Všechny články

Jak posílat hromadné e-maily a vědět, že je rozesíláte efektivně

Existují tři hlavní postupy, jak posílat hromadné e-maily. Jako první se nabízí zdánlivě nejjednodušší možnost přes běžného e-mailového klienta, tedy z vlastní schránky. Jak se dočtete dále, toto považujeme za nevhodné. Dalším způsobem je použití desktopových aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů, což je vhodné v určitých připadech. Nejefektivnější řešení je ovšem použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů.

Jak posílat hromadné e-maily a vědět, že je rozesíláte efektivně

Každý postup má svým způsobem prostor pro využití, jen jediný z nich je ale použitelný tak, abyste z e-mailového marketingu vytěžili veškerý potenciál a využili ho na maximum – je jím použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů.

Použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů

Myslíte-li to s e-mailovým marketingem opravdu vážně, doporučujeme pro hromadné rozesílání e-mailů nasazení specializované on-line aplikace Mail Komplet.

Jde o bezrizikový legální způsob, jak realizovat e-mail marketing. Kromě komfortu ovládání, vysoké efektivity, možnosti týmové spolupráce, správy seznamů příjemců a měřitelnosti vám specializovaná on-line aplikace nabízí mnoho dalších funkcí. Pro více informací přejděte do sekce Představení systému Mail Komplet.

Jsme profesionálové na svém místě. Zrealizovali jsme mnohé úspěšné projekty a rádi pomůžeme i vám. Reference

Vyzkoušejte zdarma

Použití běžného e-mailového klienta

Tento postup se hodí pouze pro seznamy příjemců s malým počtem příjemců (maximálně několik desítek). Při větším počtu příjemců je postup vysoce neefektivní a rizikový, jinými slovy nepoužitelný. Anti-spamové filtry e-mailových klientů jsou totiž velmi citlivé a ostražitě hlídají, aby uživatelé nebyli ubíjeni SPAMem. Požadavky se mezi jednotlivými e-mailovými klienty liší, obvykle filtry zkoumají hlavičku e-mailu, velikost e-mailu, určitá slova v obsahu (akce, sleva, price a podobně), jak často zasíláte, objem rozesílky. Může se stát, že vás e-mailový klient vyhodnotí jako spamera a zablokuje veškeré e-maily z vaší adresy, z vašich serverů.

                      

Použití desktopových aplikací

Tento postup se hodí pro seznamy s menším počtem příjemců (do několika tisíc). I když desktopové aplikace dokážou odeslat i více e-mailů, jejich využívání nedoporučujeme. S  využitím desktopových aplikací nedokážete změřit efektivitu e-mailové kampaně a můžete narazit na limity poštovních serverů pro odchozí poštu. Desktopové aplikace také nenabízí možnost týmové spolupráce a nezajistí správu seznamů příjemců.

Při využití desktopové aplikace se musíte sami postarat o korektní nastavení počítače, ze kterého poštu budete rozesílat. Zapomenete-li na reverse DNS záznamy, skončí vaše e-maily ve složkách pro nevyžádanou poštu nebo je cílový mail server rovnou odmítne. To samé nastane, odešlete-li e-maily z podsítě, která v registrech známá tím, že její IP adresy jsou přidělovány jednotlivcům a nefiremním zákazníkům (kabelové sítě, ADSL, O2, UPC).

Správný e-mail marketing

Pokud se tedy chcete pustit do realizace e-mail marketingu, který vám bude generovat výsledky a zisky, použijte specializovaný nástroj. Prvotní investice se vám totiž brzy vrátí. Vaše konkurence již ví, že se bez e-mail marketingu neobejde. Využijte svůj potenciál a buďte lepší než ostatní! S námi víte, jak na to.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Webinář č. 3 | Tvorba e-mailové kampaně

    Série našich výukových videí pokračuje třetím dílem. Ten Vám dá jasnou odpověď na to, jak pracovat se seznamy příjemců, s proměnnými v těle e-mailové kampaně a jakým způsobem segmentovat.

  • Webinář č. 2 | Tvorba e-mailové kampaně

    2. díl série výukových videí se zabývá přípravou e-mailové kampaně. Ta se skládá z 5 základních kroků. V našem videu si všechny důkladně projdeme a vysvětlíme si základní principy tvorby kampaně.

  • Automatizace 4. díl | Slevové kupóny v automatizacích

    Dnes se v automatizacích podíváme na novinku, která se týká slevových kupónů.

  • Fungujeme na 100 %

    Rozhodli jsme se, že veškeré rozesílky nekomerčního charakteru od nás dostanete zdarma.

  • Práce s chytrým editorem

    1. díl naší série výukových videí, ve kterých se podíváme na aplikaci Mail Komplet. Úvod patří základní tvorbě e-mailové šablony. Představíme Vám, jak jednoduše vytvořit jednotlivé prvky v e-mailové šabloně pomocí našeho editoru.

  • Reshoper je za námi

    Koncem ledna se v Praze konala největší e-commerce akce v České republice Reshoper 2020. Mail Komplet na této události samozřejmě nesměl chybět. Co nás nejvíce zaujalo a jak jsme si veletrh užili?

Zpět
nahoru