Všechny články

Jak maká e-mailing v celkovém měřítku?

Výsledky, které sbírají e-mailové kampaně, jsou více než důležité. Hlavně z toho pohledu, že jasně vidíte, jakým způsobem se ubírá váš e-mail marketing. Chybí vám ale určité srovnání. Víte třeba jaký open rate je v daném odvětví? Je vaše otevřenost dostatečná v porovnání s konkurencí?

Jak maká e-mailing v celkovém měřítku?

Je to jednoduché. Vytvoříte kampaň, propojíte ji se seznamem příjemců a odešlete. Poté jen zkoumáte, jak výkonná kampaň byla. Kolik lidí ji otevřelo, kolik se prokliklo a kolik se odhlásilo. V rámci reportu můžete sledovat, jaký trend má váš e-mailing. Můžete testovat předměty, vizuál kampaně nebo srovnávat jednotlivé segmenty, na které cílíte. Pořád vám ale chybí určité srovnání v rámci vašeho odvětví. To srovnání, které vám řekne "Jojo, dělám to dobře". Tak se  na to pojďme podívat. :) 

 

Odvětví Open rate % Proklik % Odhlášení %
Zemědělství a potraviny 33,71 % 4,70 % 0,35 %
Cestování a doprava 31,71 % 5,27 % 0,19 %
Public relation 31,09% 5,81 % 0,18 %
Umění a umělci 25,56 % 4,89 % 0,69 %
Právní činnost 25,38 % 3,95 % 0,35 %
Dům a zahrada 25,03 % 4,91 % 0,24 %
Náboženství 24,20 % 6,27 % 0,14 %
Design 23,52 % 3,84 % 0,64 %
Foto a video 22,34 % 4,66 % 0,27 %
Telekomunikace 22,32 % 2,67 % 0,20 %
Média 22,03 % 3,96 % 0,45 %
Pojišťovny 21,88 % 1,46 % 0,53 %
Vláda 21,83 % 2,39 % 0,26 %
Hoby 20,25 % 3,31 % 0,22 %
Software a webové aplikace 19,64 % 1,64 % 0,48 %
Školství 19,42 % 3,48 % 0,31 %
Neziskový sektor 16,56 % 2,14 % 0,15 %
Politika 16,30 % 0,93 % 0,36 %
Poradenská činnost 15,93 % 1,55 % 0,31 %
Reality 15,86 % 1,16 % 0,36 %
Personalistika 15,62 % 1,26 % 0,25 %
Zábava 15,47 % 2,64 % 0,40 %
Výroba 15,23 % 2,13 % 0,58 %
Architektura 15,16 % 3,15 % 0,59 %
Osobní péče 14,38 % 1,43 % 0,36 %
Sport 14,13 % 1,79 % 0,19 %
Zdraví a fitness 13,72 % 1,72 % 0,24 %
Restaurace 13,07 % 0,75 % 0,40 %
Maloobchod 12,05 % 1,32 % 0,19 %
Hudba 11,30 % 0,98 % 0,31 %
Zdravotní péče 11,23 % 2,68 % 0,11 %
zdroj:blog.mailerlite.com

Tak jak jste na tom? Dosahují vaše kampaně podobných výsledků nebo jsou pod danou hranicí? Způsobů, pomocí kterých můžete zlepšit své e-mailové kampaně, je několik. Ukážeme Vám, které ale zaručeně fungují: 

  1. Personalizujte předmět svých e-mailových kampaní - tím, že příjemce přímo v poště uvidí, že ho napřímo oslovujete, zvyšujete jeho míru zainteresovanosti a roste tak pravděpodobnost, že otevře váš e-mail. 
  2. Segmentujte cílovou skupinu - vytvořte si v rámci vaší databáze několik segmentů, na které zaměříte specifické kampaně. Ne každý chce obecnou nabídku, ale nabídku ušitou přímo na míru. 
  3. Automatické e-maily - vytvářejte automatické kampaně, které vytvoříte jednou a poté jen kontrolujete výsledky, kterých dosahují. 
  4. Testujte jednotlivé prvky kampaně - zpravidla doporučujeme testovat alespoň předmět e-mailu. Uvidíte tak, který je pro zákazníka zajímavější a lépe ho tak oslovíte. 
  5. Ukažte zákazníkovi, kde se prokliknout na web - umožněte zákazníkovi proklik do vašeho e-shopu pomocí různých CTA prvků, které ho zaujmou a přivedou na vaše webové stránky. 

E-mail marketing představuje v současné době jeden z výkonných online kanálů, pomocí kterých můžete oslovit své zákazníky. Pokud ho budete dělát správně, tak výkon vašich kampaní půjde jistě nahoru. 

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

Zpět
nahoru