Všechny články

Litmus konference a my byli na ní

V druhé polovině srpna hostil Londýn e-mail marketingovou konferenci, na kterou se sjeli marketéři, kodéři a hlavně nadšenci pro e-mail marketing ze všech zemí Evropy, ale i dalších částí světa.

Litmus konference a my byli na ní

Přednášely špičky ve svém oboru a my jsme byli u toho.   

Konferenci otevřela přednáška o Multi kanálovém marketingu. Tedy o tom, jak přizpůsobit sdělení na různé formy komunikace a různé formy elektronických zařízení. Jedním ze zajímavých bodů byla část o paradoxu volby.  

Velmi pozitivní ohlasy mezi účastníky si získal Jonathan Pay se svojí přednáškou o psychologii v e-mailech. Za základní myšlenku považoval to, že psychologie se používá na to, aby pomáhala, nikoli manipulovala. Jonathan rozdělil zákazníky do 4 druhů podle toho, jak nakupují a jak pro ně přizpůsobit newsletter.  

Tak trochu alchymií byla přednáška o tvorbě plánu pro růst e-mailů. Hned v úvodu jsme ale byli uklidněni, že náš model nebude nikdy stoprocentní. Neznamená to ale, že by nebyl použitelný.  

Velmi osobitým, ale profesionálním britským humorem s vysokou dávkou nadsázky si získaly publikum Steph Rostron a Beth Howard, které seznámily účastníky se svojí cestou, jak změnit a správně nastavit služby pro hromadné rozesílání newsletterů.  

Leonie Jonker z Paula´s Choice Skincare Europe představila feedback v e-mailu, jako nástroj pro porozumění potřebám zákazníků a odběratelů, posílení komunikace a zákaznické zkušenosti, porozumění tomu, co je za různými statistikami a pro budování důvěry a vztahu se zákazníky. Vše demonstrovala na velice zajímavých příkladech.  

V přednášce o lepší přístupnosti e-mailů jsme si prvně ujasnili základní fakta, na která je dobré myslet a překážky, které mohou nastat ve čtení e-mailů. Například tedy, že je potřeba koncipovat náš newsletter na to, že jej může číst matka s dítětem na ruce, která je vystresovaná v hlučném prostředí. Rozebrány byly i nejčastější chyby a přišlo se i na pár triků.  

Celá konference byla nabitá tipy a triky. Ty si probereme v dalších článcích, které budou následovat.  

Držte si klobouky, jízda začíná. 🙂  

Jo a mimochodem, kdo se ještě nezaregistroval, tak rychle... tipy a triky z této konference budou jen pro vyvolené. 

Chci se registrovat

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Je váš e-mail 100% připraven k rozeslání?

    Víte, co je newsletterový mix? Poradíme vám, jak nejlépe nastartovat váš e-mail marketing.

  • Jaký byl Support Day 2019?

    Největší konference ohledně zákaznické podpory v Česku je za námi! Co nám dala?

  • Propojení s UPgates

    Spojujeme síly s e-shopovým řešením UPgates. Synchronizujte veškeré údaje o zákaznících a posílejte e-mailové kampaně pomocí několika kliků.

  • Automatizace 2. díl | Slevový kód

    Náš seriál o automatizacích pokračuje! Dnes se podíváme, jak automatizovaně posílat vaše slevové kódy.

  • Opuštěný košík v Mail Kompletu

    Aplikace Mail Komplet se rozrůstá o další vylepšení. Tentokrát jde o novou funkci sledování opuštěného košíku. Ta dokáže uchovávat informace o zboží, které zákazníci prohlíželi nebo si ho vložili do košíku. Jak opuštěný košík funguje a jak jej zpřístupnit?

  • Automatizace 1. díl | Svátková kampaň

    A je to tu! Náš seriál o automatizacích. V každém díle si představíme určitý scénář, při kterém se dá automatizace skvěle využít.

Zpět
nahoru