Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Automatizace 5. díl | Jednoduché nastavení opuštěného košíku

Rozhodli jsme se navázat na naše díly o automatizacích a připravili jsme si pro Vás menší set článků, ve kterých si vysvětlíme vždy jeden typ automatizace. Půjde tedy o konkrétních případy, které můžete využít v praxi.

Automatizace 5. díl | Jednoduché nastavení opuštěného košíku

O tom, že se kampaně zaměřené na opuštěný košík řadí mezi jedny z nejefektivnějších jste už pravděpodobně slyšeli. Teď ale otázka na Vás. Víte, jak takovou automatizovanou kampaň nastavit? Pokud ne, tak čtěte dál, protože v dnešním díle si ukážeme, jak takovou automatizaci nastavit krok za krokem. Nemusíte se ničeho bát, princip nastavení je velmi jednoduchý a jak už samotný název napovídá, kampaň reaguje na nedokončenou objednávku na Vašem e-shopu. 

Jednoduché nastavení opuštěného košíku

V automatizacích si vytvoříte novou automatizaci. Název je čistě na Vás. Může to být třeba ''Jednoduchý opuštěný košík''. Jako spouštěč si vyberete ''Nastane událost na webu''. Potom vyberete Váš e-shop a jako událost zvolíte ''Uživatel nedokončí objednávku''. Před potvrzením ještě zapněte možnost opakovaného propadnutí do automatizace a nastavte zde pět - sedm dní.

Po vytvoření této automatizace se Vám ukáže obrazovka, do které budete zadávat jednotlivé podmínkové bloky. Jediný rozdíl bude v názvu Vašeho e-shopu.

Spouštěč automatizace máme tedy nastavený – Uživatel nedokončil objednávku na webu. V dalším kroku si nastavíme podmínku zpoždění automatizace. Klikněte tedy na tlačítko plus a vyberete z nabízených možností okno s názvem ''Počkat''. Následně nastavíte zpoždění bloku. Opět je to čistě na Vás, jaký časový interval zde vyberete. Pro náš příklad nastavíme ''Počkat jeden den''. Potom uložíme a budeme pokračovat dál.

Čeká nás poslední krok pro dokončení automatizace. Klikněte na tlačítko plus a vyberte z nabízených možností ''Odeslat e-mail''. V pravém horním rohu si vyhledáte Vaši kampaň, kterou jste si předpřipravili pro účel opuštěného košíku. 

Následně vše uložíme a máme jednoduchou automatizaci na opuštěný košík nachystanou. V případě, že byste celou automatizaci chtěli ještě před ostrým spuštěním otestovat, můžete využít funkci operátora. Do pole e-mail operátora zadáte Vaši e-mailovou adresu. 

Následně vše uložíte a opustíte nastavení automatizace. Potom stačí spustit automatizaci. Od této chvíle je automatizace aktivní, ale e-maily budou chodit jenom Vám, na Váš zadaný e-mail. Jakmile je automatizace z Vaší strany otestována, můžete funkci operátora vypnout – přepnete na příjemce. Opět vše uložíme a spustíme automatizaci, která odteď půjde na všechny, kteří splňují podmínky automatizace – nedokončení objednávky na webu


Doufáme, že Vám článek pomohl s nastavením Vaší první kampaně na opuštěný košík a pokud byste si chtěli připravit složitější automatizaci, můžete se podívat na náš další článek, který pracuje s trochu pokročilejším nastavením opuštěného košíku. Nejedná se však o nic těžkého. Rozdíl je jen v tom, že automatizace je zde rozdělená do dvou fází

Pokročilejší nastavení opuštěného košíku

Doufáme, že se Vám článek líbil a pokud budete mít jakékoliv otázky, tak neváhejte a napište nám.

Jsme tu pro Vás!

Váš Mail Komplet  

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru