Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Připravte se na vánoční sezónu

Tak a je to zase tady. Nejkrásnější období roku se pomaličku blíží. Na pečení vánočního cukroví je sice ještě času dost, ale to neplatí pro přípravy vašeho webu nebo e-shopu na Vánoce.

Připravte se na vánoční sezónu

Okurková sezóna je za námi, v kamenných obchodech už najdete čokoládového čerta s andělem a některé obchodní domy začínají i s vánoční výzdobou. Jak připravit svůj e-shop a vůbec samotný web na Vánoce? Prozradíme vám několik tipů, na které byste rozhodně neměli zapomínat v předvánočních přípravách.

Pocit zákazníka

Pocit je vlastně to nejdůležitější. Zákazník se při návštěvě vašeho e-shopu musí cítit komfortně a spokojeně. Přitom byste měli působit atraktivně a hlavně IN. Inspirujte se nejnovějšími trendy v oblasti webdesignu a zkoušejte nové a neotřelé prvky. Zákazníka musíte vizuálně zaujmout a zároveň ho neodradit "kýčovitostí" Vánoc. Nezapomeňte na výměnu bannerů a připravte si jejich dostatečnou zásobu, kterou budete během vánočních svátků aktivně měnit. Mít na webu banner "škola začíná" opravdu nepůsobí dobře. 

Jednoduchá orientace

I když Vánoce všichni milují, přiznejme si, je to trochu stres. V předvánočním shonu zkrátka není čas na 20 minutové procházení kategorií vašeho webu. Dejte zákazníkům jasný rozcestník, který jim nabídne dárky pro maminku, tatíka, dceru i syna. Fantazii se opravdu meze nekladou. Důležité je vcítit se do nákupního procesu zákazníka a ukázat mu kategorie, které při výběru vánočních dárků zkrátka potřebuje

Dejte jasně najevo vánoční nabídku 

Chystáte vánoční slevy nebo jste si vyčlenili nějaké produkty, které budou těmi pravými vánočními trháky? Ukažte je zákazníkům. Zvýrazněte je na produktové stránce. Vytvořte banner pro home page nebo do PPC systémů. Pokud se zákazníci o vašich nejlepších produktech nedozví, tak půjdou ke konkurenci. Nezapomeňte na konkurenční výhody, kterými může být třeba doručení do Vánoc, možnost vrácení apod. Tyto informace umístěte nejlépe přímo k produktům prostřednictvím malých štítků

Připravte svůj vánoční e-mailing

E-mail marketing má v porovnání s jinými online kanály nesmírnou výhodu. Ta pramení z možnosti personifikace a samotné práce s uživateli. Během vánočních svátků na zákazníky útočí různé reklamní formáty, které jim ukazují produkty, které na webu navštívili nebo si je vložili do košíku, ale nekoupili. Pro řadu z nich to může být otravné a e-shop se tak místo uskutečněné objednávky může setkat spíše s odmítnutím. Pokud se e-mailing uchopí správně (posílat ale každý den nabídku zboží opravdu není správné), tak může být silným nástrojem pro konverze ve vašem e-shopu. Tím, že zákazníka oslovíte a nabídnete mu co hledá, tak pravděpodobnost, že nakoupí rozhodně vzroste.

Kde nakoupíte raději?

U obchodu, který se o vás stará a posílá vám e-mailové kampaně, ve kterých je personifikované oslovení "Ahoj Petře, všimli jsme si, že jsi u nás něco hledal" a podle údajů z poslední objednávky vám nabídne něco, co ještě nemáte. Nebo u obchodu, který střílí jednu bannerovou reklamu za druhou. Tu reklamu, kterou vidí i dalších 100 lidí. První varianta zákazníka ovlivní daleko více, než druhá. A to hlavně z toho důvodu, že je personifikovaná. Zákazníka potěší, že ho znáte a že mu nabízíte opravdu relevantní zboží. A hle... Objednávka je na cestě :) 

E-mailové šablony jako dárek

E-mailing ve vánočním čase může být opravdu silný. Nezapomeňte ho obléct do vánočního kabátku. Kampaně by měly mít vánoční tématiku, neměly by být zbytečně přeplácané, ale zároveň by měly být úderné. Nemáte čas na tvorbu vánočních kampaní? Nevadí, právě pro vás chystáme vánoční dárek - balík 10 šablon, které obsahují nejen vánoční kampaně, ale i šablony pro jiné marketingové akce na příští rok 2019.

Věříme, že vám náš článek ukázal cestu, jak se připravit na vánoční sezónu a veškeré poznatky bohatě využiteje u vašeho e-shopu nebo webu. Přece jen Vánoce jsou opravdu za dveřmi.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru