Všechny články

Webinář č. 2 | Tvorba e-mailové kampaně

2. díl série výukových videí se zabývá přípravou e-mailové kampaně. Ta se skládá z 5 základních kroků. V našem videu si všechny důkladně projdeme a vysvětlíme si základní principy tvorby kampaně.

Webinář č. 2 | Tvorba e-mailové kampaně

Série výukových videí z dílny Mail Komplet pokračuje. Zatímco první díl se věnoval úplnému základu a to tedy tvorbě e-mailové šablony, tak v dnešním díle se podíváme na základní prvky v e-mailové kampani. Tvorba se skládá z 5 základních kroků. Ty si jednoduše popíšeme. Díky tomu získáte přehled, jak připravit Vaši první kampaň v aplikaci Mail Komplet.

  1. základní nastavení - obsahuje název kampaně, její popis, pole pro vložení jména a e-mailu odesílatele a možnost vložení UTM tagu pro sledování výkonu v Google Analytics
  2. seznam příjemců - ukážeme si, jak snadno označit seznam příjemců, na který vaše kampaň půjde
  3. přílohy - proč je (ne)používat a jak na ně nejlépe vyzrát
  4. návrh e-mailu - navazuje na minulý webinář, ve kterém jsme si připravovali první e-mailovou šablonu
  5. kontrola - závěrečný krok, díky kterému si můžete zkontrolovat svou e-mailovou kampaň před odesláním

Doufáme, že se Vám webinář bude líbit. Uvidíte, že příprava e-mailové kampaně není žádná věda a zvládne ji každý. Už teď pro Vás připravujeme další díl, ve kterém si ukážeme, jak zvládnout práci s databází Vašich zákazníků a na co si dát pozor.

Váš Mail Komplet tým

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

Zpět
nahoru