Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Další autoři
Lukáš Nejedlý

Autor: Lukáš Nejedlý

.NET vývojář

7 věcí, které jsme se naučili v roce 2015

7 věcí, které jsme se naučili v roce 2015

22.01. 2016

Už je tak nějak samozřejmostí rekapitulovat co nám minulý rok dal a vzal, jaké byly výsledky a o kolik procent meziročně vzrostly tržby. To, že byl rok 2015 pro české e-shopy výborným rokem je bezesporu pravda. Pojďme se však na rok 2015 podívat jinak...

Složka Hromadné a výsledky s odstupem času

Složka Hromadné a výsledky s odstupem času

22.07. 2015

Český internetový portál Seznam.cz zavedl v únoru složku Hromadné. Do této složky přichází všechna obchodní sdělení. Zavedení složky vzbudilo mezi marketéry a obchodníky rozruch, neboť nastal propad v otevřenosti emailů a klesly tržby obchodů, které realizují e-mail marketing. Prohlédněte si data, na kterých lze pozorovat dopady této změny a postupný vývoj.

Jak ovlivnila složka "Hromadné" na seznamu otevřenost hromadných e-mailů? Máme pro vás data!

Jak ovlivnila složka "Hromadné" na seznamu otevřenost hromadných e-mailů? Máme pro vás data!

26.02. 2015

Co znamená zařazení záložky "Hromadné" pro koncového uživatele a co pro hromadné rozesílání emailů? Zpracovali jsme pro vás data ze tří kampaní, které nám prozradí co způsobila integrace této záložky do seznam emailu.

Abeceda e-mailingu aneb už vím, co je newsletter!

Abeceda e-mailingu aneb už vím, co je newsletter!

29.01. 2015

V oblasti e-mailingu používáme velké množství slov, které nemají alternativní český název. Znáte je? Víte co je spam rate? A jaký je rozdíl mezi soft a hard bounce? Tento článek je určen pro všechny, kteří si chtějí rozšířit znalosti v oblasti rozesílání hromadných e-mailů.

Jak posílat hromadné e-maily a vědět, že je rozesíláte efektivně

Jak posílat hromadné e-maily a vědět, že je rozesíláte efektivně

24.10. 2014

Existují tři hlavní postupy, jak posílat hromadné e-maily. Jako první se nabízí zdánlivě nejjednodušší možnost přes běžného e-mailového klienta, tedy z vlastní schránky. Jak se dočtete dále, toto považujeme za nevhodné. Dalším způsobem je použití desktopových aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů, což je vhodné v určitých připadech. Nejefektivnější řešení je ovšem použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů.

 Mail Komplet na Youtube

Mail Komplet na Youtube

16.06. 2014

Všimli jste si, že pro vás na Youtube připravujeme obsáhlou video nápovědu? Poznávejte Mail Komplet pohodlně. Ukážeme vám vše, co potřebujete vědět.

Mail Komplet & média

Mail Komplet & média

27.01. 2014

Zajímá vás, jak si náš tým stál v porovnání s konkurencí v StarCube akcelerátoru? Chcete vidět, jak jsme se prezentovali a co o nás nakonec napsali na portálu Lupa.cz? Připravili jsme krátký článek o tom, jak se Mail Komplet promítl v médiích.

Zpět
nahoru