Nemáte čas na přípravu e-mailové šablony? Žádný problém. Připravili jsme si pro vás 10 šablon v chytrém editoru, které můžete použít na oblíbené marketingové akce.
Je nám to jasné. Vánoční sezóna je v plném proudu a čas na přípravu nových e-mailových šablon prostě není. Rozhodli jsme se, že vám uděláme radost a připravili jsme si pro vás 10 prémiových šablon, které můžete využít pro váš e-mail marketing.
Šablon je opravdu hodně. Snažili jsme se vycházet z hlavních marketingových akcí, které většina e-shopů využívá. Kromě vánočních a povánočních výprodejů, které jsou prostě IN, se můžete pomaličku začít připravovat i na 14. 2. a myslet tak na všechny zamilované.
Na šablonách nám opravdu záleží a proto jsme pro ně připravili speciální stránku, na které se stačí zaregistrovat a šablony a vám náš tým nahraje přímo do systému.
ZÍSKAT ŠABLONY |
Věříme, že se vám šablony budou hodit a budou tím pravým oživením pro vaše e-mailové kampaně.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Předmět e-mailu je klíčový! V mnoha případech rozhoduje právě oněch pár úvodních slov o tom, jestli ho příjemce otevře nebo e-mail zůstane nedotčený.
Tento americký svátek je pro někoho den jako každý jiný, ale pro jiného je to příležitost, jak udělat svým blízkým radost.
Přečtěte si, která témata budou tento rok e-mailingu vládnout. Připíšete si určitě bonusové body, když o nich budete vědět.
Připravili jsme pro Vás skvělý marketingový kalendář na rok 2021, který zahrnuje všechny důležité dny.
Jak nastavit opuštěný košík, který neobsahuje pouze jednu e-mailovou kampaň, ale jeho komunikace se rozdělí do několika fází?
Série našich výukových videí pokračuje třetím dílem. Ten Vám dá jasnou odpověď na to, jak pracovat se seznamy příjemců, s proměnnými v těle e-mailové kampaně a jakým způsobem segmentovat.