Všechny články

Jak bylo na COE 2019

COE… Zkratka pro největší e-commerce veletrh v České republice. Czech On-line Expo 2019 je za námi a Mail Komplet na něm nesměl chybět. Co nám přineslo?

Jak bylo na COE 2019
Přednášek bylo nespočet. Organizátoři jich slibovali více než 123. Z toho logicky vyplývá, že navštívit všechny se za 2 dny prostě nedalo. Vybrali jsme si proto jen ty, které nás svým obsahem zaujaly a věděli jsme, že když si je poslechneme, tak budeme zase o trošku chytřejší. 😉 

Co jsme si tedy odnesli? 

  • Doplňkový feed v Google Merchant Center - jak důležitá je role doplňkového feedu ve spolupráci s primárním feedem. Doplňkový feed slouží pro doplnění informací o produktech do primárního feedu. Můžete si tak např. dohrát čárové kódy, označení produktů o sezónnosti nebo TOPky. Jednotlivé informace lze jednoduše nahrát do custom labelu, na který můžete potom cílit ve svých PPC kampaních.
  • Výhody využití doplňkového feedu:
    • úprava primárního feedu bez nutnosti zásahu programátora,
    • úprava jakéhokoli atributu (kromě IDčka),
    • časově nenáročná příprava zdroje,
    • je zdarma. 
  • Praktické tipy na Google Analytics
    • Přehled publika je opravdu jen pro obecný přehled a nejdůležitější z něj jsou jeho maxima a minima. 
    • Míra opuštění pozitivně? Míra opuštění webu je pro všechny velkým strašákem. Čím je její hodnota větší, tím hůře. Někdy ale vysoká míra opuštění může být OK. Kdy? Pokud je třeba cílem postnutý příspěvek na FB, který přivede lidi na web. Ti si jej přečtou a hned odejdou. Míra okamžitého opuštění sice roste, jelikož návštěvník hned odejde po zobrazení jedné stránky, ale cíl byl splněn a náš článek si lidé přečetli.
    • Jak zjistit, který kanál je prodejní? Tak schválně… který model využíváte? Určitě stojí za povšimnutí i nepřímý lineární model, který nebere v potaz přímou návštěvu (direct/none) a dá vám tak lepší informace o vašich placených kanálech. 
  • Nebylo by to expo bez pořádného e-mailing summitu. Co jsme si odnesli z něj?
    • Seznam pořád vládne na české scéně. 40 – 60 % lidí z české republiky má účet na Seznamu.
    • Víte, kdy je nejlepší posílat vaše e-mailové kampaně? Zkuste to v noci. Dle statistik dosahují e-maily odeslané v noci CTOR přes 41 %. 
    • Nezapomínejte na responzivitu a zobrazení na mobilních telefonech. Téměř 27 % otevírá e-maily na mobilních telefonech.
    • Třiďte svou databázi. Komunikujte jen s těmi aktivními. Pokud v databázi máte nějaké neaktivní. Zkuste třeba reaktivační kampaň. Pokud ani tak nereaguji, neposílejte na ně. Kazí vám reputaci (roste pravděpodobnost, že začnete padat do spamu) a stojí vás zbytečné náklady.
    • Používejte transakční e-maily. Míra otevření u tohoto typu komunikace je téměř 70 %.
    • Personalizujte. Chybí vám k tomu údaje? Zkuste gender-api.com, je to bezva nástroj na určení pohlaví. 😉
    • Pokud máte dostatečně velkou databázi, zkuste automatické nastavení e-mailů. Třeba takové jako máme my.
    • A to nejlepší nakonec. Testujte jako o život. Pouze kvalitním testováním zjistíte, jak se chová publikum k vašemu e-mailovému nástroji. Testujte předmět, jméno odesílatele nebo časy rozesílky. 
Czech on-line expo byla opravdu pecka. Dva dny plné přednášek, nových zkušeností a skvělých vystavovatelů. Jsme moc rádi, že jsme se mohli na našem stánku potkat s některými z Vás. Věříme, že naše setkání nastartuje skvělou spolupráci a posune nejen váš e-mailing, ale samotný byznys kupředu. 
 
Budeme se na vás těšit na další skvělé akci. 
Váš Mail Komplet

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Automatizace 1. díl | Svátková kampaň

    A je to tu! Náš seriál o automatizacích. V každém díle si představíme určitý scénář, při kterém se dá automatizace skvěle využít.

  • Automatizace e-maillingu pomocí flow diagramů

    Otáčíme vesmír! Automatizace přes flow diagramy jsou tady! Jestli chcete vědět, jak dělat e-mailing opravdu profesionálně tak čtěte. Je to prostě pecka!

  • Shoptet doplněk

    Používáte e-shopové řešení Shoptet? S Mail Kompletem můžete díky našemu doplňku automaticky synchronizovat seznam kontaktů a vytěžit tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!

  • Frčíme na Czech On-line Expo 2019

    Veletrhy, konference, workshopy - to nás prostě baví. Právě z tohoto důvodu se na nás můžete těšit v březnu na akci Czech On-line Expo 2019.

  • Jaký byl veletrh Reshoper 2019?

    Konec ledna byl pro nás ve znamení jedné velké události, veletrhu Reshoper. Nebudeme lhát, nervozita trošku panovala. Byl to totiž náš první veletrh, na kterém jsme měli možnost působit jako vystavovatelé. Jak to nakonec dopadlo?

Zpět
nahoru