11 tipů pro váš e-mailing,
                            
                            které musíte znát.
                        
                            Chystáme pro vás to nejlepší pro
                            
                            váš e-mail marketing.
                        
Dostupné tipy jen pro registrované
                            Zakomponujte e-mail do vaší marketingové strategie
Stejně, jako se vyvíjejí technologie, dozrává marketing. Zatímco dříve bylo vrcholem online prezentace poslat e-mail a vytvořit jednoduché internetové stránky, dnes kombinujeme hned několik možností přizpůsobených na hned několik elektronických zařízení.
                            E-mailing podle GDPR
Byl to právě e-mail, který se po zavedení GDPR, jedné z nějvětších výzev letošního roku, stal největším zdrojem pokut a chyb. Například Britský Telecom dostal pokutu v přepočtu 2 900 000 Kč za odeslání spamu. Jak předejít pokutám a zajistit, aby váš e-mailing byl v pořádku, zjistíte v dnešním článku...
                            Vyhodnoťte svá data
Už víme, jak zařadit e-mail do multi marketingové strategie. Prozradili jsme si také už pár psychologických tipů nebo také jak využít feedback. Jak ale všechno opravdu zúročit? Skvělým a užitečným řešením může být správná práce s daty. Co to přesně obnáší a jak vlastně na to, si rozebereme v dalších řádcích...
                            Na každém slově záleží
V roce 2017 napsal Chad White, e-mail marketér a výzkumník, že průměrná délka čtení e-mailu je 11,1 sekundy. Znamená to tedy, že máme zhruba 50 slov na to, abychom upoutali pozornost našich zákazníků. Je tedy více než důležité si určit, co má náš e-mail říct. Zaměřit se na význam každého jednotlivého slova...
Co získám z Litmus konference?
- 
                                    
Úloha e-mailu v úspěšné multimarketingové strategii
 - 
                                    
Využití psychologie k vytvoření toho nejlepšího e-mailu
 - 
                                    
Jak vytvořit e-mail tak, aby podpořil podnikání
 - 
                                    
Jak vytvořit e-mail, který zvýší prodej
 - 
                                    
Ztraceno v překladu – vytváření e-mailů v 15 různých jazycích
 - 
                                    
Live Optimization
 - 
                                    
Jak vypnout ESP bez bolesti hlavy
 - 
                                    
E-mailing podle GDPR
 - 
                                    
Zlepšení angažovanosti přes feedback
 - 
                                    
Speed dating + Networking
 - 
                                    
Zlepšování týmové komunikace
 
Chystáme pro vás:
- 
                                    
Tweety, o kterých si budou štěbetat vrabci na střeše
 - 
                                    
Nejčerstvější zpravodajství na Instagramu
 - 
                                    
Novinky na Facebooku
 - 
                                    
Články na blogu
 - 
                                    
Tipy a triky