Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Teplotní mapy v systému Mail Komplet

Do našeho systému přibyla jedna opravdu žhavá novinka. Jedná se o teplotní mapy, které slouží jako statistický nástroj pro vyhodnocení vašich e-mailových rozesílek. Zjistěte jednoduše, co vaše zákazníky opravdu zajímá a na co nejvíce klikají.

Teplotní mapy v systému Mail Komplet

Co to je teplotní mapa neboli heatmapa?

Teplotní mapy představují grafické zobrazení veškeré aktivity uživatelů s danou e-mailovou kampaní. Ukazují, na co zákazníci v e-mailové rozesílce nejvíce klikají a co je zajímá. Tyto informace jsou důležité při vyhodnocení dané e-mailové kampaně.

Teplotní mapa představuje teplotní spektrum veškerých prokliků, které jsou v kampani obsaženy. V případě, že daný prvek má vysokou míru prokliku, tak se jeho barevné spektrum nachází v červených barvách. Čím méně prokliků daný prvek dosáhl, tím se teplota snižuje, a proto nejméně proklikávané prvky jsou světle modré.

Kde najdu teplotní mapy? 

Teplotní mapy jsou v detailu každé rozesílky. Z hlavního menu je potřeba se prokliknout do části Rozesílky. Tato část obsahuje veškeré e-mailové kampaně, které byly odeslány. V pravé části je políčko Detail. Pokud jej prokliknete, dostanete se stránku, která představuje statistiky z dané e-mailové kampaně. Pod jednotlivými metrikami jako doručeno, otevřeno, proklik, odhlášeno, nedoručitelné přibyla teplotní mapa.

Po prokliknutí se zobrazí náhled e-mailové kampaně, přes kterou jsou natažena plovoucí barevná okna. Barvy představují výkonné spektrum aktivity uživatelů. Čím více jsou barvy teplejší, tím více bylo dané pole (produkt, banner, CTA prvek) pro zákazníka přínosnější a zaznamenalo více prokliků. 

Při najetím kurzoru myši na dané pole se zobrazí informace o veškerém a unikátním prokliku. Doplněn je i odkaz, na který daný prvek směřuje. No ale jaký je vlastně rozdíl mezi unikátním prokliky a veškerými?

Veškeré vs. unikátní prokliky

Veškeré prokliky jsou ty prokliky, které daný odkaz získá bez ohledu na IP adresu uživatele. Na druhou stranu unikátní proklik je jeden proklik za jednoho uživatele. Pokud tedy dotyčný 10x klikne na odkaz, tak se bude jednat o 10 prokliků, ale o 1 unikátní proklik. 

Teplotní mapy jsou zkrátka skvělou funkcí, jak zjistit o e-mailové kampani podrobné informace. Tak rychle, pusťe se do vyhodnocení svých rozesílek ještě dnes.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru