Všechny články

Litmus konference a my byli na ní

V druhé polovině srpna hostil Londýn e-mail marketingovou konferenci, na kterou se sjeli marketéři, kodéři a hlavně nadšenci pro e-mail marketing ze všech zemí Evropy, ale i dalších částí světa.

Litmus konference a my byli na ní

Přednášely špičky ve svém oboru a my jsme byli u toho.   

Konferenci otevřela přednáška o Multi kanálovém marketingu. Tedy o tom, jak přizpůsobit sdělení na různé formy komunikace a různé formy elektronických zařízení. Jedním ze zajímavých bodů byla část o paradoxu volby.  

Velmi pozitivní ohlasy mezi účastníky si získal Jonathan Pay se svojí přednáškou o psychologii v e-mailech. Za základní myšlenku považoval to, že psychologie se používá na to, aby pomáhala, nikoli manipulovala. Jonathan rozdělil zákazníky do 4 druhů podle toho, jak nakupují a jak pro ně přizpůsobit newsletter.  

Tak trochu alchymií byla přednáška o tvorbě plánu pro růst e-mailů. Hned v úvodu jsme ale byli uklidněni, že náš model nebude nikdy stoprocentní. Neznamená to ale, že by nebyl použitelný.  

Velmi osobitým, ale profesionálním britským humorem s vysokou dávkou nadsázky si získaly publikum Steph Rostron a Beth Howard, které seznámily účastníky se svojí cestou, jak změnit a správně nastavit služby pro hromadné rozesílání newsletterů.  

Leonie Jonker z Paula´s Choice Skincare Europe představila feedback v e-mailu, jako nástroj pro porozumění potřebám zákazníků a odběratelů, posílení komunikace a zákaznické zkušenosti, porozumění tomu, co je za různými statistikami a pro budování důvěry a vztahu se zákazníky. Vše demonstrovala na velice zajímavých příkladech.  

V přednášce o lepší přístupnosti e-mailů jsme si prvně ujasnili základní fakta, na která je dobré myslet a překážky, které mohou nastat ve čtení e-mailů. Například tedy, že je potřeba koncipovat náš newsletter na to, že jej může číst matka s dítětem na ruce, která je vystresovaná v hlučném prostředí. Rozebrány byly i nejčastější chyby a přišlo se i na pár triků.  

Celá konference byla nabitá tipy a triky. Ty si probereme v dalších článcích, které budou následovat.  

Držte si klobouky, jízda začíná. 🙂  

Jo a mimochodem, kdo se ještě nezaregistroval, tak rychle... tipy a triky z této konference budou jen pro vyvolené. 

Chci se registrovat

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Marketingový kalendář 2019

    Marketingových akcí není nikdy dost. Jak se v nich ale vyznat? A hlavně, jak na žádnou nezapomenout? Připravili jsme si pro vás marketingový kalendář pro rok 2019. Nemusíte se tedy vůbec bát, že vám něco unikne.

  • Připravte se na vánoční sezónu

    Tak a je to zase tady. Nejkrásnější období roku se pomaličku blíží. Na pečení vánočního cukroví je sice ještě času dost, ale to neplatí pro přípravy vašeho webu nebo e-shopu na Vánoce.

  • Víte, jaké jsou klíčové principy úspěšného copywritingu?

    Jestli váháte, tak jste tu správně. V dnešním článku mám pro vás přichystány zajímavé tipy a informace, které vám přiblíží svět úspěšného copywritingu.

  • Naše kolegyně Aduš

    Myslím, že byste určitě všichni rádi věděli, kdo je vlastně ta naše Adéla. Ta Adéla, která píše, mimo jiné, tak bezva články o nás všech ostatních. Tak jo, pozor, začínáme!

  • Jak na smajlíky v předmětu e-mailu

    V dnešním článku se blíže seznámíme se smajlíky v předmětu e-mailu. Zjistíte, kdy jsou vhodné a jak je vytvořit.

Zpět
nahoru