Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Proč využívat e-mail marketing a hromadné rozesílání emailů

Častým argumentem proč začít s e-mail marketingem je skutečnost, že náklady spojené se získáním nového zákazníka mohou být až 5x vyšší, než náklady na udržení stávajícího.

Proč využívat e-mail marketing a hromadné rozesílání emailů

Každá firma má dnes množství e-mailových kontaktů, které lze využít pro rozeslání nabídek a informací. Je to i váš případ? Nenechte potenciál ukrytý v kontaktech, které již vlastníte, ležet ladem.

E-mail marketingem rozumíme cílené rozesílání komerčních i nekomerčních zpráv na e-maily zákazníků, partnerů či zájemců o odběr sdělení, kteří potvrdili zájem o tyto informace (tzv. opt-in).

Formy e-mailingu (jak se často e-mail marketingu říká) jsou definovány cílem a celkovou podobou rozesílané zprávy. Podle toho rozdělujeme základní typy: jednorázové e-mailové sdělení, newsletter – zpravodaj, e-zine - časopis e-mailem a event-triggered e-mail - sdělení automaticky odesílané na základě provedené akce.

Rychlost, jednoduchost, efektivita

  • Využijte hromadné rozesílání pro oslovení zákazníků a partnerů.
  • Rozešlete tisíce e-mailů během chvíle.
  • Rozesílejte pravidelně důležité informace – akce, slevy, novinky, informační kampaně, upomínkové zprávy, pozvánky.
  • Reagujte na změny rychleji a aktualizované informace jednoduše sdělte těm, kteří je potřebují.
  • Hromadné rozesílání vám umožní být pružnější než konkurence.
  • Hromadné rozesílání eliminuje tiskové náklady, poštovní poplatky a sníží čas doručení materiálů k příjemci.
  • Pravidelně se svým zákazníkům připomínejte formou e-mailové komunikace. Vzpomenou si na vás v momentě, kdy budou uvažovat o koupi zboží či služeb, které nabízíte.

Hlavními důvody, proč nasadit e-mail marketing, jsou

  • rychlost doručení informace velkému množství adresátů,
  • možnost přesného cílení a díky tomu vysoká účinnost (vysoký konverzní poměr),
  • měřitelnost a vyhodnocení,
  • možnost personalizovat e-maily.

Hromadné rozesílání přinese nové příležitosti

Předejte partnerům a zákazníkům více informací za kratší čas a s nižšími náklady. Získáte tak více objednávek, ušetříte a vyděláte více peněz.

Každý odchozí e-mail lze automaticky upravit (personalizovat) pro daného příjemce - příjemci ocení Váš osobní přístup a budou se k Vám častěji vracet. Příjemce se nedozví, že byl e-mail rozeslán hromadně. Zpráva vypadá jako ručně psaná a doručená přímo jednomu příjemci. Spokojený zákazník utratí více peněz a informovaný partner prodá více zboží a služeb.

Spojte se námi

Hromadné rozesílání e-mailů nabízí bez pochyb mnoho výhod a zajímavých příležitostí. Zvládnout rozesílání kvalitně ale není vůbec jednoduché. Vyhněte se tedy při hromadném rozesílání e-mailů zbytečným chybám, které již v minulosti udělali ostatní. Kontaktujte nás a my vám pomůžeme.

Mohlo by vás zajímat:

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru