marketingu 2021
12. 1. 2021
Přečtěte si, která témata budou tento rok e-mailingu vládnout. Připíšete si určitě bonusové body, když o nich budete vědět.
Zpět
nahoru