Všechny články

Automatizace e-maillingu pomocí flow diagramů

Otáčíme vesmír! Automatizace přes flow diagramy jsou tady! Jestli chcete vědět, jak dělat e-mailing opravdu profesionálně tak čtěte. Je to prostě pecka!

Automatizace e-maillingu pomocí flow diagramů

Novinka, která vám ušetří spoustu času, posune váš brand o krok dopředu a budete dělat e-mailing opravdu světově. To jsou Automatizace pomocí flow diagramů.  

Ptáte se, co jsou automatizace a k čemu vlastně jsou? 

Automatické kampaně stačí nastavit v naší aplikaci pouze jednou a o jejich funkčnost se už nemusíte dál starat. Pomocí nastavených pravidel se tak kampaně samy posílají na určené uživatele z vaší databáze. Jediným kliknutím jednoduše nastavíte přesnou strukturu rozesílání různých druhů kampaní. Tato struktura se vytvoří pomocí vývojových diagramů, které vám znázorní jasný a vizuální obraz vaší e-mailové komunikace.

Příklad na ukázku

Automatizace začíná tím, že pomocí API propojení dojde k přihlášení e-mailové adresy do seznamu příjemců Leady z Londýna FB. Na základě spuštění této podmínky se příjemci odešle e-mailová kampaň Welcome 1.

Systém počká 1 den. Poté zkontroluje aktivitu příjemce. To znamená, jestli v kampani klikl na jakýkoli odkaz či nikoli.

V případě, že odpověď je ANO a uživatel tedy klikl na jakýkoli odkaz, tak jej aplikace automaticky přiřadí do zvoleného seznamu příjemců a odešle mu kampaň Welcome 2. V případě, že uživatel neklikl na žádný odkaz v kampani, tak aplikace nastaví do uživatelského pole status NE. Uživateli se poté může nastavit podmínka odhlášení z odběru newsletterů nebo s ním jinak pracovat.

Jak jde vidět, tak způsobů, jak kombinovat různé varianty e-mailové komunikace, je opravdu hodně. Fantazii se meze nekladou a pomocí automatizovaných flow diagramů můžete jednoduše vytvářet scénáře vašeho e-mailingu. 

Další příklad pro vaši představu

Představte si situaci, že se příjemce zaregistruje u vás na webu k odběru informačních newsletterů. Na základě této registrace se na něj automaticky odešle „uvítací kampaň“ s vašimi produkty. Po časovém intervalu (např. 7 dnů), nastavený automat zhodnotí, jestli uživatel provedl ve vašem e-shopu nákup. Pokud ano, tak se automatické odesílání ukončí a konverze je na světě. V tomto případě se k tomuto uživateli může uložit „hodnota jeho poslední objednávky“ nebo „kategorie objednaného zboží“ a pomocí těchto informací nastavit další strukturu.

V případě, že po 7 dnech tento uživatel nenakoupí, tak se mu může poslat další kampaň, která ho naláká např. na „slevovou akci“ nebo se uloží do seznamu „neprovedl konverzi.

S automatizacemi si jde opravdu vyhrát. Tím, že se jedná o plně automatický princip, tak stačí prvotní nastavení a je hotovo. Způsob nastavení je jednoduchý a zvládne jej opravdu každý. 

Váš Mail Komplet

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

  • Vytváříme HTML šablonu - 1. díl – Úvod a příprava

    Nevíte, jak si sami připravit krásnou e-mailovou šablonu? Neumíte kódovat v HTML jazyce? Právě pro Vás jsme připravili tento návod, který je zaměřený na základní tvorbu šablony.

  • Webhooks aneb zahákněte si všechny Vaše akce

    Webhooks, co to je a k čemu se Vám bude hodit? Webhooky se hodí mít, pokud chcete, aby Vám z Mail Kompletu bylo posíláno oznámení na Vaši URL adresu hned, jakmile dojde k nějaké akci, kterou v rámci Mail Kompletu chcete sledovat.

  • Jak na kódování HTML e-mailů

    Jak vytvořit HTML šablonu pro e-mail, tak, aby byla čitelná v co největším počtu e-mailových klientů?

  • Věčné téma – jak zamezit tomu, aby e-maily nekončily v nevyžádané poště?

    Odpověď na tuto otázku Vás asi překvapí, ale přesný recept neexistuje. Antispamové filtry poskytovatelů e-mailových schránek se stále vyvíjí, stejně jako celý online svět. Stejně tak jako se stále více řeší bezpečné doručení e-mailu do schránky příjemce.

  • Segmentace

    Možná si pamatujete na minulý článek, ve kterém jsme řešili téma týkající se kvalitní databáze ve spojitosti se zákonem EU o ochraně osobních údajů. Pokud Vám tento článek utekl, tak se k němu můžete vrátit zde. Dnes si totiž toto téma ještě trochu rozšíříme. Podíváme se na problematiku segmentací.

Zpět
nahoru