Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Případová studie - předmět e-mailu a výkon kampaně

O tom, že je předmět důležitý v každé e-mailové kampani, se dočtete všude. Téměř nikde však nenajdete konkrétní příklady provedených změn. Proto se s vámi podělíme o jednu případovu studii.

Případová studie - předmět e-mailu a výkon kampaně

Kampaň byla připravena pro očkovací centrum, které zasílá pravidelný newsletter 4x za rok. Hlavním záměrem je přivést návštěvníky na stránku s objednávkou očkování, což jsme nakonec primárně sledovali. Ostatní odkazy vedly na zajímavosti pro cestovatele a další informace o možnostech očkování.

Původním záměrem bylo zjistit, jak e-maily čtou muži a jak ženy. Vzhledem k velikosti celé databáze jsme mohli využít i druhý stupeň testování – vliv předmětu.

Celou databázi jsme tedy rozdělili na muže a ženy a následně každou z nich ještě na polovinu, takže vznikly celkem 4 menší databáze.

Zákazník byl zkušený v e-mail marketingu a celkou kampaň měl již připravenou. Dříve ověřený a používaný předmět byl tedy ve hře. Přesto jsme doporučili jeho úpravu, a jak se následně uvidíte, byla to výtečná volba.

Předmět 1:         Zdravotní tipy - podzim 2012
Předmět 2:         Chřipková sezóna začíná - připravte se!

Výsledky mluví samy za sebe, takže hurá na ně.

  Míra otevření Míra prokliků
sledovaného odkazu
muži - předmět 1 25,26% 0,27%
muži - předmět 2 19,03% 2,10%
ženy - předmět 1 20,81% 0,62%
ženy - předmět 2 15,19% 2,36%

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru