Jedním z nejdůležitějších nástrojů pro sběr kontaktů je jistě přihlašovací formulář. Již dříve jsme si ukázali, jak jej v Mail Kompletu nastavit a jak získat HTML kód pro vložení na web. Dnes se podíváme na to, jak nastavit formulář ve Vašem Shoptetu.
Rádi bychom vás informovali o nových funkcích v systému Mail Komplet. Vyvinuli jsme chytrý editor, díky kterému bude tvorba vašich kampaní jednoduchá, rychlá a zábavná. Kampaně navíc můžete propojit se svým e-shopem a ušetřit tak mnoho času. Pro lepší komunikaci jsme také přidali online chat a možnost zasílání hodnocení systému. Čtěte dále, co nového vás v aplikaci Mail Komplet čeká.
V tomto díle zjistíte, jak a kde HTML kód editovat, a naučíte se, jak vytvořit základní strukturu e-mailové šablony. Je určen především začátečníkům v HTML kódování, ale i kodér dosud nepracující s HTML e-maily zde může najít nové informace.
Nevíte jak si sami připravit krásnou e-mailovou šablonu? Neumíte kódovat v HTML jazyce? Právě pro vás jsme připravili tento několikadílný seriál o vytvoření kompletní HTML šablony. Mimo jiné se dovíte proč šablonu používat, jak ji otestovat a nebo jak ji modifikovat při dalším používání.
Připravujete se již na Vánoce? Pokud ne, je nejvyšší čas začít! A my bychom vám přípravy rádi usnadnili. Proto přicházíme s vánočním dárkem v předstihu. Stávajícím a novým zákazníkům rozdáváme naše originální šablony.
E-mail marketing vyžaduje, abychom stále hledali nové a nové prvky, které náš odliší od konkurence a přitáhnou pozornost uživatele, který si rozklikne náš e-mail mezi desítkami ostatních, přečte si jej a v ideálním případě dojde ke konverzi. GIF je jednou z možností, jak e-mail ozvláštnit.
Před deseti lety si e-mailoví marketéři mohli být jistí, že jejich e-mail bude v pořádku doručen, otevřen a přečten na počítači či notebooku. Dnes však je velmi pravděpodobné, že si váš e-mail uživatel otevře na svém smartphonu nebo tabletu. Jaké kroky tedy podniknout, aby váš e-mail marketing odrážel specifika pro čtení na mobilních zařízeních?
Přečtěte si, jaký výsledek přineslo A/B testování jedné z kampaní společnosti OKAY, u které byla použita jejich vlastní stávající šablona a nová, navržená grafiky Mail Komplet dle posledních trendů a doporučených postupů v oblasti e-mail marketingu.