Všechny články

Spouštíme novou administraci!

Rádi bychom vám představili novou verzi administrace, která počínaje dnešním dnem běží na plné obrátky. Po přihlášení tedy budete automaticky přesměrování do nového přostředí.

Spouštíme novou administraci!

Rádi bychom vám představili novou verzi administrace, která počínaje dnešním dnem běží na plné obrátky. Po přihlášení tedy budete automaticky přesměrováni do nového prostředí.
Po jistou dobu bude k dispozici také verze stará, naleznete ji pod následujícím odkazem:
Stará verze administrace

Co mi nová administrace přinese?

Ptáte se, v čem je nová administrace lepší? Novinky jsou následující:

Přehlednější statistiky

Řád a přehled musí být. Především v marketingu. Vyhodnocování našich investic provádíme často a pravidelně, tudíž potřebujeme jasné výsledky, které snadno interpretujeme. Navrhli jsme tedy novou podobu statistik, přehlednější a ucelenější než dříve.

Statistiky bounce e-mailů

Bounce, jinými slovy nedoručitelné e-maily, jsou automaticky zařazovány do seznamu odhlášených příjemců. Z jakého důvodu? Prvotně šetříte náklady a neodesíláte e-maily na nefunkční či z jiných důvodů nedostupné adresy. Druhý důvod je technického rázu - vyhnete se blacklistům. Poskytovatel e-mailové schránky by vás v případě opakovaného zasílání na tyto schránky mohl identifikovat jako spamera. 

Zkopírování kampaně

Potřebujete zkopírovat svoji kampaň? Již nemusíte pracně vytvářet novou a opětovně vypisovat detaily. Nyní stačí jedno kliknutí a celá kampaň se zkopíruje, včetně seznamů příjemců, příloh a šablony.

Odhlášení příjemci

Nově můžete výrazně přehledněji filtrovat odhlášené příjemce. Máte možnost vyhledávat dle více charakteristik. Například podle důvodu odhlášení, krátkodobě nedoručitelných e-mailů, případně dlouhodobě nedoručitelných e-mailů.

Možnost odhlášení příjemce pouze na určitý časový úsek

Tuto funkci využijete například v případě, kdy zákazník odjíždí na dovolenou a nepřeje si být v této době rušen. Klient si může toto dočasné přerušení navolit sám, zabráníme tím tedy odlivu klientů, dáme jim možnost vyjádřit svůj názor a zvolit si přerušení.

Intuitivní ovládání

Práci v systému vám také usnadní drag&drop přiřazování seznamů příjemců. Jednoduše chytněte a přesuňte. V případě více seznamů tato funkce přijde vhod.

Doménové směrovače

V rámci doménových směrovačů můžete nastavit odesílání potvrzení o zařazení e-mailu do databáze (tzv. double opt-in). Ověřením správnosti e-mailu zajistíme, že naše databáze bude obsahovat pouze kvalitní adresy.

Rychlost

Není čas ztrácet čas!
Celá administrace se zrychlila a práce v ní je mnohem snazší. Přenasadili jsme totiž celý systém, nyní běží na odlišných principech než dříve - ze serveru se načítají pouze potřebná a využitelná data. Tím jsme dosáhli kýženého cíle - rychlého, perfektně fungující prostředí. Přesvědčte se o tom sami!

A váš názor?

Budeme velmi rádi, pokud nám sdělíte svůj názor, vyjádříte, co vám v systému chybí a na co se máme zaměřit.
Chceme vychytat všechny mouchy a zdokonalit systém tak, aby pro vás bylo vytváření a realizace e-mail marketingových kampaní co nejsnazší.

Pište, volejte, přijďte k nám. Jsme tu pro vás.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Wexbo doplněk

    Používáte e-shopové řešení Wexbo? S Mail Kompletem můžete díky našemu doplňku automaticky synchronizovat seznam kontaktů a vytěžit tak maximum z e-mail marketingu. Je to jednoduché!

  • See-Think-Do-Care model ve vztahu k e-mail marketingu

    Obchodní schéma, které mnozí z Vás mohou znát pod zkratkou STDC, zastřešuje komunikační cestu od obchodu k cílové skupině a zpět. Známý marketingový koncept, který Vám může pomoci rozjet efektivní online propagaci.

  • Jak nastavit přihlašovací formulář v Shoptetu do Mail Kompletu

    Jedním z nejdůležitějších nástrojů pro sběr kontaktů je jistě přihlašovací formulář. Již dříve jsme si ukázali, jak jej v Mail Kompletu nastavit a jak získat HTML kód pro vložení na web. Dnes se podíváme na to, jak nastavit formulář ve Vašem Shoptetu.

  • Jak upravit kontakt

    Potřebujete upravit informace u kontaktu, ale nevíte jak to? Koukněte se na krátký návod, který jsme si pro Vás připravili a hned budete vědět jak na to!

  • Proč používat Google Analytics?

    Chcete začít sledovat statistiky o úspěšnosti svých e-mailových kampaní? V článku jsme pro Vás shrnuli důvody využívání Google Analytics a přiblížili základní nastavení UTM parametru.

  • Proč e-mail marketing?

    E-mail, skvělý komunikační nástroj, bez kterého bychom si dnešní svět nedokázali ani představit. Jen se zamyslete nad tím, kolik e-mailů denně dostáváte a na kolik e-mailů denně odpovíte. Komunikace je v dnešní době mnohem snadnější a rychlejší. A co teprve takový e-mail marketing?

Zpět
nahoru