E-mail marketingový magazín

Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.

 Mail Komplet na Youtube
16. 6. 2014
Všimli jste si, že pro vás na Youtube připravujeme obsáhlou video nápovědu? Poznávejte Mail Komplet pohodlně. Ukážeme vám vše, co potřebujete vědět.
Mail Komplet zvládne každý. Nevěříte?
3. 6. 2014
Podívejte se na krátké dvouminutové video a zjistíte sami, že používat Mail Komplet není žádná věda. Udělejte z e-mail marketingu stroj na peníze.
Jak e-mail marketing nedělat
30. 5. 2014
Sami jistě občas narazíte na e-mailové sdělení, které by si zasloužilo, aby se na něm intenzivně zapracovalo. Sepsali jsme základní zásady e-mailového marketingu, které by se měly dodržovat.
Případová studie - předmět e-mailu a výkon kampaně
14. 5. 2014
O tom, že je předmět důležitý v každé e-mailové kampani, se dočtete všude. Téměř nikde však nenajdete konkrétní příklady provedených změn. Proto se s vámi podělíme o jednu případovu studii.
5 zajímavých postřehů z přednášky „Jak vyzrát na e-mailing?“
14. 4. 2014
"Všichni víme, jak se to má dělat správně, ale málo kdo to tak dělá." řekl Petr Matoušek, marketingový ředitel MALL.cz. Přečtěte si další zajímavé postřehy z přednášky o email marketingu.
Proč dělat e-mail marketing
10. 3. 2014
Lidé se nás občas ptají, proč se tak intenzivně zaměřujeme na e-mail marketing. Myslí si, že jde o SPAM a že se marketing prostřednictvím e-mailu nedá dělat. E-mail je přece zastaralý a málokdo dnes e-maily čte.
Potěšte všechny ženy vřelým e-mailem a popřejte jim k jejich svátku
24. 2. 2014
Mezinárodní den žen, připadající na 8. března, je vhodnou příležitostí k tomu, abychom projevili úctu všem ženám a náš upřímný zájem o ně. K této příležitosti jsme přichystali omezenou nabídku. Do půlnoci 8. března platí 15% sleva na veškeré naše služby. Máte také možnost získat šablonu zdarma.
5 nejdůležitějších faktorů k testování při hromadném rozesílání e-mailů
11. 2. 2014
Každý marketingový odborník, specialista či manažer nechává testovat při rozesílání hromadných e-mailů zcela prioritně předmět zprávy. Přinejmenším to vyplývá z nezávislých průzkumů na toto téma.
Mail Komplet & média
27. 1. 2014
Zajímá vás, jak si náš tým stál v porovnání s konkurencí v StarCube akcelerátoru? Chcete vidět, jak jsme se prezentovali a co o nás nakonec napsali na portálu Lupa.cz? Připravili jsme krátký článek o tom, jak se Mail Komplet promítl v médiích.
Zpět
nahoru