Už je tak nějak samozřejmostí rekapitulovat co nám minulý rok dal a vzal, jaké byly výsledky a o kolik procent meziročně vzrostly tržby. To, že byl rok 2015 pro české e-shopy výborným rokem je bezesporu pravda. Pojďme se však na rok 2015 podívat jinak...
Český internetový portál Seznam.cz zavedl v únoru složku Hromadné. Do této složky přichází všechna obchodní sdělení. Zavedení složky vzbudilo mezi marketéry a obchodníky rozruch, neboť nastal propad v otevřenosti emailů a klesly tržby obchodů, které realizují e-mail marketing. Prohlédněte si data, na kterých lze pozorovat dopady této změny a postupný vývoj.
Co znamená zařazení záložky "Hromadné" pro koncového uživatele a co pro hromadné rozesílání emailů? Zpracovali jsme pro vás data ze tří kampaní, které nám prozradí co způsobila integrace této záložky do seznam emailu.
V oblasti e-mailingu používáme velké množství slov, které nemají alternativní český název. Znáte je? Víte co je spam rate? A jaký je rozdíl mezi soft a hard bounce? Tento článek je určen pro všechny, kteří si chtějí rozšířit znalosti v oblasti rozesílání hromadných e-mailů.
Existují tři hlavní postupy, jak posílat hromadné e-maily. Jako první se nabízí zdánlivě nejjednodušší možnost přes běžného e-mailového klienta, tedy z vlastní schránky. Jak se dočtete dále, toto považujeme za nevhodné. Dalším způsobem je použití desktopových aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů, což je vhodné v určitých připadech. Nejefektivnější řešení je ovšem použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů.
Všimli jste si, že pro vás na Youtube připravujeme obsáhlou video nápovědu? Poznávejte Mail Komplet pohodlně. Ukážeme vám vše, co potřebujete vědět.
Zajímá vás, jak si náš tým stál v porovnání s konkurencí v StarCube akcelerátoru? Chcete vidět, jak jsme se prezentovali a co o nás nakonec napsali na portálu Lupa.cz? Připravili jsme krátký článek o tom, jak se Mail Komplet promítl v médiích.