Všechny články

Jak na smajlíky v předmětu e-mailu

V dnešním článku se blíže seznámíme se smajlíky v předmětu e-mailu. Zjistíte, kdy jsou vhodné a jak je vytvořit.

Jak na smajlíky v předmětu e-mailu

I když si v naší aplikaci Mail Komplet pomocí Chytrého editoru „drag and drop“, můžete vyladit svůj e-mail k dokonalosti, občas je možné dodat svému newsletteru šťávu pomocí emotikonu. I tady je ale důležité dbát na to, že méně znamená více. 

Než se ale vrhnete na rozveselování předmětu e-mailu, je potřeba zvážit několik důležitých skutečností:

  1. Kdo je a bude čtenářem e-mailu

Zatímco mladší publikum ve své internetové komunikaci seká smajlíky jako Baťa cvičky, na starší cílovou skupinu můžete zapůsobit infantilně a nevhodně.

  1. Čitelnost emotikonů na zařízeních uživatelů

I když většina moderních zařízení už dnes e-maily v pořádku zobrazí, uživatelé preferující staré telefony místo emotikonu uvidí jen nic neříkající čtvereček, což nejspíš nechcete.

  1. Hodí se smajlíky k naší firmě?

Pokud by například Webkomplet chtěl pozvat své zaměstnance nebo obchodní partnery na letní party nebo vánoční večírek, emotikony mohou navodit veselou náladu. U bankovní instituce nebo státního úřadu by už nemusely být srdíčka, kytičky a hvězdičky to pravé e-mail marketingové.

  1. Vhodnost smajlíků k tématu

Kreativita je fajn a díky ní je svět hezčí a veselejší. Ověnčení Valentýnské kampaně srdíčky může e-mail zviditelnit. Výrobce náhrobních kamenů nebo pohřební služba si nemůže dovolit smajlíky použít vůbec už z témata věci.  

Jak tedy přesně zpestřit svůj e-mail marketing, když kouzlíte krásné e-maily ve službě Mail Komplet?

Nejlepší a nejjednodušší řešení je přidat v prohlížeči Chrome rozšíření například Emoji Keyboard nebo Emoji Keyboard (2016).

Odtud si smajlíky vyberete a pomocí starého dobrého „ctrl+v“ – „ctrl+c“ je jednoduše vložíte do předmětu e-mailu, například v našem Chytrém editoru „drag and drop“, který je intuitivní a hodí se pro všechny, kteří nejsou ostřílenými kodéry HTML.  

Pokud prohlížeč Chrome nepoužíváte, doporučujeme jeho instalaci. Ušetří vám hodně času s „googlením“, vyhledáváním služeb a všechny internetové stránky se vám budou zobrazovat, tak, jak mají.

Jestliže z nějakého důvodu nemůžete Chrome instalovat, pomůže Vám například internetová stránka Emoji Copy.

Pokud jste dočetli až sem, mám pro vás odměnu ve formě několika zajímavostí, kterými se můžete blýsknout před kolegyněmi a kolegy.  

I když prvního smajlíka namaloval Harvey Ball jako součást kampaně, která měla povzbudit morálku zaměstnanců jedné pojišťovací společnosti, už koncem osmnáctého století používal Žďárský opat Bernard Hennet smajlíka, patrně jako označení pro schválený dokument nebo místo pro pečeť.

Závěrem?

Pokud jste si jistí, že smajlík v předmětu e-mailu nezpůsobí víc škody než užitku (viz výše), stačí nainstalovat „rozšíření“ nebo si zkopírovat smajlík, například ze stránky Emoji Copy.

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Automatizace 1. díl | Svátková kampaň

    A je to tu! Náš seriál o automatizacích. V každém díle si představíme určitý scénář, při kterém se dá automatizace skvěle využít.

  • Jaké bylo COE 2019?

    COE… Zkratka pro největší e-commerce veletrh v České republice. Czech On-line Expo 2019 je za námi a Mail Komplet na něm nesměl chybět. Co nám přineslo?

  • Automatizace e-maillingu pomocí flow diagramů

    Otáčíme vesmír! Automatizace přes flow diagramy jsou tady! Jestli chcete vědět, jak dělat e-mailing opravdu profesionálně tak čtěte. Je to prostě pecka!

  • Shoptet doplněk

    Používáte e-shopové řešení Shoptet? S Mail Kompletem můžete díky našemu doplňku automaticky synchronizovat seznam kontaktů a vytěžit tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!

  • Frčíme na Czech On-line Expo 2019

    Veletrhy, konference, workshopy - to nás prostě baví. Právě z tohoto důvodu se na nás můžete těšit v březnu na akci Czech On-line Expo 2019.

  • Jaký byl veletrh Reshoper 2019?

    Konec ledna byl pro nás ve znamení jedné velké události, veletrhu Reshoper. Nebudeme lhát, nervozita trošku panovala. Byl to totiž náš první veletrh, na kterém jsme měli možnost působit jako vystavovatelé. Jak to nakonec dopadlo?

Zpět
nahoru