Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Máme ten nejlepší ze všech!

A nebojíme se to říct. Nepodporujeme hříšné chvástání, ale nedá se to jinak popsat – je skvělý, ohromující a přelomový! Předčil naše očekávání a teď má za cíl předčit i ta vaše! Pracujeme na něm bez přestání. Dělá nám radost. Chceme, aby dělal radost i vám. Protože je to ten nejlepší a nejspolehlivější editor pro přípavu e-mailových šablon na našem trhu!

Máme ten nejlepší ze všech!

Rychle (a zběsile)

Rychlost systému je samozřejmostí a zběsile na tom pracujeme. Editor vám maximálně usnadní přípravu vašich kampaní a vaše e-maily budou připraveny raz dva. Přeháníme? Provedli jsme testování kolegů. Tento e-mail naše nová kolegyně z účetního oddělení vytvořila za 10 minut. Pracovala s editorem úplně poprvé. 10 MINUT.

Avšak co člověk nepocítí na vlastní kůži... Pojďte si to zkusit a ověřit si, jak se v editoru pracuje. A pokud nedosáhnete cíle tak rychle, zavolejte nám a my vás online provedeme systémem. 

Musím přiznat, že si vytváření šablon s novým editorem užívám. Můžu si hrát s barvičkami a obrázky bez omezení, skoro jako v malování. 

Monika Strnadová, účetní

 

Profesionální designér

Jste zastánci letákové formy e-mailů? Tedy e-mailů, které jsou složeny čistě z obrázků a neobsahují žádné psané texty (krom těch v obrázcích samozřejmě)? Pokud ano, pak je vaším argumentem jistě to, že složit takový e-mail je otázka chvilky, a proto volíte toto řešení. Pak vám přinášíme nový nápad pro váš e-mail marketing – použijte náš chytrý editor a předělejte letákovou formu na pravý e-mail. Pravý e-mail obsahuje maximum textu, tlačítka s odkazy a je doplněn pěknými obrázky. Věřte nám – půjde to i s vaším e-mailem.

Profesionální kodér

Máte kodéra? Externího, interního? Možná se právě ošívá na židli. Nebudete ho totiž nadále potřebovat! S naším editorem se z vás stane kodér e-mailových šablon prvotřídní kvality. Editor pohlídá kvalitu kódu, e-mail se vám nerozhází a příjemci se ve schránce krásně zobrazí. Nemusíte řešit aktualizace – vše hlídáme sami. A jelikož žijeme v moderní smartphonové době, je e-mail vytvořený v editoru samozřejmě responzivní, zobrazí se tedy správně i na různých mobilních zařízeních.

Zobrazení na mobilu se automaticky přizpůsobí.

Eso v rukávu

Ze zkušenosti tušíme, že vás tyto argumenty nemusely nadchnout. Máme však ještě eso v rukávu. Zachráníme vám místo nebo existenci vaší firmy. Pokud se staráte o e-mail marketing v nějaké společnosti, očekávají se od vás výsledky. Stejně tak pokud spravujete vlastní marketing, máte zájem na tom, aby šlapal. A to my také! Sledujeme a podporujeme trendy, kterými se e-mail marketing ubírá. Hlídáme technické aspekty rozesílání (včetně těch na vaší straně). Pokud budete s námi, budeme se posouvat společně. 

Aby byla realizace e-mail marketingu dlouhodobě funkční a efektivní, nestačí mít kvalitní nástroj. Musíte ho užívat správným způsobem.

Jan Pukovec, CEO

My vám nabízíme vše – nástroj i strategii, jak e-mail marketing správně uchopit a ovládnout.

Získat trumf v e-mail  marketingu!

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru