Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.
Vyfiltrovat si příjemce od určitého data a na ty vytvořit samostatný segment? Do seznamů příjemců přibyla nová funkcionalita, která se vám bude určitě hodit. Pojďme se na ni podívat.
Jeden e-mail vládne všemu. Podívejte se s námi na zákoutí e-malingu. Děláte ho správně? Přichystali jsme si pro vás 10 tipů, na které byste neměli při tvorbě e-mailové kampaně zapomenout. Dnes se podíváme na prvních 5.
Pozadí dle vašich představ. Vytvořte si e-mailovou kampaň, která lahodí každému oku. Přinášíme vám návod, jak jednoduše nastavit pozadí své e-mailové kampaně.
Řada z vás nám píše, že byste potřebovali poradit s tvorbou první e-mailové kampaně. To pro nás není žádný problém. Tak se na to pojďme podívat krůček po krůčku.
Asi většina lidí vidí pod e-mailingem posílání klasického newsletteru s produkty. Některé firmy "zásobují" své zákazníky opravdu hojně a kolikrát posílají e-mailové kampaně téměř každý den. Tyhle praktiky zákazníky odradí a začínají chápat e-mailing jako něco, co není moc fajn. Je to ale pravda? Je e-mailing na tom opravdu tak špatně?
Do našeho systému přibyla jedna opravdu žhavá novinka. Jedná se o teplotní mapy, které slouží jako statistický nástroj pro vyhodnocení vašich e-mailových rozesílek. Zjistěte jednoduše, co vaše zákazníky opravdu zajímá a na co nejvíce klikají.
Legislativa v e-mail marketingu je žhavé téma. Chcete-li posílat e-maily a dělat e-mail marketing, musíte být v souladu s legislativou. Pokud tomu tak není, hrozí vám pokuta. V tomto videu se dozvíte všechno o zákoně 480/2004 Sb. Shlédnutí videa vám pomůže pochopit stávající právní úpravu a získáte díky němu základ pro lepší pochopení GDPR ve vzahu k e-mail marketingu.
Kdysi jsme si mysleli, že je úplná samozřejmost, že naši zákazníci vědí, co děláme. S postupem času jsme zjistili, že to tak není. Opakování je matka moudrosti a je dobré se připomenout. Jak? To se dozvíte v tomto videu.
V rámci přípravy nové komunikační strategie zkoušíme video, abyste nemuseli trávit čas čtením a občas se něco o e-mail marketingu dozvěděli úplně pasivně. Tohle je první ukázka z procesu výroby. To kdybyste se náhodou chtěli podívat, co se dá ve video amatérských podmínkách vyrobit.