Všechny články

Litmus konference a my byli na ní

V druhé polovině srpna hostil Londýn e-mail marketingovou konferenci, na kterou se sjeli marketéři, kodéři a hlavně nadšenci pro e-mail marketing ze všech zemí Evropy, ale i dalších částí světa.

Litmus konference a my byli na ní

Přednášely špičky ve svém oboru a my jsme byli u toho.   

Konferenci otevřela přednáška o Multi kanálovém marketingu. Tedy o tom, jak přizpůsobit sdělení na různé formy komunikace a různé formy elektronických zařízení. Jedním ze zajímavých bodů byla část o paradoxu volby.  

Velmi pozitivní ohlasy mezi účastníky si získal Jonathan Pay se svojí přednáškou o psychologii v e-mailech. Za základní myšlenku považoval to, že psychologie se používá na to, aby pomáhala, nikoli manipulovala. Jonathan rozdělil zákazníky do 4 druhů podle toho, jak nakupují a jak pro ně přizpůsobit newsletter.  

Tak trochu alchymií byla přednáška o tvorbě plánu pro růst e-mailů. Hned v úvodu jsme ale byli uklidněni, že náš model nebude nikdy stoprocentní. Neznamená to ale, že by nebyl použitelný.  

Velmi osobitým, ale profesionálním britským humorem s vysokou dávkou nadsázky si získaly publikum Steph Rostron a Beth Howard, které seznámily účastníky se svojí cestou, jak změnit a správně nastavit služby pro hromadné rozesílání newsletterů.  

Leonie Jonker z Paula´s Choice Skincare Europe představila feedback v e-mailu, jako nástroj pro porozumění potřebám zákazníků a odběratelů, posílení komunikace a zákaznické zkušenosti, porozumění tomu, co je za různými statistikami a pro budování důvěry a vztahu se zákazníky. Vše demonstrovala na velice zajímavých příkladech.  

V přednášce o lepší přístupnosti e-mailů jsme si prvně ujasnili základní fakta, na která je dobré myslet a překážky, které mohou nastat ve čtení e-mailů. Například tedy, že je potřeba koncipovat náš newsletter na to, že jej může číst matka s dítětem na ruce, která je vystresovaná v hlučném prostředí. Rozebrány byly i nejčastější chyby a přišlo se i na pár triků.  

Celá konference byla nabitá tipy a triky. Ty si probereme v dalších článcích, které budou následovat.  

Držte si klobouky, jízda začíná. 🙂  

Jo a mimochodem, kdo se ještě nezaregistroval, tak rychle... tipy a triky z této konference budou jen pro vyvolené. 

Chci se registrovat

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Reshoper je za námi

    Koncem ledna se v Praze konala největší e-commerce akce v České republice Reshoper 2020. Mail Komplet na této události samozřejmě nesměl chybět. Co nás nejvíce zaujalo a jak jsme si veletrh užili?

  • Marketingový kalendář 2020

    Připravili jsme si pro vás marketingový kalendář pro rok 2020. Marketingových akcí není nikdy dost a s naším kalendářem se v nich neztratíte.

  • Webinář o Shoptet doplňku

    Rozhodli jsme se, že začáátek ledna vezmeme útokem a připravíme si pro vás webinář. Tentokrát na téma Shoptet doplněk a jak jej plnohodnotně využít.

  • Vánoce jsou za dveřmi

    Připravili jsme si pro vás dárky, které vám zjednodušší přípravu nejen vašich vánočních a výprodejových kampaní. Váš e-mailing bude skvělý po celý rok!

  • Trendy v designu 2019 | 4. díl

    Jaké jsou trendy v motion designu? 3D nebo 2D animace? Jak oživit obal vašeho výrobku? Jaké materiály obalů jsou trendy?

  • Trendy v designu 2019 | 3. díl

    Jak dnes oživit logo, aby zaujalo vaši cílovku? Čím se v brandingu dá odlišit od konkurence? Co je v brandingu trendy?

Zpět
nahoru