Všechny články

Proč využívat e-mail marketing a hromadné rozesílání emailů

Častým argumentem proč začít s e-mail marketingem je skutečnost, že náklady spojené se získáním nového zákazníka mohou být až 5x vyšší, než náklady na udržení stávajícího.

Proč využívat e-mail marketing a hromadné rozesílání emailů

Každá firma má dnes množství e-mailových kontaktů, které lze využít pro rozeslání nabídek a informací. Je to i váš případ? Nenechte potenciál ukrytý v kontaktech, které již vlastníte, ležet ladem.

E-mail marketingem rozumíme cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na e-maily zákazníků, partnerů či zájemců o odběr sdělení, kteří potvrdili zájem o tyto informace (tzv. opt-in).

Formy e-mailingu (jak se často e-mail marketingu říká) jsou definovány cílem a celkovou podobou rozesílané zprávy. Podle toho rozdělujeme základní typy: jednorázové e-mailové sdělení, newsletter – zpravodaj, e-zine - časopis e-mailem a event-triggered e-mail - sdělení automaticky odesílané na základě provedené akce.

Rychlost, jednoduchost, efektivita

  • Využijte hromadné rozesílání pro oslovení zákazníků a partnerů.
  • Rozešlete tisíce e-mailů během chvíle.
  • Rozesílejte pravidelně důležité informace – akce, slevy, novinky, informační kampaně, upomínkové zprávy, pozvánky.
  • Reagujte na změny rychleji a aktualizované informace jednoduše sdělte těm, kteří je potřebují.
  • Hromadné rozesílání vám umožní být pružnější než konkurence.
  • Hromadné rozesílání eliminuje tiskové náklady, poštovní poplatky a sníží čas doručení materiálů k příjemci.
  • Pravidelně se svým zákazníkům připomínejte formou e-mailové komunikace. Vzpomenou si na vás v momentě, kdy budou uvažovat o koupi zboží či služeb, které nabízíte.

Hlavními důvody, proč nasadit e-mail marketing, jsou

  • rychlost doručení informace velkému množství adresátů,
  • možnost přesného cílení a díky tomu vysoká účinnost (vysoký konverzní poměr),
  • měřitelnost a vyhodnocení,
  • možnost personalizovat e-maily.

Hromadné rozesílání přinese nové příležitosti

Předejte partnerům a zákazníkům více informací za kratší čas a s nižšími náklady. Získáte tak více objednávek, ušetříte a vyděláte více peněz.

Každý odchozí e-mail lze automaticky upravit (personalizovat) pro daného příjemce - příjemci ocení Váš osobní přístup a budou se k Vám častěji vracet. Příjemce se nedozví, že byl e-mail rozeslán hromadně. Zpráva vypadá jako ručně psaná a doručená přímo jednomu příjemci. Spokojený zákazník utratí více peněz a informovaný partner prodá více zboží a služeb.

Spojte se námi

Hromadné rozesílání e-mailů nabízí bez pochyb mnoho výhod a zajímavých příležitostí. Zvládnout rozesílání kvalitně ale není vůbec jednoduché. Vyhněte se tedy při hromadném rozesílání e-mailů zbytečným chybám, které již v minulosti udělali ostatní. Kontaktujte nás a my vám pomůžeme.

Vyzkoušejte zdarma

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Webinář č. 3 | Tvorba e-mailové kampaně

    Série našich výukových videí pokračuje třetím dílem. Ten Vám dá jasnou odpověď na to, jak pracovat se seznamy příjemců, s proměnnými v těle e-mailové kampaně a jakým způsobem segmentovat.

  • Webinář č. 2 | Tvorba e-mailové kampaně

    2. díl série výukových videí se zabývá přípravou e-mailové kampaně. Ta se skládá z 5 základních kroků. V našem videu si všechny důkladně projdeme a vysvětlíme si základní principy tvorby kampaně.

  • Automatizace 4. díl | Slevové kupóny v automatizacích

    Dnes se v automatizacích podíváme na novinku, která se týká slevových kupónů.

  • Fungujeme na 100 %

    Rozhodli jsme se, že veškeré rozesílky nekomerčního charakteru od nás dostanete zdarma.

  • Práce s chytrým editorem

    1. díl naší série výukových videí, ve kterých se podíváme na aplikaci Mail Komplet. Úvod patří základní tvorbě e-mailové šablony. Představíme Vám, jak jednoduše vytvořit jednotlivé prvky v e-mailové šabloně pomocí našeho editoru.

  • Reshoper je za námi

    Koncem ledna se v Praze konala největší e-commerce akce v České republice Reshoper 2020. Mail Komplet na této události samozřejmě nesměl chybět. Co nás nejvíce zaujalo a jak jsme si veletrh užili?

Zpět
nahoru