Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Automatizace 10. díl | Welcome kampaně

A jsme u konce. Toto je náš poslední díl k automatizacím. Pokud jste nečetli naše předchozí články a návody, tak nezoufejte. Všechny najdete v našem blogu na webu Mail Komplet.

Automatizace 10. díl | Welcome kampaně

Teď se ale pustíme do naší poslední automatizace – Welcome kampaně. A hned na úvod začneme otázečkou. Máte e-shop nebo webové stránky? Pokud ano, máte zde umístěný sběrný formulář nebo pop up okno, díky kterým získáváte nové kontakty? Taky ano? Skvělé! Welcome kampaně jsou skvělý první krok, jak navázat kontakt s Vašimi novými zákazníky. Oslovte zákazníka přímo pomocí e-mailové kampaně. Hned po tom, co se přihlásí přes Váš sběrný formulář jim zašlete welcome kampaň a přivítáte je tak do světa Vašeho e-shopu/webu.

Co by nemělo chybět v uvítací kampani? Přečtěte si článek "Welcome e-mail: Jak na uvítací kampaň?" →

Nastavení automatizací | Welcome kampaně

Vytvoříte si novou automatizaci. Název je čistě na Vás. Může to být třeba ''Welcome kampaň''. Jako spouštěč si vyberete ''Byl přihlášen e-mail do seznamu příjemců přes API/přihlašovací formulář''. Potom vyberete ten Seznam příjemců, do kterého se Vám ukládají kontakty ze sběrného formuláře. Celé nastavení je v tuto chvíli hotové a bude vypadat následovně:

Po vytvoření této automatizace se Vám ukáže obrazovka, do které budete zadávat jednotlivé podmínkové bloky. Jako první podmínkový blok vybereme zpoždění automatizace. Klikněte tedy na tlačítko plus a vyberete z nabízených možností okno s názvem ''Počkat'' a nastavte zpoždění bloku. Časový interval si můžete vybrat jaký chcete. Pro náš příklad nastavíme ''Počkat deset minut''. Vše uložíme a budeme pokračovat dál.

V další části budeme chtít nastavit odeslání e-mailu. Klikněte na tlačítko plus a vyberete z nabízených možností ''Odeslat e-mail''. V pravém horním rohu si vyhledáte Vaši kampaň, kterou jste si předpřipravili pro účel této automatizace. Pokud plánujete mít více po sobě jdoucích Welcome kampaní, budeme následně pokračovat opět s podmínkovým blokem pro zpoždění automatizace. Kdy tentokrát nastavíme zpoždění ''Počkat jeden den''.

V dalším kroku budeme chtít odeslat druhý welcome e-mail. Postup bude stejný, jako v přechozím kroku. Klikněte na tlačítko plus a vyberete z nabízených možností ''Odeslat e-mail''. V pravém horním rohu si vyhledáte Vaši kampaň. V našem případě máme i třetí, poslední, welcome kampaň. Proto budeme opět pokračovat s blokem pro zpoždění automatizace. Tentokrát nastavíme ''Počkat dva dny'' a následně vybereme blok ''Odeslat e-mail'' a vyhledáme třetí welcome e-mail, který byl určený pro tuto automatizaci.

V tuto chvíli máme všechno hotové a celá automatizace je připravena ke spuštění. Pokud byste si automatizaci chtěli ještě před ostrým spuštěním otestovat, můžete k tomu využít funkci operátora.

Do pole e-mail operátora zadáte Vaši e-mailovou adresu. Tento kroku musíte udělat v každém kroku automatizace, ve kterém dochází k odeslání jakéhokoliv e-mailu. V našem případě se jedná tři fáze – welcome 1, 2 a 3.

Následně vše uložíte a opustíte nastavení automatizace. Potom stačí spustit automatizaci. Od této chvíle je automatizace aktivní, ale e-maily budou chodit jenom Vám, na Váš zadaný e-mail. Jakmile je automatizace z Vaší strany otestována, můžete funkci operátora vypnout – přepnete na příjemce. Opět vše uložíme a spustíme automatizaci, která odteď půjde na všechny, kteří splňují podmínky automatizace.

 

Doufáme, že se Vám článek líbil a pokud budete mít jakékoliv otázky, tak neváhejte a napište nám. Jsme tady pro Vás!

Váš Mail Komplet 

Mohlo by vás zajímat:

Přečtěte si, jak automaticky přivítat nové zákazníky v novém nástroji Boldem →

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru