Všechny články

10 prémiových šablon

Nemáte čas na přípravu e-mailové šablony? Žádný problém. Připravili jsme si pro vás 10 šablon v chytrém editoru, které můžete použít na oblíbené marketingové akce.

10 prémiových šablon

Je nám to jasné. Vánoční sezóna je v plném proudu a čas na přípravu nových e-mailových šablon prostě není. Rozhodli jsme se, že vám uděláme radost a připravili jsme si pro vás 10 prémiových šablon, které můžete využít pro váš e-mail marketing. 

Jak šablony vypadají? 

Šablon je opravdu hodně. Snažili jsme se vycházet z hlavních marketingových akcí, které většina e-shopů využívá. Kromě vánočních a povánočních výprodejů, které jsou prostě IN, se můžete pomaličku začít připravovat i na 14. 2. a myslet tak na všechny zamilované. 

Jak šablony získám? 

Na šablonách nám opravdu záleží a proto jsme pro ně připravili speciální stránku, na které se stačí zaregistrovat a šablony a vám náš tým nahraje přímo do systému. 

ZÍSKAT ŠABLONY

Věříme, že se vám šablony budou hodit a budou tím pravým oživením pro vaše e-mailové kampaně.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

  • Vytváříme HTML šablonu - 1. díl – Úvod a příprava

    Nevíte, jak si sami připravit krásnou e-mailovou šablonu? Neumíte kódovat v HTML jazyce? Právě pro Vás jsme připravili tento návod, který je zaměřený na základní tvorbu šablony.

  • Webhooks aneb zahákněte si všechny Vaše akce

    Webhooks, co to je a k čemu se Vám bude hodit? Webhooky se hodí mít, pokud chcete, aby Vám z Mail Kompletu bylo posíláno oznámení na Vaši URL adresu hned, jakmile dojde k nějaké akci, kterou v rámci Mail Kompletu chcete sledovat.

  • Jak na kódování HTML e-mailů

    Jak vytvořit HTML šablonu pro e-mail, tak, aby byla čitelná v co největším počtu e-mailových klientů?

  • Věčné téma – jak zamezit tomu, aby e-maily nekončily v nevyžádané poště?

    Odpověď na tuto otázku Vás asi překvapí, ale přesný recept neexistuje. Antispamové filtry poskytovatelů e-mailových schránek se stále vyvíjí, stejně jako celý online svět. Stejně tak jako se stále více řeší bezpečné doručení e-mailu do schránky příjemce.

  • Segmentace

    Možná si pamatujete na minulý článek, ve kterém jsme řešili téma týkající se kvalitní databáze ve spojitosti se zákonem EU o ochraně osobních údajů. Pokud Vám tento článek utekl, tak se k němu můžete vrátit zde. Dnes si totiž toto téma ještě trochu rozšíříme. Podíváme se na problematiku segmentací.

Zpět
nahoru