Všechny články

Automatizace 1. díl | Svátková kampaň

A je to tu! Náš seriál o automatizacích. V každém díle si představíme určitý scénář, při kterém se dá automatizace skvěle využít.

Automatizace 1. díl | Svátková kampaň

Dnes začneme svátkovou kampaní, tedy personalizovaným přáním k svátku. Je to skvělý nástroj pro zvýšení efektivity e-mailingu a zlepšení vztahu se zákazníkem.

Ke všemu vám stačí datum svátku. Pokud chcete mít svoji svátkovou kampaň personalizovanou, tak budete ještě potřebovat vyskloňované křestní jména. Datum svátku i vyskloňování jmen vám do vaší databáze můžeme doplnit my, stačí nám napsat na náš chat vpravo dole. 😊

Nastavení kampaně

Vyberte si spouštění automatizace každý den a také si vyberte čas, ve který chcete, aby uživateli přání k svátku přišlo. K tomu potřebujete samotné datum svátku u každého kontaktu. První možnost je, že ho již máte ve své databázi a vyberete tedy správný uživatelský sloupec, který datum svátku obsahuje. Druhá možnost je, že vám datum svátku do vaší databáze doplníme. V tom případě by se data nacházela ve sloupci nameday. 

Poté je zapotřebí definovat podmínku spuštění, že uživatelský sloupec svatek je aktuální den a měsíc (viz. obrázek). Díky této podmínce se systém při spuštění nejdříve podívá na uživatelský sloupec svatek a pokud je podmínka splněna, tak přejde na další blok.

V dalším bloku vyberte možnost Odeslat e-mail a poté vyberte kampaň, kterou budete chtít posílat. Ve zvolené kampani by mělo být samotné přání a např. v předmětu nebo i v těle e-mailu doporučujeme použít přímo oslovení. Zvýšíte otevřenost svých e-mailů a potěšíte tím i samotného zákazníka.

A to je vše! Nyní už systém bude za Vás přát Vašim klientům každý den k svátku.

Po spuštění automatizace si můžete v jejím detailu zobrazit údaje jako otevřenost a proklikovost, ale také kolik lidí je zrovna na určitém bloku kampaně.

Pro bližší vysvětlení automatizací koukněte na náš článek Jak na automatizace?

Váš Mail Komplet tým

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Propojení s UPgates

    Spojujeme síly s e-shopovým řešením UPgates. Synchronizujte veškeré údaje o zákaznících a posílejte e-mailové kampaně pomocí několika kliků.

  • Automatizace 2. díl | Voucher

    Náš seriál o automatizacích pokračuje! Dnes se podíváme, jak automatizovaně posílat vaše slevové kódy.

  • Opuštěný košík v Mail Kompletu

    Aplikace Mail Komplet se rozrůstá o další vylepšení. Tentokrát jde o novou funkci sledování opuštěného košíku. Ta dokáže uchovávat informace o zboží, které zákazníci prohlíželi nebo si ho vložili do košíku. Jak opuštěný košík funguje a jak jej zpřístupnit?

  • Jaké bylo COE 2019?

    COE… Zkratka pro největší e-commerce veletrh v České republice. Czech On-line Expo 2019 je za námi a Mail Komplet na něm nesměl chybět. Co nám přineslo?

  • Automatizace e-maillingu pomocí flow diagramů

    Otáčíme vesmír! Automatizace přes flow diagramy jsou tady! Jestli chcete vědět, jak dělat e-mailing opravdu profesionálně tak čtěte. Je to prostě pecka!

Zpět
nahoru