Všechny články

Proč je e-mailing šampion?

Asi většina lidí vidí pod e-mailingem posílání klasického newsletteru s produkty. Některé firmy "zásobují" své zákazníky opravdu hojně a kolikrát posílají e-mailové kampaně téměř každý den. Tyhle praktiky zákazníky odradí a začínají chápat e-mailing jako něco, co není moc fajn. Je to ale pravda? Je e-mailing na tom opravdu tak špatně?

Proč je e-mailing šampion?

 

1. E-mailová automatizace - transakční e-maily mají 8x větší míru prokliku než jiné typy e-mailů.

2. E-mailing v mobilu - přes 53 % e-mailových kampaní je otevřeno v chytrém telefonu.

3. 23 % lidí, kteří otevřou e-mail na mobilním telefonu, jej otevřou i později a vrací se k němu. 

4. Personalizace e-mailových kampaní zvyšuje míru otevření průměrně o 14 %.

5. 92 % dospělých lidí používá e-mail a přes 61 % jej používá denně.

6. CTA prvky zvyšují konverzní poměr až o 28 %.

7. Na světě je více než 4,3 miliard e-mailových účtů.

8. Hlubší vztah se zákazníkem. E-mailová adresa je více než účet na sociálních sítích.

9. Odběratelé vašich e-mailových kampaní jsou 3x více zainteresovaní do vaší činnosti, jelikož souhlasili s podmínkami zasílání a rádi se dozvědí něco nového.

10. Je to pořád pošta, i když elektronická, a proto k ní příjemce přistupuje s větší váhou než k jiným online kanálům.

Tak co? Stále vás nepřesvědčilo, že e-mail marketing je tou správnou cestou, jak oslovit své zákazníky a budovat s nimi kvalitnější vztah? 

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

Zpět
nahoru