Všechny články

Automatizace 4. díl | Slevové kupóny v automatizacích

Dnes se v automatizacích podíváme na novinku, která se týká slevových kupónů.

Automatizace 4. díl | Slevové kupóny v automatizacích

Před rokem jsme museli vytvářet automatizaci na slevové kupóny složitě přes import databáze. Nyní pro vás máme nový a jednodušší způsob. Pojďme rovnou na to.

K přidání slevových kupónů do kampaně budeme potřebovat 2 věci - samotnou databázi slevových kupónů a aktivovanou funkci automatizací. Je potřeba vědět, že slevové kupóny tímto způsobem fungují pouze v automatizacích.

Databáze slevových kupónů

Nejprve je potřeba mít nachystanou databázi slevových kupónů a to v takovém formátu, že budou jednotlivé kupóny na samostatných řádcích. V Mail Kompletu stačí jít do sekce Slevové kupóny. Zde si v pravé části obrazovky nejprve vytvoříte skupinu kupónů (jednotlivou databázi). Po vytvoření se na skupinu přepnete a zvolíte možnost Import kupónů.

V importu vyberete, do které skupiny se mají slevové kupóny importovat a jestli mají mít nějakou platnost (datum, kdy kupóny vyprší).

Tvorba automatizace

Jakmile máte naimportováno, tak se můžeme pustit do samotné automatizace. V ní je potřeba pro použití slevových kupónů použít blok Odeslat e-mail. V nastavení bloku se musí zapnout možnost Přidat do e-mailu slevový kupón. Vyberete skupinu kupónů a následně se vám zobrazí proměnná, kterou musíte zkopírovat do kampaně, která se bude odesílat. Jakmile se odešle takto přes automatizaci, tak si automaticky náhodně vybere kupón a ten pošle příjemci.

Zkuste si tímto způsobem vyzkoušet automatizaci zatím jen na svoje e-mailové adresy, jestli vše funguje podle vašich představ. Až automatizace odešle e-mail, tak v sekci Slevové kupóny uvidíte, kterému e-mailu byl kdy odeslán jaký slevový kupón, popř. jakou má platnost apod.

Hodně štěstí při tvorbě automatizací se slevovými kupóny vám všem přeje váš Mail Komplet tým.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Webinář č. 3 | Tvorba e-mailové kampaně

    Série našich výukových videí pokračuje třetím dílem. Ten Vám dá jasnou odpověď na to, jak pracovat se seznamy příjemců, s proměnnými v těle e-mailové kampaně a jakým způsobem segmentovat.

  • Webinář č. 2 | Tvorba e-mailové kampaně

    2. díl série výukových videí se zabývá přípravou e-mailové kampaně. Ta se skládá z 5 základních kroků. V našem videu si všechny důkladně projdeme a vysvětlíme si základní principy tvorby kampaně.

  • Fungujeme na 100 %

    Rozhodli jsme se, že veškeré rozesílky nekomerčního charakteru od nás dostanete zdarma.

  • Práce s chytrým editorem

    1. díl naší série výukových videí, ve kterých se podíváme na aplikaci Mail Komplet. Úvod patří základní tvorbě e-mailové šablony. Představíme Vám, jak jednoduše vytvořit jednotlivé prvky v e-mailové šabloně pomocí našeho editoru.

  • Reshoper je za námi

    Koncem ledna se v Praze konala největší e-commerce akce v České republice Reshoper 2020. Mail Komplet na této události samozřejmě nesměl chybět. Co nás nejvíce zaujalo a jak jsme si veletrh užili?

Zpět
nahoru