Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Jak na smajlíky v předmětu e-mailu

V dnešním článku se blíže seznámíme se smajlíky v předmětu e-mailu. Zjistíte, kdy jsou vhodné a jak je vytvořit.

Jak na smajlíky v předmětu e-mailu

I když si v naší aplikaci Mail Komplet pomocí Chytrého editoru „drag and drop“, můžete vyladit svůj e-mail k dokonalosti, občas je možné dodat svému newsletteru šťávu pomocí emotikonu. I tady je ale důležité dbát na to, že méně znamená více. 

Než se ale vrhnete na rozveselování předmětu e-mailu, je potřeba zvážit několik důležitých skutečností:

  1. Kdo je a bude čtenářem e-mailu

Zatímco mladší publikum ve své internetové komunikaci seká smajlíky jako Baťa cvičky, na starší cílovou skupinu můžete zapůsobit infantilně a nevhodně.

  1. Čitelnost emotikonů na zařízeních uživatelů

I když většina moderních zařízení už dnes e-maily v pořádku zobrazí, uživatelé preferující staré telefony místo emotikonu uvidí jen nic neříkající čtvereček, což nejspíš nechcete.

  1. Hodí se smajlíky k naší firmě?

Pokud by například Webkomplet chtěl pozvat své zaměstnance nebo obchodní partnery na letní party nebo vánoční večírek, emotikony mohou navodit veselou náladu. U bankovní instituce nebo státního úřadu by už nemusely být srdíčka, kytičky a hvězdičky to pravé e-mail marketingové.

  1. Vhodnost smajlíků k tématu

Kreativita je fajn a díky ní je svět hezčí a veselejší. Ověnčení Valentýnské kampaně srdíčky může e-mail zviditelnit. Výrobce náhrobních kamenů nebo pohřební služba si nemůže dovolit smajlíky použít vůbec už z témata věci.  

Jak tedy přesně zpestřit svůj e-mail marketing, když kouzlíte krásné e-maily ve službě Mail Komplet?

Nejlepší a nejjednodušší řešení je přidat v prohlížeči Chrome rozšíření například Emoji Keyboard nebo Emoji Keyboard (2016).

Odtud si smajlíky vyberete a pomocí starého dobrého „ctrl+v“ – „ctrl+c“ je jednoduše vložíte do předmětu e-mailu, například v našem Chytrém editoru „drag and drop“, který je intuitivní a hodí se pro všechny, kteří nejsou ostřílenými kodéry HTML.  

Pokud prohlížeč Chrome nepoužíváte, doporučujeme jeho instalaci. Ušetří vám hodně času s „googlením“, vyhledáváním služeb a všechny internetové stránky se vám budou zobrazovat, tak, jak mají.

Jestliže z nějakého důvodu nemůžete Chrome instalovat, pomůže Vám například internetová stránka Emoji Copy.

Pokud jste dočetli až sem, mám pro vás odměnu ve formě několika zajímavostí, kterými se můžete blýsknout před kolegyněmi a kolegy.  

I když prvního smajlíka namaloval Harvey Ball jako součást kampaně, která měla povzbudit morálku zaměstnanců jedné pojišťovací společnosti, už koncem osmnáctého století používal Žďárský opat Bernard Hennet smajlíka, patrně jako označení pro schválený dokument nebo místo pro pečeť.

Závěrem?

Pokud jste si jistí, že smajlík v předmětu e-mailu nezpůsobí víc škody než užitku (viz výše), stačí nainstalovat „rozšíření“ nebo si zkopírovat smajlík, například ze stránky Emoji Copy.

Mohlo by vás zajímat:

Emoji a GIFy v e-mail marketingu, ano či ne? Přečtěte si článek na blogu Boldem →

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru