E-mail marketingový magazín

Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digitál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.

Zaměřeno na Gmail a doručitelnost e-mailů
6. 2. 2015
Gmail má vysoce propracovanou strategii ochrany před spamem a neustále inovuje způsoby, jak proti spamu bojovat. Eliminování spamu tedy pro Gmail nepředstavuje problém. Potíž nastává v bodě, kdy musí odchytit zprávy, o které má uživatel opravdu zájem a nemají být blokovány. Při realizaci vašich legálních, vyžádaných rozesílek se s tímto můžete také potýkat.
Abeceda e-mailingu aneb už vím, co je newsletter!
29. 1. 2015
V oblasti e-mailingu používáme velké množství slov, které nemají alternativní český název. Znáte je? Víte co je spam rate? A jaký je rozdíl mezi soft a hard bounce? Tento článek je určen pro všechny, kteří si chtějí rozšířit znalosti v oblasti rozesílání hromadných e-mailů.
Šťastné a veselé Vánoce 2014 ze Sydney
24. 12. 2014
Rádi bychom touto cestou všem popřáli šťastné a veselé Vánoce 2014.
Vánoční nadělení - šablony zdarma!
28. 11. 2014
Připravujete se již na Vánoce? Pokud ne, je nejvyšší čas začít! A my bychom vám přípravy rádi usnadnili. Proto přicházíme s vánočním dárkem v předstihu. Stávajícím a novým zákazníkům rozdáváme naše originální šablony.
Spouštíme novou administraci!
21. 11. 2014
Rádi bychom vám představili novou verzi administrace, která počínaje dnešním dnem běží na plné obrátky. Po přihlášení tedy budete automaticky přesměrování do nového přostředí.
Nedopusťte, aby vaše e-maily končily ve SPAMu
30. 10. 2014
Stále palčivějším se stává téma, jak legálně posílat hromadné e-maily a zaručit jejich bezpečné doručení do schránky příjemce. Jelikož dochází k nárůstu zasílání nevyžádaných obchodních sdělení, e-mailoví klienti implemetují přísnější a přísnější pravidla. Aby byly naše e-maily doručeny, musíme tato pravidla dodržovat.
Jak posílat hromadné e-maily a vědět, že je rozesíláte efektivně
24. 10. 2014
Existují tři hlavní postupy, jak posílat hromadné e-maily. Jako první se nabízí zdánlivě nejjednodušší možnost přes běžného e-mailového klienta, tedy z vlastní schránky. Jak se dočtete dále, toto považujeme za nevhodné. Dalším způsobem je použití desktopových aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů, což je vhodné v určitých připadech. Nejefektivnější řešení je ovšem použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů.
Animovaný GIF v e-mailu? Ano!
22. 9. 2014
E-mail marketing vyžaduje, abychom stále hledali nové a nové prvky, které náš odliší od konkurence a přitáhnou pozornost uživatele, který si rozklikne náš e-mail mezi desítkami ostatních, přečte si jej a v ideálním případě dojde ke konverzi. GIF je jednou z možností, jak e-mail ozvláštnit.
Posílat, či neposílat více e-mailů? Toť otázka!
1. 9. 2014
Velmi často se setkáváme s názorem zákazníků, kteří tvrdí, že své zákazníky nechtějí e-maily ubíjet, a proto rozesílají své e-maily jen jednou maximálně dvakrát měsíčně. Je skutečnost opravdu taková, že s častějším zasíláním e-mailů roste také nespokojenost zákazníků a jejich podráždění z přemíry e-mailů? Řekneme Vám, co nás e-mail marketing naučil.
Proč využívat e-mail marketing a hromadné rozesílání emailů
18. 8. 2014
Častým argumentem proč začít s e-mail marketingem je skutečnost, že náklady spojené se získáním nového zákazníka mohou být až 5x vyšší, než náklady na udržení stávajícího.
Zpět
nahoru