Všechny články

Transakční e-maily jsou tady

Vývojáři v Mail Kompletu jedou jako stroje a dnes do plného provozu uvolnili novou funkcionalitu, kterou jsme již nějakou dobu testovali s vybranými zákazníky z finančního sektoru. Touto funkcionalitou jsou transakční e-maily. Nyní tak můžete využít infrastrukturu Mail Komplet pro rozesílání transakčních e-mailů včetně všech náležitostí, které takové rozesílání vyžaduje.

Transakční e-maily jsou tady

Co jsou transakční e-maily

Transakční e-maily jsou e-maily, které nemají povahu obchodního sdělení. Jsou jimi například notifikace objednávek, e-maily s přidělenými přihlašovacími údaji, žádosti o reset hesla, a podobně. Pro takové transakční e-maily neplatí stejná pravidla jako pro hromadné e-maily (např. nutnost přítomnosti odhlašovacího odkazu), pro spolehlivé doručení takových e-mailů je však stále zapotřebí udělat dost - a právě o to se pro vás stará Mail Komplet. Zbavte své programátory břemena rozesílání e-mailů a svěřte ho nám.

API rozhraní

Integrace transakčních e-mailů do vašeho systému je jednoduchá. Systém Mail Komplet nabízí aplikační rozhraní (API), přes které váš programátor dokáže rozeslat první e-mail během několika málo minut. A pak už nic nebrání tomu posílat další a další. Netrapte se tedy s rozesíláním e-mailů sami a posílejte je přes naši prověřenou infrastrukturu.

(Mail) Kompletní řešení

Systém Mail Komplet e-maily nejen rozesílá, ale hlavně doručuje. Aby byla doručitelnost co nejvyšší, využívají transakční e-maily podepisování prostřednictvím DKIM podpisu. Samozřejmostí je SPF záznam a správná obálková doména s whitelistací u klíčových poskytovatelů e-mailů.

Je možné měřit a sledovat, které e-mailové zprávy byly otevřené, a ve kterých příjemce kliknul na odkaz, včetně toho, na jaký odkaz příjemce kliknul.

Stejně tak je možno vložit odhlašovací odkaz, je-li to dle povahy e-mailu zapotřebí.

Systém Mail Komplet dokáže nabídnout také vyhrazené IP adresy a zobrazit veškeré měřené odkazy v e-mailech tak, aby v nich byla vaše doména (nikoliv doména mail-komplet.cz). Díky tomu příjemce nemůže poznat, že využíváte infrastrukturu Mail Komplet a její využití je tak pro něj skryto.

Za zmínku stojí také řízení přístupu k API prostřednictvím API klíčů, prostřednictvím kterých můžete rozesílat e-maily, aniž byste museli svému programátorovi sdělit přihlašovací jméno a heslo. Můžete je také kdykoliv zablokovat a omezit jejich využití z vybraných IP adres nebo rozsahů IP adres. 

Uživatelské rozhraní

Nemyslíme jen na programátory, ale také na marketingovou obsluhu a technickou podporu. Proto kromě API rozhraní transakčních e-mailů dodáváme také uživatelské rozhraní, ve kterém uvidíte vše, co potřebujete.

Nejdůležitější částí je přehled a stav transakčních e-mailů – na jedné obrazovce tak snadno dohledáte e-maily, které jste rozeslali přes transakční API rozhraní. V seznamu odeslaných e-mailů uvidíte, který e-mail byl otevřen nebo prokliknut. Zprávy můžete prohledávat a filtrovat dle adresáta, kterému byl e-mail odeslán. Dále dle období, kdy byl e-mail odeslán nebo podle stavu.

U každého odeslaného e-mailu si také můžete prohlédnout jeho detail. V detailu e-mailu naleznete následující informace:

  • e-mailovou adresu odesílatele
  • e-mailovou adresu příjemce
  • datum vytvoření a odeslání
  • předmět
  • velikost e-mailu
  • formát
  • seznam otevření s časem, IP adresou a zařízením příjemce
  • seznam kliknutí s časem, adresou prokliknutého odkazu, IP adresou a zařízením příjemce.

U každého příjemce je také k dispozici jeho historie s filtrovatelným přehledem událostí.

Těšíme se na vaše objednávky

Zaujala vás funkcionalita transakčních e-mailů? Zavolejte nám, vysvětlíme vám podrobně, jak funguje a pomůžeme vám ji nasadit během jednoho dne. Ano, čtete správně. Ne během měsíce. Během jednoho dne. Nasazení je hračka.


Chci se zeptat na víc!

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Reshoper je za námi

    Koncem ledna se v Praze konala největší e-commerce akce v České republice Reshoper 2020. Mail Komplet na této události samozřejmě nesměl chybět. Co nás nejvíce zaujalo a jak jsme si veletrh užili?

  • Marketingový kalendář 2020

    Připravili jsme si pro vás marketingový kalendář pro rok 2020. Marketingových akcí není nikdy dost a s naším kalendářem se v nich neztratíte.

  • Webinář o Shoptet doplňku

    Rozhodli jsme se, že začáátek ledna vezmeme útokem a připravíme si pro vás webinář. Tentokrát na téma Shoptet doplněk a jak jej plnohodnotně využít.

  • Vánoce jsou za dveřmi

    Připravili jsme si pro vás dárky, které vám zjednodušší přípravu nejen vašich vánočních a výprodejových kampaní. Váš e-mailing bude skvělý po celý rok!

  • Trendy v designu 2019 | 4. díl

    Jaké jsou trendy v motion designu? 3D nebo 2D animace? Jak oživit obal vašeho výrobku? Jaké materiály obalů jsou trendy?

  • Trendy v designu 2019 | 3. díl

    Jak dnes oživit logo, aby zaujalo vaši cílovku? Čím se v brandingu dá odlišit od konkurence? Co je v brandingu trendy?

Zpět
nahoru