Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Další autoři
Lenka Horáková

Autor: Lenka Horáková

Zákaznická podpora

Proč dělat e-mail marketing

Proč dělat e-mail marketing

10.03. 2014

Lidé se nás občas ptají, proč se tak intenzivně zaměřujeme na e-mail marketing. Myslí si, že jde o SPAM a že se marketing prostřednictvím e-mailu nedá dělat. E-mail je přece zastaralý a málokdo dnes e-maily čte.

Potěšte všechny ženy vřelým e-mailem a popřejte jim k jejich svátku

Potěšte všechny ženy vřelým e-mailem a popřejte jim k jejich svátku

24.02. 2014

Mezinárodní den žen, připadající na 8. března, je vhodnou příležitostí k tomu, abychom projevili úctu všem ženám a náš upřímný zájem o ně. K této příležitosti jsme přichystali omezenou nabídku. Do půlnoci 8. března platí 15% sleva na veškeré naše služby. Máte také možnost získat šablonu zdarma.

5 nejdůležitějších faktorů k testování při hromadném rozesílání e-mailů

5 nejdůležitějších faktorů k testování při hromadném rozesílání e-mailů

11.02. 2014

Každý marketingový odborník, specialista či manažer nechává testovat při rozesílání hromadných e-mailů zcela prioritně předmět zprávy. Přinejmenším to vyplývá z nezávislých průzkumů na toto téma.

Zpět
nahoru