Tento americký svátek je pro někoho den jako každý jiný, ale pro jiného je to příležitost, jak udělat svým blízkým radost.
V rámci e-mail marketingu by však tento den neměl být opomíjen. Valentýn se blíží, a proto je ten správný čas na přípravu e-mail marketingových kampaní.
Můžete tak pomoci svým zákazníkům s výběrem toho správného dárku. Mnoho z nich by třeba i chtělo udělat svým blízkým radost, ale chybí jim nápad, co koupit nebo pořídit. Inspirujte své zákazníky k nákupu tím, že jim předáte nějaké tipy na skvělé dárky, které vykouzlí jejich blízkým úsměv na tváři.
E-mail marketing je skvělý nástroj, jak komunikovat a předávat informace vašim zákazníkům, tak proč toho nevyužít!
Ve videu Vám prozradíme pár tipů, jak se na takovou kampaň můžete připravit.
Mail Komplet Vám přeje krásného Valentýna
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Předmět e-mailu je klíčový! V mnoha případech rozhoduje právě oněch pár úvodních slov o tom, jestli ho příjemce otevře nebo e-mail zůstane nedotčený.
Přečtěte si, která témata budou tento rok e-mailingu vládnout. Připíšete si určitě bonusové body, když o nich budete vědět.
Připravili jsme pro Vás skvělý marketingový kalendář na rok 2021, který zahrnuje všechny důležité dny.
Jak nastavit opuštěný košík, který neobsahuje pouze jednu e-mailovou kampaň, ale jeho komunikace se rozdělí do několika fází?
Série našich výukových videí pokračuje třetím dílem. Ten Vám dá jasnou odpověď na to, jak pracovat se seznamy příjemců, s proměnnými v těle e-mailové kampaně a jakým způsobem segmentovat.