Dnes se v automatizacích podíváme na novinku, která se týká slevových kupónů.
Před rokem jsme museli vytvářet automatizaci na slevové kupóny složitě přes import databáze. Nyní pro vás máme nový a jednodušší způsob. Pojďme rovnou na to.
K přidání slevových kupónů do kampaně budeme potřebovat 2 věci - samotnou databázi slevových kupónů a aktivovanou funkci automatizací. Je potřeba vědět, že slevové kupóny tímto způsobem fungují pouze v automatizacích.
Nejprve je potřeba mít nachystanou databázi slevových kupónů a to v takovém formátu, že budou jednotlivé kupóny na samostatných řádcích. V Mail Kompletu stačí jít do sekce Slevové kupóny. Zde si v pravé části obrazovky nejprve vytvoříte skupinu kupónů (jednotlivou databázi). Po vytvoření se na skupinu přepnete a zvolíte možnost Import kupónů.
V importu vyberete, do které skupiny se mají slevové kupóny importovat a jestli mají mít nějakou platnost (datum, kdy kupóny vyprší).
Jakmile máte naimportováno, tak se můžeme pustit do samotné automatizace. V ní je potřeba pro použití slevových kupónů použít blok Odeslat e-mail. V nastavení bloku se musí zapnout možnost Přidat do e-mailu slevový kupón. Vyberete skupinu kupónů a následně se vám zobrazí proměnná, kterou musíte zkopírovat do kampaně, která se bude odesílat. Jakmile se odešle takto přes automatizaci, tak si automaticky náhodně vybere kupón a ten pošle příjemci.
Zkuste si tímto způsobem vyzkoušet automatizaci zatím jen na svoje e-mailové adresy, jestli vše funguje podle vašich představ. Až automatizace odešle e-mail, tak v sekci Slevové kupóny uvidíte, kterému e-mailu byl kdy odeslán jaký slevový kupón, popř. jakou má platnost apod.
Hodně štěstí při tvorbě automatizací se slevovými kupóny vám všem přeje váš Mail Komplet tým.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Předmět e-mailu je klíčový! V mnoha případech rozhoduje právě oněch pár úvodních slov o tom, jestli ho příjemce otevře nebo e-mail zůstane nedotčený.
Tento americký svátek je pro někoho den jako každý jiný, ale pro jiného je to příležitost, jak udělat svým blízkým radost.
Přečtěte si, která témata budou tento rok e-mailingu vládnout. Připíšete si určitě bonusové body, když o nich budete vědět.
Připravili jsme pro Vás skvělý marketingový kalendář na rok 2021, který zahrnuje všechny důležité dny.
Jak nastavit opuštěný košík, který neobsahuje pouze jednu e-mailovou kampaň, ale jeho komunikace se rozdělí do několika fází?
Série našich výukových videí pokračuje třetím dílem. Ten Vám dá jasnou odpověď na to, jak pracovat se seznamy příjemců, s proměnnými v těle e-mailové kampaně a jakým způsobem segmentovat.