Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Automatizace 4. díl | Slevové kupóny v automatizacích

K přidání slevových kupónů do kampaně budeme potřebovat 2 věci - samotnou databázi slevových kupónů a aktivovanou funkci automatizací. Je potřeba vědět, že slevové kupóny tímto způsobem fungují pouze v automatizacích.

Automatizace 4. díl | Slevové kupóny v automatizacích

Databáze slevových kupónů

Nejprve je potřeba mít nachystanou databázi slevových kupónů a to v takovém formátu, že budou jednotlivé kupóny na samostatných řádcích. V Mail Kompletu stačí jít do sekce Slevové kupóny. Zde si v pravé části obrazovky nejprve vytvoříte skupinu kupónů (jednotlivou databázi). Po vytvoření se na skupinu přepnete a zvolíte možnost Import kupónů.

V importu vyberete, do které skupiny se mají slevové kupóny importovat a jestli mají mít nějakou platnost (datum, kdy kupóny vyprší).

Tvorba automatizace

Jakmile máte naimportováno, tak se můžeme pustit do samotné automatizace. V ní je potřeba pro použití slevových kupónů použít blok Odeslat e-mail. V nastavení bloku se musí zapnout možnost Přidat do e-mailu slevový kupón. Vyberete skupinu kupónů a následně se vám zobrazí proměnná, kterou musíte zkopírovat do kampaně, která se bude odesílat. Jakmile se odešle takto přes automatizaci, tak si automaticky náhodně vybere kupón a ten pošle příjemci.

Zkuste si tímto způsobem vyzkoušet automatizaci zatím jen na svoje e-mailové adresy, jestli vše funguje podle vašich představ. Až automatizace odešle e-mail, tak v sekci Slevové kupóny uvidíte, kterému e-mailu byl kdy odeslán jaký slevový kupón, popř. jakou má platnost apod.

Hodně štěstí při tvorbě automatizací se slevovými kupóny vám všem přeje váš Mail Komplet tým.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru