Všechny články

Automatizace 1. díl | Svátková kampaň

A je to tu! Náš seriál o automatizacích. V každém díle si představíme určitý scénář, při kterém se dá automatizace skvěle využít.

Automatizace 1. díl | Svátková kampaň

Dnes začneme svátkovou kampaní, tedy personalizovaným přáním k svátku. Je to skvělý nástroj pro zvýšení efektivity e-mailingu a zlepšení vztahu se zákazníkem.

Ke všemu vám stačí datum svátku. Pokud chcete mít svoji svátkovou kampaň personalizovanou, tak budete ještě potřebovat vyskloňované křestní jména. Datum svátku i vyskloňování jmen vám do vaší databáze můžeme doplnit my, stačí nám napsat na náš chat vpravo dole. 😊

Nastavení kampaně

Vyberte si spouštění automatizace každý den a také si vyberte čas, ve který chcete, aby uživateli přání k svátku přišlo. K tomu potřebujete samotné datum svátku u každého kontaktu. První možnost je, že ho již máte ve své databázi a vyberete tedy správný uživatelský sloupec, který datum svátku obsahuje. Druhá možnost je, že vám datum svátku do vaší databáze doplníme. V tom případě by se data nacházela ve sloupci nameday. 

Poté je zapotřebí definovat podmínku spuštění, že uživatelský sloupec svatek je aktuální den a měsíc (viz. obrázek). Díky této podmínce se systém při spuštění nejdříve podívá na uživatelský sloupec svatek a pokud je podmínka splněna, tak přejde na další blok.

V dalším bloku vyberte možnost Odeslat e-mail a poté vyberte kampaň, kterou budete chtít posílat. Ve zvolené kampani by mělo být samotné přání a např. v předmětu nebo i v těle e-mailu doporučujeme použít přímo oslovení. Zvýšíte otevřenost svých e-mailů a potěšíte tím i samotného zákazníka.

A to je vše! Nyní už systém bude za Vás přát Vašim klientům každý den k svátku.

Po spuštění automatizace si můžete v jejím detailu zobrazit údaje jako otevřenost a proklikovost, ale také kolik lidí je zrovna na určitém bloku kampaně.

Pro bližší vysvětlení automatizací koukněte na náš článek Jak na automatizace?

Váš Mail Komplet tým

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

  • Vytváříme HTML šablonu - 1. díl – Úvod a příprava

    Nevíte, jak si sami připravit krásnou e-mailovou šablonu? Neumíte kódovat v HTML jazyce? Právě pro Vás jsme připravili tento návod, který je zaměřený na základní tvorbu šablony.

  • Webhooks aneb zahákněte si všechny Vaše akce

    Webhooks, co to je a k čemu se Vám bude hodit? Webhooky se hodí mít, pokud chcete, aby Vám z Mail Kompletu bylo posíláno oznámení na Vaši URL adresu hned, jakmile dojde k nějaké akci, kterou v rámci Mail Kompletu chcete sledovat.

  • Jak na kódování HTML e-mailů

    Jak vytvořit HTML šablonu pro e-mail, tak, aby byla čitelná v co největším počtu e-mailových klientů?

  • Věčné téma – jak zamezit tomu, aby e-maily nekončily v nevyžádané poště?

    Odpověď na tuto otázku Vás asi překvapí, ale přesný recept neexistuje. Antispamové filtry poskytovatelů e-mailových schránek se stále vyvíjí, stejně jako celý online svět. Stejně tak jako se stále více řeší bezpečné doručení e-mailu do schránky příjemce.

  • Segmentace

    Možná si pamatujete na minulý článek, ve kterém jsme řešili téma týkající se kvalitní databáze ve spojitosti se zákonem EU o ochraně osobních údajů. Pokud Vám tento článek utekl, tak se k němu můžete vrátit zde. Dnes si totiž toto téma ještě trochu rozšíříme. Podíváme se na problematiku segmentací.

Zpět
nahoru