Jak vytvořit HTML šablonu pro e-mail, tak, aby byla čitelná v co největším počtu e-mailových klientů?
Ve světě je používáno velké množství e-mailových klientů. Podobně jako u internetových prohlížečů se liší míra jejich rozšíření. Je potřeba zajistit, aby e-maily byly čitelné pro co největší počet příjemců, tedy v co největším počtu e-mailových klientů.
To, že je některý e-mailový klient rozšířenější než druhý, ještě neznamená, že můžeme ty méně rozšířené ignorovat. Pamatujte, že i v malém procentu oslovených příjemců se může ukrývat množství nových zákazníků. Proto doporučujeme snažit se vždy vyjít vstříct maximálnímu počtu příjemců, a to jak informační hodnotou e-mailu, tak technickým zpracováním e-mailu.
To, že e-mail vytvoříte podle základních rad, vám sice zjednoduší práci, ale nikdy nezajistí, že e-mail je nakódován opravdu korektně. Proto si před rozesláním nové šablony osvojte pravidelné testování na co největším počtu e-mailových klientů.
Stále více lidí preferuje příjem HTML e-mailů před nevzhlednými textovými e-maily. Výroba HTML e-mailu ale není jednoduchá a je potřeba jí věnovat určitý čas. Pokud navrhnete krásný e-mail, ale příjemci se zobrazí špatně, získáte pouze mínusové body.
Snažte se mít vždy na mysli, aby HTML e-mail byl co nejjednodušší. Jen tak zajistíte, že se zobrazí korektně největšímu počtu příjemců.
Doufáme, že se Vám článek líbil a pokud na nás máte jakékoliv otázky, tak neváhejte a ozvěte se nám.
Jsme tu pro Vás!
Váš Mail Komplet
Mohlo by Vás zajímat:
Vytváříme HTML šablonu - 1. díl – Úvod a příprava
Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.