E-mail marketingový magazín

Novinky, návody, tipy a zajímavosti ze světa e-mail marketingu a on-line marketingu. Digiál nás baví. Nakoukněte s námi do e-mailingového zákulisí a sledujte nové trendy.

E-mail marketingové halušky, které zamrzí. Hledá se Šeříkový Jelen z Brna
1. 6. 2017
Jestli vás při čtení titulku napadá, na čem v Mail Kompletu jedeme, pak vězte, že na zákaznické podpoře. I přes to, že se snažíme dávat tomu 110 % a udělat pro vás zákazníky vždy něco navíc, dnes jsme bohužel přišli o Jelena. A to zamrzelo. Ale začněme možná úplně od začátku.
Otázky a odpovědi ke GDPR
31. 5. 2017
Máte konkrétní otázku ke GDPR a hledáte konkrétní odpověď? Podívejte se, zda ji najdete u nás. V tomto článku zveřejňujeme otázky, které nás ke GDPR průběžně napadají nebo na které se ptají naši zákazníci či partneři. Tak, jak se GDPR postupně prokousáváme, otázky přidáváme. Cílem stránky je předložit praktické úvahy a pomoct co nejvíce firmám s orientací v GDPR a jeho pochopením.
Přenositelnost osobních údajů dle GDPR. Jak má fungovat prakticky?
29. 5. 2017
Každý subjekt, který spravuje osobní údaje, bude mít nově od 25. května 2018 povinnost umožnit vlastníkům osobních údajů přenositelnost těchto dat k jiným subjektům. Jak si tento požadavek GDPR vysvětlit? Co pro vás bude znamenat? A jak to má celé prakticky fungovat? To se vám nyní pokusíme osvětlit.
O GDPR byste měli vědět. Soulad nebude procházka růžovým sadem
23. 5. 2017
Evropská unie nám nadělila dárek. Tedy už minulý rok, ale nyní už je na čase ho rozbalit. Pokud se k vám ještě nedostala informace o strašákovi e-mail markeťáků (a nejen jich), kterému se říká GDPR, vězte, že není radno o něm nevědět. Co je GDPR si rozebereme v tomto článku, který rozhodně nebude poslední. GDPR si totiž zaslouží nejen seriál, ale možná celou samostatnou rubriku článků. Tak komplexní to bude. A my slibujeme, že pro vás celý Mail Komplet udělá maximum pro to, abyste GDPR bez problémů zvládli a prakticky porozuměli tomu, jak ovlivní váš e-mail marketing.
Krádež e-mailové identity. Aby vaší firmu nepřišla tak draho
18. 4. 2017
Obvykle to začíná stejně. Zavolá nám sám majitel nějaké společnosti: “Prosím vás, jste odborníci na e-mailing. Potřeboval bych vaší pomoc! Někdo nám odcizil e-mailovou identitu. A jménem firmy teď posílá nevyžádané hromadné e-maily. Co se s tím dá udělat? Firmě to poškozuje dobré jméno. Jak se můžeme bránit?”
Nový přehled rozesílek
31. 8. 2016
Připravili jsme pro vás nový přehled rozesílek. Nyní jsou ještě přehlednější a detailnější. Jako novinku určitě uvítáte například náhled webové či mobilní verze vašeho e-mailu či vývoj aktivity uživatelů v čase. Také se můžete podívat, který příjemce udělal jakou akci - kdo se proklikl přes váš odkaz dál, kdo e-mail pouze otevřel, kdo se odhlásil... více ale už v našem článku.
Transakční e-maily jsou tady
9. 6. 2016
Vývojáři v Mail Kompletu jedou jako stroje a dnes do plného provozu uvolnili novou funkcionalitu, kterou jsme již nějakou dobu testovali s vybranými zákazníky z finančního sektoru. Touto funkcionalitou jsou transakční e-maily. Nyní tak můžete využít infrastrukturu Mail Komplet pro rozesílání transakčních e-mailů včetně všech náležitostí, které takové rozesílání vyžaduje.
Prostředí Mail Komplet v novém (a teď ještě krásnějším) kabátě
28. 4. 2016
Nový vzhled navigačního menu je nasazen. Přinesl s sebou větší přehlednost, nyní přišlo na řadu zkrášlení našeho menu. Podívejte se sami.
Prostředí Mail Komplet v novém kabátě
19. 4. 2016
Nasazujeme nový vzhled navigačního menu. Větší přehlednost a jako příjemné překvapení nové funkcionality.
Jak sehnat kvalitní poutavé obrázky pro komerční použití zdarma?
12. 4. 2016
Většina mi dá za pravdu, že to, co v "onlinu" (hlavně B2C trhu) prodává, jsou obrázky. Krásné výstižné obrázky a průrazné texty dokáží zázraky. Fotobanky to dobře ví, a proto se nebojí cenu obrázků nadsadit. A stáhnout si obrázek odněkud z internetu? Každé autorské dílo, a to i obrázky a fotografie, je chráněné autorskými právy. Riskovat pokutu se opravdu nevyplácí. I v dnešní době se ale dají najít kvalitní fotografie či obrázky, které jsou zdarma. Jen člověk musí vědět, jak na to. Kde jednoduše takové obrázky sehnat a nezruinovat si při tom firemní účet se dočtete v následujícím článku.
Zpět
nahoru