Všechny články

Jak na smajlíky v předmětu e-mailu

V dnešním článku se blíže seznámíme se smajlíky v předmětu e-mailu. Zjistíte, kdy jsou vhodné a jak je vytvořit.

Jak na smajlíky v předmětu e-mailu

I když si v naší aplikaci Mail Komplet pomocí Chytrého editoru „drag and drop“, můžete vyladit svůj e-mail k dokonalosti, občas je možné dodat svému newsletteru šťávu pomocí emotikonu. I tady je ale důležité dbát na to, že méně znamená více. 

Než se ale vrhnete na rozveselování předmětu e-mailu, je potřeba zvážit několik důležitých skutečností:

  1. Kdo je a bude čtenářem e-mailu

Zatímco mladší publikum ve své internetové komunikaci seká smajlíky jako Baťa cvičky, na starší cílovou skupinu můžete zapůsobit infantilně a nevhodně.

  1. Čitelnost emotikonů na zařízeních uživatelů

I když většina moderních zařízení už dnes e-maily v pořádku zobrazí, uživatelé preferující staré telefony místo emotikonu uvidí jen nic neříkající čtvereček, což nejspíš nechcete.

  1. Hodí se smajlíky k naší firmě?

Pokud by například Webkomplet chtěl pozvat své zaměstnance nebo obchodní partnery na letní party nebo vánoční večírek, emotikony mohou navodit veselou náladu. U bankovní instituce nebo státního úřadu by už nemusely být srdíčka, kytičky a hvězdičky to pravé e-mail marketingové.

  1. Vhodnost smajlíků k tématu

Kreativita je fajn a díky ní je svět hezčí a veselejší. Ověnčení Valentýnské kampaně srdíčky může e-mail zviditelnit. Výrobce náhrobních kamenů nebo pohřební služba si nemůže dovolit smajlíky použít vůbec už z témata věci.  

Jak tedy přesně zpestřit svůj e-mail marketing, když kouzlíte krásné e-maily ve službě Mail Komplet?

Nejlepší a nejjednodušší řešení je přidat v prohlížeči Chrome rozšíření například Emoji Keyboard nebo Emoji Keyboard (2016).

Odtud si smajlíky vyberete a pomocí starého dobrého „ctrl+v“ – „ctrl+c“ je jednoduše vložíte do předmětu e-mailu, například v našem Chytrém editoru „drag and drop“, který je intuitivní a hodí se pro všechny, kteří nejsou ostřílenými kodéry HTML.  

Pokud prohlížeč Chrome nepoužíváte, doporučujeme jeho instalaci. Ušetří vám hodně času s „googlením“, vyhledáváním služeb a všechny internetové stránky se vám budou zobrazovat, tak, jak mají.

Jestliže z nějakého důvodu nemůžete Chrome instalovat, pomůže Vám například internetová stránka Emoji Copy.

Pokud jste dočetli až sem, mám pro vás odměnu ve formě několika zajímavostí, kterými se můžete blýsknout před kolegyněmi a kolegy.  

I když prvního smajlíka namaloval Harvey Ball jako součást kampaně, která měla povzbudit morálku zaměstnanců jedné pojišťovací společnosti, už koncem osmnáctého století používal Žďárský opat Bernard Hennet smajlíka, patrně jako označení pro schválený dokument nebo místo pro pečeť.

Závěrem?

Pokud jste si jistí, že smajlík v předmětu e-mailu nezpůsobí víc škody než užitku (viz výše), stačí nainstalovat „rozšíření“ nebo si zkopírovat smajlík, například ze stránky Emoji Copy.

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Reshoper je za námi

    Koncem ledna se v Praze konala největší e-commerce akce v České republice Reshoper 2020. Mail Komplet na této události samozřejmě nesměl chybět. Co nás nejvíce zaujalo a jak jsme si veletrh užili?

  • Marketingový kalendář 2020

    Připravili jsme si pro vás marketingový kalendář pro rok 2020. Marketingových akcí není nikdy dost a s naším kalendářem se v nich neztratíte.

  • Webinář o Shoptet doplňku

    Rozhodli jsme se, že začáátek ledna vezmeme útokem a připravíme si pro vás webinář. Tentokrát na téma Shoptet doplněk a jak jej plnohodnotně využít.

  • Vánoce jsou za dveřmi

    Připravili jsme si pro vás dárky, které vám zjednodušší přípravu nejen vašich vánočních a výprodejových kampaní. Váš e-mailing bude skvělý po celý rok!

  • Trendy v designu 2019 | 4. díl

    Jaké jsou trendy v motion designu? 3D nebo 2D animace? Jak oživit obal vašeho výrobku? Jaké materiály obalů jsou trendy?

  • Trendy v designu 2019 | 3. díl

    Jak dnes oživit logo, aby zaujalo vaši cílovku? Čím se v brandingu dá odlišit od konkurence? Co je v brandingu trendy?

Zpět
nahoru