2. díl série výukových videí se zabývá přípravou e-mailové kampaně. Ta se skládá z 5 základních kroků. V našem videu si všechny důkladně projdeme a vysvětlíme si základní principy tvorby kampaně.
Série výukových videí z dílny Mail Komplet pokračuje. Zatímco první díl se věnoval úplnému základu a to tedy tvorbě e-mailové šablony, tak v dnešním díle se podíváme na základní prvky v e-mailové kampani. Tvorba se skládá z 5 základních kroků. Ty si jednoduše popíšeme. Díky tomu získáte přehled, jak připravit Vaši první kampaň v aplikaci Mail Komplet.
Doufáme, že se Vám webinář bude líbit. Uvidíte, že příprava e-mailové kampaně není žádná věda a zvládne ji každý. Už teď pro Vás připravujeme další díl, ve kterém si ukážeme, jak zvládnout práci s databází Vašich zákazníků a na co si dát pozor.
Váš Mail Komplet tým
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Předmět e-mailu je klíčový! V mnoha případech rozhoduje právě oněch pár úvodních slov o tom, jestli ho příjemce otevře nebo e-mail zůstane nedotčený.
Tento americký svátek je pro někoho den jako každý jiný, ale pro jiného je to příležitost, jak udělat svým blízkým radost.
Přečtěte si, která témata budou tento rok e-mailingu vládnout. Připíšete si určitě bonusové body, když o nich budete vědět.
Připravili jsme pro Vás skvělý marketingový kalendář na rok 2021, který zahrnuje všechny důležité dny.
Jak nastavit opuštěný košík, který neobsahuje pouze jednu e-mailovou kampaň, ale jeho komunikace se rozdělí do několika fází?
Série našich výukových videí pokračuje třetím dílem. Ten Vám dá jasnou odpověď na to, jak pracovat se seznamy příjemců, s proměnnými v těle e-mailové kampaně a jakým způsobem segmentovat.