Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Webinář č. 2 | Tvorba e-mailové kampaně

2. díl série výukových videí se zabývá přípravou e-mailové kampaně. Ta se skládá z 5 základních kroků. V našem videu si všechny důkladně projdeme a vysvětlíme si základní principy tvorby kampaně.

Webinář č. 2 | Tvorba e-mailové kampaně

Série výukových videí z dílny Mail Komplet pokračuje. Zatímco první díl se věnoval úplnému základu a to tedy tvorbě e-mailové šablony, tak v dnešním díle se podíváme na základní prvky v e-mailové kampani. Tvorba se skládá z 5 základních kroků. Ty si jednoduše popíšeme. Díky tomu získáte přehled, jak připravit Vaši první kampaň v aplikaci Mail Komplet.

  1. základní nastavení - obsahuje název kampaně, její popis, pole pro vložení jména a e-mailu odesílatele a možnost vložení UTM tagu pro sledování výkonu v Google Analytics
  2. seznam příjemců - ukážeme si, jak snadno označit seznam příjemců, na který vaše kampaň půjde
  3. přílohy - proč je (ne)používat a jak na ně nejlépe vyzrát
  4. návrh e-mailu - navazuje na minulý webinář, ve kterém jsme si připravovali první e-mailovou šablonu
  5. kontrola - závěrečný krok, díky kterému si můžete zkontrolovat svou e-mailovou kampaň před odesláním

Doufáme, že se Vám webinář bude líbit. Uvidíte, že příprava e-mailové kampaně není žádná věda a zvládne ji každý. Už teď pro Vás připravujeme další díl, ve kterém si ukážeme, jak zvládnout práci s databází Vašich zákazníků a na co si dát pozor.

Váš Mail Komplet tým

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru