Všechny články

Proč je e-mailing šampion?

Asi většina lidí vidí pod e-mailingem posílání klasického newsletteru s produkty. Některé firmy "zásobují" své zákazníky opravdu hojně a kolikrát posílají e-mailové kampaně téměř každý den. Tyhle praktiky zákazníky odradí a začínají chápat e-mailing jako něco, co není moc fajn. Je to ale pravda? Je e-mailing na tom opravdu tak špatně?

Proč je e-mailing šampion?

 

1. E-mailová automatizace - transakční e-maily mají 8x větší míru prokliku než jiné typy e-mailů.

2. E-mailing v mobilu - přes 53 % e-mailových kampaní je otevřeno v chytrém telefonu.

3. 23 % lidí, kteří otevřou e-mail na mobilním telefonu, jej otevřou i později a vrací se k němu. 

4. Personalizace e-mailových kampaní zvyšuje míru otevření průměrně o 14 %.

5. 92 % dospělých lidí používá e-mail a přes 61 % jej používá denně.

6. CTA prvky zvyšují konverzní poměr až o 28 %.

7. Na světě je více než 4,3 miliard e-mailových účtů.

8. Hlubší vztah se zákazníkem. E-mailová adresa je více než účet na sociálních sítích.

9. Odběratelé vašich e-mailových kampaní jsou 3x více zainteresovaní do vaší činnosti, jelikož souhlasili s podmínkami zasílání a rádi se dozvědí něco nového.

10. Je to pořád pošta, i když elektronická, a proto k ní příjemce přistupuje s větší váhou než k jiným online kanálům.

Tak co? Stále vás nepřesvědčilo, že e-mail marketing je tou správnou cestou, jak oslovit své zákazníky a budovat s nimi kvalitnější vztah? 

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

  • Vytváříme HTML šablonu - 1. díl – Úvod a příprava

    Nevíte, jak si sami připravit krásnou e-mailovou šablonu? Neumíte kódovat v HTML jazyce? Právě pro Vás jsme připravili tento návod, který je zaměřený na základní tvorbu šablony.

  • Webhooks aneb zahákněte si všechny Vaše akce

    Webhooks, co to je a k čemu se Vám bude hodit? Webhooky se hodí mít, pokud chcete, aby Vám z Mail Kompletu bylo posíláno oznámení na Vaši URL adresu hned, jakmile dojde k nějaké akci, kterou v rámci Mail Kompletu chcete sledovat.

  • Jak na kódování HTML e-mailů

    Jak vytvořit HTML šablonu pro e-mail, tak, aby byla čitelná v co největším počtu e-mailových klientů?

  • Věčné téma – jak zamezit tomu, aby e-maily nekončily v nevyžádané poště?

    Odpověď na tuto otázku Vás asi překvapí, ale přesný recept neexistuje. Antispamové filtry poskytovatelů e-mailových schránek se stále vyvíjí, stejně jako celý online svět. Stejně tak jako se stále více řeší bezpečné doručení e-mailu do schránky příjemce.

  • Segmentace

    Možná si pamatujete na minulý článek, ve kterém jsme řešili téma týkající se kvalitní databáze ve spojitosti se zákonem EU o ochraně osobních údajů. Pokud Vám tento článek utekl, tak se k němu můžete vrátit zde. Dnes si totiž toto téma ještě trochu rozšíříme. Podíváme se na problematiku segmentací.

Zpět
nahoru