Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.
Víme, že už jste zvyklí pracovat v prostředí Mail Kompletu a přechod do nového systému nemusí být jednoduchý. Proto jsme pro vás připravili kompletní textové návody i videonávody, kde se dozvíte, jak v Boldem všechno funguje. Kromě toho jsme uspořádali několik webinářů na téma Práce s aplikací Boldem. Nestihli jste žádný z termínů? Nevadí, podívejte se na záznam.
Pokud nenajdete řešení vašeho problému v těchto materiálech, veškeré dotazy vám zodpoví členové naší technické podpory, kteří jsou vám k dispozici během pracovních dnů na telefonu +420 517 070 000, e-mailu support@boldem.cz, nebo online chatu, vždy od 8:30 do 16:30.
Důvod je prostý. Mail Komplet pomalu, ale jistě končí, a my jsme pro vás připravili mnohem modernější a efektivnější nástroj. Důležité funkce zůstávají a spolu s nimi v Boldem najdete spoustu dalších užitečných a vychytaných funkcí.
Sběr kontaktů a databáze:
Integrace
V Boldem jsme udělali změny v zásadních oblastech e-mailingu. Všechny důležité rozdíly si teď můžete projít v přehledných tabulkách, kde najdete všechny výhody, které Boldem přináší.
V automatizacích jsme rozšířili bloky, které spouští automatizace, regulují tok kontaktů (například z A/B testování a vlastních podmínek), přidali jsme automatizace na základě vlastních událostí a možnost vlastního programovatelného bloku.
Dělejte to automaticky |
V oblasti personalizace nově v Boldem funguje skloňování jmen a příjmení přímo v šablonovém systému. V Mail Kompletu jste tuto možnost měli jen po komunikaci se zákaznickou podporou, v Boldem si ji už nastavíte sami.
Pro svátkové kampaně využijete připravené kalendáře. Jak český, tak i slovenský. Nemusíte si tak vytvářet vlastní pole pro ruční vyplňování data svátku, všechno se spustí automaticky na základě vyplněného jména.
V neposlední řadě se vám bude hodit také automatické určování pohlaví na základě jména, když budete připravovat kampaně zvlášť pro ženy a pro muže.
Vytvářejte e-maily šité na míru |
Inteligentní firemní identita je úplně nová funkce, kterou v Mail Kompletu nenajdete. Neměnné prvky, jako je firemní logo, paleta barev, často se opakující bloky nebo globální proměnné, si nastavíte na jednom místě a všechny uložené údaje se promítnou v ostatních blocích.
Tato funkce vám ušetří čas při opakovaném nastavování barev v šablonových blocích a při případných změnách u jednotlivých prvků. Jakmile je jednou upravíte v nastavení, všechny změny se ihned promítnou na všech ostatních místech. Vy tak nebudete muset procházet šablonu po šabloně, patičku po patičce a ušetřený čas budete moci investovat do důležitějších věcí.
Aplikujte inteligentní firemní identitu |
V Mail Kompletu jste měli možnost testovat jen předmět a odesílatele, v Boldem jsme pro vás přidali možnost testovat i obsah. Vytvoříte si 2–4 šablony s úpravami, které chcete otestovat, a rozešlete. Na základě výsledků pak můžete vyhodnocovat, na co vaši zákazníci v těle e-mailu reagují lépe.
Pusťte se do A/B testování s Boldem! |
Spoustou revolučních změn prošel i editor šablon. Najdete v něm hotové bloky s možnostmi formátování a velkou škálou nastavení, promítne se vám do něj firemní identita, kterou jste si nastavili v základním nastavení, můžete si ukládat a vytvářet vlastní bloky a stejně tak vkládat globální proměnné.
Při odesílání kampaní projde vaše vytvořená šablona antispamovou prověrkou. Pokud systém objeví nějaké nesrovnalosti (chybí tlačítko pro odhlášení, chybí alternativní popisky, slevových kupónů je míň než příjemců, …), chybu vám nahlásí a kampaň rozešle po odstranění chyby. Pravděpodobnost, že váš e-mail spadne příjemci do spamu se tak sníží na úplné minimum.
Vyzkoušejte nový editor šablon |
Informace o dalších funkcích jsou spíše techničtějšího rázu. Stejně jako Mail Komplet, i Boldem provozujeme ve vlastním zabezpečeném cloudu na serverech v České republice a veškeré IP adresy jsou z českého rozsahu. Ke snížení rizika označení zpráv jako nevyžádané pošty umožňujeme zákazníkům používat k rozesílání hromadných zpráv vyhrazenou doménu 3. řádu, automaticky zpracováváme vrácené e-maily a monitorujeme zprávy označené jako SPAM v souladu s postupy FBL (Email Feedback Loop).
V Boldem můžete importovat produktové kanály (feedy) a vytvářet nebo nahrávat slevové kupony podobně, jako v Mail Kompletu. S kupony i produkty pak můžete dále pracovat v automatizacích, kampaních a šablonách.
Úplnou novinkou je možnost vytvoření sběrného formuláře (pop-up okna). V Mail Kompletu jste museli pop-up okno řešit přes třetí stranu, v Boldem máte všechno na jednom místě. Vytvoříte si formulář, propojíte svůj web s Boldem jedním krátkým kusem kódu, nastavíte adresu URL, kde chcete formulář zobrazovat, vyberete seznam příjemců, do kterého se budou data ukládat a můžete začít aktivně sbírat data o uživatelích, nebo jim zobrazovat potřebné informace.
Pokud nemáte v Mail Kompletu účet, začít používat Boldem pro vás bude hračka. Zaregistrujete se, vyberete si plán, zaplatíte a můžete se pustit do rozesílání. Pokud už ale s námi spolupracujete a rozesíláte svoje e-mailingové kampaně přes Mail Komplet, od přesunu na modernější a vychytanější nástroj Boldem vás dělí pár migračních kroků, se kterými vám rádi pomůžeme.
Vyzkoušejte Boldem zdarma |
I po základním nastavení Boldem jsme vám stále po ruce s dalšími službami. Pomůžeme vám třeba s:
Neváhejte se ozvat s konkrétními požadavky – náš obchodní zástupce vám vypracuje cenovou nabídku na míru a můžeme se do toho pustit.
A teď už máte pro své kampaně připraveno všechno, co potřebujete. Vymyslete téma, nastavte si cíle a pusťte se do toho!
Pošlete to Boldem!
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.
Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.
V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.
Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?
Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.