Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.
Většina mi dá za pravdu, že to, co v "onlinu" (hlavně B2C trhu) prodává, jsou obrázky. Krásné výstižné obrázky a průrazné texty dokáží zázraky. Fotobanky to dobře ví, a proto se nebojí cenu obrázků nadsadit. A stáhnout si obrázek odněkud z internetu? Každé autorské dílo, a to i obrázky a fotografie, je chráněné autorskými právy. Riskovat pokutu se opravdu nevyplácí. I v dnešní době se ale dají najít kvalitní fotografie či obrázky, které jsou zdarma. Jen člověk musí vědět, jak na to. Kde jednoduše takové obrázky sehnat a nezruinovat si při tom firemní účet se dočtete v následujícím článku.
Protože je naším cílem aplikaci Mail Komplet co nejvíce "vymazlit", přemýšleli jsme, jak udělat práci s kampaněmi ještě přehlednější - a skupiny jsou na světě. Také pro vás máme jako dárek zdarma novou předdefinovanou šablonu.
Nedávno jsme v naší aplikaci Mail Komplet "napůl" zablokovali možnost odesílat e-maily s přílohami. Udělali jsme to proto, abychom pomohli našim zákazníkům k lepším výsledkům kampaní. Jak přílohy ovlivňují výsledky a co znamená, že jsme je "napůl" zablokovali, rozebereme nyní podrobněji.
Už je tak nějak samozřejmostí rekapitulovat co nám minulý rok dal a vzal, jaké byly výsledky a o kolik procent meziročně vzrostly tržby. To, že byl rok 2015 pro české e-shopy výborným rokem je bezesporu pravda. Pojďme se však na rok 2015 podívat jinak...
Abychom našim věrným i novým zákazníkům ulehčili práci a ušetřili čas ve vánočním shonu, zaúkolovali jsme našeho designera, který vám připravil několik fantastických vánočních šablon. Ano, šablony zdarma pro všechny! A máme další vánoční překvapení - jednu rozesílku na neomezený počet kontaktů zcela ZDARMA!
Vyhodnocování je neopomenutelnou součástí e-mail marketingové strategie. Z každé kampaně je třeba mít zpětnou vazbu - zjistit, kde je prostor pro zlepšení a co se naopak osvědčilo tak, že to můžeme příště vyzdvihnout. Proto, abychom mohli určit, zda byla kampaň úspěšná, je důležité si předem jasně definovat cíle a metriky, pomocí nichž budeme úspěšnost sledovat. Vyhodnocování následujících 10 metrik je naprostým základem pro efektivní e-mail marketing.
Ani v listopadu ve vývojovém centru Mail Komplet nezaháleli. Můžete se těšit na spoustu nových zásadních funkcionalit, na kterých se ustavičně pracuje. Ale o tom až příště. Co je tedy nového za měsíc listopad?