Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Proč dělat e-mail marketing

Lidé se nás občas ptají, proč se tak intenzivně zaměřujeme na e-mail marketing. Myslí si, že jde o SPAM a že se marketing prostřednictvím e-mailu nedá dělat. E-mail je přece zastaralý a málokdo dnes e-maily čte.

Proč dělat e-mail marketing

Kdysi jsme si to mysleli také. Dnes však všem svým zákazníkům říkáme:

V marketingu není vůbec důležité to, co si myslíte vy, ale to, co si myslí zákazník.

Proč e-mail marketing funguje?

  • Umožňuje cílit.
  • Vychází z podkladových dat, která máte. Čím lepší data, tím lepší výsledky.
  • Přivádí přímé prodeje.
  • Pomáhá budovat vztah se zákazníkem, loajalitu a důvěru.
  • Pomáhá zlepšovat prodej i prostřednictvím jiných kanálů.

Moderní e-mailový marketing umožňuje díky segmentaci a práci s daty přesné cílení. Lépe tak zaměříte na zákazníky, kteří mohou mít o vaši nabídku zájem. Je možno také dynamicky měnit e-mail v závislosti na příjemci - každého tak můžete například automatizovaně oslovit jeho vlastním příjmením, o vše se postará chytrý nástroj.

Každá kampaň, kterou odešle, vám vygeneruje množství dat, se kterými se dá dále pracovat.

Nabídky a propagační e-maily generují okamžitou akci: prodeje, stažení, vyplnění dotazníků, registrace atd.

Informační e-maily a newslettery směrují zákazníka do kamenných prodejen, na předváděcí akce a konference, představují nové katalogy, budují povědomí a přispívají ke znalosti značky, posilují vztahy, zlepšují důvěru a utužují loajalitu.

Chcete se dozvědět více informací? Přečtěte si článek o tom, jak e-mail marketing pomáhá malým a středním firmám.

Nenechte se odradit, pomůžeme vám!

E-mail marketing je podobný jako zahradničení a pěstování. Pokud se o svou zahrádku nestaráte, těžko sklidíte nějaké plody. Nyní, když víte, že e-mail marketing funguje, zaměřte se na něj a dělejte ho správně, aby se výsledky dostavily co nejdříve. Nejste si jistí, jak na to? Obraťte se na nás. Rádi vám pomůžeme.

A jakmile zvládnete základy, ukážeme vám, jak jít více do hloubky a jak se dají využít pokročilé způsoby a metody e-mail marketingu. Díky měřitelnosti a metrikám je stále co zlepšovat.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru