Všechny články

Litmus konference a my byli na ní

V druhé polovině srpna hostil Londýn e-mail marketingovou konferenci, na kterou se sjeli marketéři, kodéři a hlavně nadšenci pro e-mail marketing ze všech zemí Evropy, ale i dalších částí světa.

Litmus konference a my byli na ní

Přednášely špičky ve svém oboru a my jsme byli u toho.   

Konferenci otevřela přednáška o Multi kanálovém marketingu. Tedy o tom, jak přizpůsobit sdělení na různé formy komunikace a různé formy elektronických zařízení. Jedním ze zajímavých bodů byla část o paradoxu volby.  

Velmi pozitivní ohlasy mezi účastníky si získal Jonathan Pay se svojí přednáškou o psychologii v e-mailech. Za základní myšlenku považoval to, že psychologie se používá na to, aby pomáhala, nikoli manipulovala. Jonathan rozdělil zákazníky do 4 druhů podle toho, jak nakupují a jak pro ně přizpůsobit newsletter.  

Tak trochu alchymií byla přednáška o tvorbě plánu pro růst e-mailů. Hned v úvodu jsme ale byli uklidněni, že náš model nebude nikdy stoprocentní. Neznamená to ale, že by nebyl použitelný.  

Velmi osobitým, ale profesionálním britským humorem s vysokou dávkou nadsázky si získaly publikum Steph Rostron a Beth Howard, které seznámily účastníky se svojí cestou, jak změnit a správně nastavit služby pro hromadné rozesílání newsletterů.  

Leonie Jonker z Paula´s Choice Skincare Europe představila feedback v e-mailu, jako nástroj pro porozumění potřebám zákazníků a odběratelů, posílení komunikace a zákaznické zkušenosti, porozumění tomu, co je za různými statistikami a pro budování důvěry a vztahu se zákazníky. Vše demonstrovala na velice zajímavých příkladech.  

V přednášce o lepší přístupnosti e-mailů jsme si prvně ujasnili základní fakta, na která je dobré myslet a překážky, které mohou nastat ve čtení e-mailů. Například tedy, že je potřeba koncipovat náš newsletter na to, že jej může číst matka s dítětem na ruce, která je vystresovaná v hlučném prostředí. Rozebrány byly i nejčastější chyby a přišlo se i na pár triků.  

Celá konference byla nabitá tipy a triky. Ty si probereme v dalších článcích, které budou následovat.  

Držte si klobouky, jízda začíná. 🙂  

Jo a mimochodem, kdo se ještě nezaregistroval, tak rychle... tipy a triky z této konference budou jen pro vyvolené. 

Chci se registrovat

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Jaký byl veletrh Reshoper 2019?

    Konec ledna byl pro nás ve znamení jedné velké události, veletrhu Reshoper. Nebudeme lhát, nervozita trošku panovala. Byl to totiž náš první veletrh, na kterém jsme měli možnost působit jako vystavovatelé. Jak to nakonec dopadlo?

  • Potkáme se na veletrhu Reshoper

    Reshoper - 29. leden 2019, Výstaviště Praha Letňany. Tak přesně tady se spolu potkáme na největší české akci pro e-shopy.

  • 10 prémiových šablon

    Nemáte čas na přípravu e-mailové šablony? Žádný problém. Připravili jsme si pro vás 10 šablon v chytrém editoru, které můžete použít na oblíbené marketingové akce.

  • Marketingový kalendář 2019

    Marketingových akcí není nikdy dost. Jak se v nich ale vyznat? A hlavně, jak na žádnou nezapomenout? Připravili jsme si pro vás marketingový kalendář pro rok 2019. Nemusíte se tedy vůbec bát, že vám něco unikne.

  • Připravte se na vánoční sezónu

    Tak a je to zase tady. Nejkrásnější období roku se pomaličku blíží. Na pečení vánočního cukroví je sice ještě času dost, ale to neplatí pro přípravy vašeho webu nebo e-shopu na Vánoce.

  • Víte, jaké jsou klíčové principy úspěšného copywritingu?

    Jestli váháte, tak jste tu správně. V dnešním článku mám pro vás přichystány zajímavé tipy a informace, které vám přiblíží svět úspěšného copywritingu.

Zpět
nahoru