Všechny články

Jaké výhody přináší e-mail marketing malým a středním podnikům?

Malé a střední podniky ve snaze zacílit na nové klienty zapomínají na své stávající klienty. Ovšem pokud jsme klienta již získali (a že nás to jistě stálo nemalé úsilí), je škoda o něj nepečovat a ztratit ho. K udržování stálého kontaktu s klientem je e-mail marketing tou nejlepší cestou. V čem tkví jedinečnost a síla e-mail marketingu?

Jaké výhody přináší e-mail marketing malým a středním podnikům?

Přečtěte si následující vlastnosti e-mail marketingu, které e-mail marketing dělají atraktivním nejen pro malé a střední podniky:

1. Je hospodárný

Společnosti často ke své propagaci užívají tištěné materiály. Předělání takového materiálu do formátu e-mailu je nejenom rychlé a jednoduché, ale také přináší úsporu za tisk a poštovní rozeslání.

Ve srovnání s tiskem a posíláním tiskovin je cena rozesílání pomocí e-mailu zanedbatelná. E-maily jsou navíc vytvářeny ve formě šablony, která je volně měnitelná a pro každou novou službu a produkt ji lze jednoduše obnovovat a měnit. Šablona je počáteční výdaj, který již nemusíme v budoucnu opakovat.

E-mail marketing dovoluje společnostem přehledně spravovat své e-mailové kampaně, aniž by najímaly nové zaměstnance. Opět tedy společnosti šetří čas a peníze.

2. Poskytuje důležitá data

E-mail marketing dovolojue zaměřit se na vybranou skupinu zákazníků. Nabízí navíc speciální nástroje pro analyzování a přesné měření reakcí na e-mailovou kampaň. K nejsledovanějším datům patří míra otevření e-mailů a proklikovosti na odkazy umístěné v e-mailu. Neméně podstatným číslem je počet odhlášených příjemců, ten nám napoví, zda u svých příjemců nevzbuzuje negativní reakce. Lze také snadno hodnotit dosažené konverze.

3. Je rychlý

E-mail marketing je jednou z nejrychlejších forem komunikace. Dovoluje vám podat zákazníkovi okamžitou informaci a zároveň má zákazník možnost okamžitě zareagovat a odpovědět, ozvat se.

Zpětná vazba na kampaně je též rychlá, v intervalu 1 – 3 dny, což je velmi krátká doba, zvláště v porovnání s direct mailingovou odezvou, která dosahuje až 12 dní.

4. Je pohodlný pro obě strany

E-mail marketing je vstřícná a pohodlná forma propagace nejen pro vás, ale i pro zákazníky. Zákazník má totiž přístup k informaci přímo přes svůj e-mail, pokud se o něco zajímá, přes přímý link se dostane na stránky, kde už může nakoupit či podobně. A pokud by přece jen byl obtěžován touto formou reklamy, vždy v e-mailu existuje možnost snadného a rychlého odhlášení.

 

Se všemi těmito výhodami e-mail marketingové kampaně představují budoucnost malých a středních společností. Tak vykročte vpřed a tvořte vlastní e-mail marketingové kampaně. Věřte, že vaše snaha bude odměněna úspěchem.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Reshoper je za námi

    Koncem ledna se v Praze konala největší e-commerce akce v České republice Reshoper 2020. Mail Komplet na této události samozřejmě nesměl chybět. Co nás nejvíce zaujalo a jak jsme si veletrh užili?

  • Marketingový kalendář 2020

    Připravili jsme si pro vás marketingový kalendář pro rok 2020. Marketingových akcí není nikdy dost a s naším kalendářem se v nich neztratíte.

  • Webinář o Shoptet doplňku

    Rozhodli jsme se, že začáátek ledna vezmeme útokem a připravíme si pro vás webinář. Tentokrát na téma Shoptet doplněk a jak jej plnohodnotně využít.

  • Vánoce jsou za dveřmi

    Připravili jsme si pro vás dárky, které vám zjednodušší přípravu nejen vašich vánočních a výprodejových kampaní. Váš e-mailing bude skvělý po celý rok!

  • Trendy v designu 2019 | 4. díl

    Jaké jsou trendy v motion designu? 3D nebo 2D animace? Jak oživit obal vašeho výrobku? Jaké materiály obalů jsou trendy?

  • Trendy v designu 2019 | 3. díl

    Jak dnes oživit logo, aby zaujalo vaši cílovku? Čím se v brandingu dá odlišit od konkurence? Co je v brandingu trendy?

Zpět
nahoru