Blog o e-mail marketingu

Nový přehled rozesílek

Nový přehled rozesílek

31. 08. 2016

Připravili jsme pro vás nový přehled rozesílek. Nyní jsou ještě přehlednější a detailnější. Jako novinku určitě uvítáte například náhled webové či mobilní verze vašeho e-mailu či vývoj aktivity uživatelů v čase. Také se můžete podívat, který příjemce udělal jakou akci - kdo se proklikl přes váš odkaz dál, kdo e-mail pouze otevřel, kdo se odhlásil... více ale už v našem článku.

Transakční e-maily jsou tady

Transakční e-maily jsou tady

09. 06. 2016

Vývojáři v Mail Kompletu jedou jako stroje a dnes do plného provozu uvolnili novou funkcionalitu, kterou jsme již nějakou dobu testovali s vybranými zákazníky z finančního sektoru. Touto funkcionalitou jsou transakční e-maily. Nyní tak můžete využít infrastrukturu Mail Komplet pro rozesílání transakčních e-mailů včetně všech náležitostí, které takové rozesílání vyžaduje.

Prostředí Mail Komplet v novém (a teď ještě krásnějším) kabátě

Prostředí Mail Komplet v novém (a teď ještě krásnějším) kabátě

28. 04. 2016

Nový vzhled navigačního menu je nasazen. Přinesl s sebou větší přehlednost, nyní přišlo na řadu zkrášlení našeho menu. Podívejte se sami.

Prostředí Mail Komplet v novém kabátě

Prostředí Mail Komplet v novém kabátě

19. 04. 2016

Nasazujeme nový vzhled navigačního menu. Větší přehlednost a jako příjemné překvapení nové funkcionality.

Jak sehnat kvalitní poutavé obrázky pro komerční použití zdarma?

Jak sehnat kvalitní poutavé obrázky pro komerční použití zdarma?

12. 04. 2016

Většina mi dá za pravdu, že to, co v "onlinu" (hlavně B2C trhu) prodává, jsou obrázky. Krásné výstižné obrázky a průrazné texty dokáží zázraky. Fotobanky to dobře ví, a proto se nebojí cenu obrázků nadsadit. A stáhnout si obrázek odněkud z internetu? Každé autorské dílo, a to i obrázky a fotografie, je chráněné autorskými právy. Riskovat pokutu se opravdu nevyplácí. I v dnešní době se ale dají najít kvalitní fotografie či obrázky, které jsou zdarma. Jen člověk musí vědět, jak na to. Kde jednoduše takové obrázky sehnat a nezruinovat si při tom firemní účet se dočtete v následujícím článku.

Neházejte všechny do jednoho pytle! Třiďte své kampaně v Mail Kompletu do skupin

Neházejte všechny do jednoho pytle! Třiďte své kampaně v Mail Kompletu do skupin

21. 03. 2016

Protože je naším cílem aplikaci Mail Komplet co nejvíce "vymazlit", přemýšleli jsme, jak udělat práci s kampaněmi ještě přehlednější - a skupiny jsou na světě. Také pro vás máme jako dárek zdarma novou předdefinovanou šablonu.

Nenuťte příjemce stahovat přílohy nebo vás stáhnou z kůže

Nenuťte příjemce stahovat přílohy nebo vás stáhnou z kůže

18. 02. 2016

Nedávno jsme v naší aplikaci Mail Komplet "napůl" zablokovali možnost odesílat e-maily s přílohami. Udělali jsme to proto, abychom pomohli našim zákazníkům k lepším výsledkům kampaní. Jak přílohy ovlivňují výsledky a co znamená, že jsme je "napůl" zablokovali, rozebereme nyní podrobněji.

Novinky v Mail Komplet: prosinec 2015 a leden 2016

Novinky v Mail Komplet: prosinec 2015 a leden 2016

09. 02. 2016

S novým rokem přišla i do Mail Komplet spousta změn a vylepšení. Tady je souhrn toho nej, co se u nás za prosinec a leden událo.

7 věcí, které jsme se naučili v roce 2015

7 věcí, které jsme se naučili v roce 2015

22. 01. 2016

Už je tak nějak samozřejmostí rekapitulovat co nám minulý rok dal a vzal, jaké byly výsledky a o kolik procent meziročně vzrostly tržby. To, že byl rok 2015 pro české e-shopy výborným rokem je bezesporu pravda. Pojďme se však na rok 2015 podívat jinak...

Mail Komplet rozdává! Vánoční šablony a rozesílka na neomezený počet kontaktů ZDARMA!

Mail Komplet rozdává! Vánoční šablony a rozesílka na neomezený počet kontaktů ZDARMA!

16. 12. 2015

Abychom našim věrným i novým zákazníkům ulehčili práci a ušetřili čas ve vánočním shonu, zaúkolovali jsme našeho designera, který vám připravil několik fantastických vánočních šablon. Ano, šablony zdarma pro všechny! A máme další vánoční překvapení - jednu rozesílku na neomezený počet kontaktů zcela ZDARMA!

10 metrik, které musíte v e-mail marketingu sledovat

10 metrik, které musíte v e-mail marketingu sledovat

14. 12. 2015

Vyhodnocování je neopomenutelnou součástí e-mail marketingové strategie. Z každé kampaně je třeba mít zpětnou vazbu - zjistit, kde je prostor pro zlepšení a co se naopak osvědčilo tak, že to můžeme příště vyzdvihnout. Proto, abychom mohli určit, zda byla kampaň úspěšná, je důležité si předem jasně definovat cíle a metriky, pomocí nichž budeme úspěšnost sledovat. Vyhodnocování následujících 10 metrik je naprostým základem pro efektivní e-mail marketing.

Novinky v Mail Komplet za měsíc listopad

Novinky v Mail Komplet za měsíc listopad

02. 12. 2015

Ani v listopadu ve vývojovém centru Mail Komplet nezaháleli. Můžete se těšit na spoustu nových zásadních funkcionalit, na kterých se ustavičně pracuje. Ale o tom až příště. Co je tedy nového za měsíc listopad?

Šťastné a veselé e-mail marketingové Vánoce s ještě veselejšími výsledky

Šťastné a veselé e-mail marketingové Vánoce s ještě veselejšími výsledky

16. 11. 2015

Vánoční nákupní sezóna už je v plném proudu a není tajemstvím, že pro většinu e-shopů je listopad nejúspěšnějším prodejním měsícem v roce. S přibývajícím počtem online prodejců rapidně rok od roku přibývají i online objednávky. Nenechte si tuto příležitost ujít a začněte plánovat svoji vánoční email-marketingovou strategii.

Novinky v Mail Komplet: Nyní ještě rychlejší a přehlednější

Novinky v Mail Komplet: Nyní ještě rychlejší a přehlednější

23. 10. 2015

Zlaté české ručičky ve vývojovém centru Mail Komplet se zase činily. Protože se chceme i nadále pyšnit tím nejlepším a naprosto přelomovým editorem na trhu, neustále ho zdokonalujeme. Co pro Vás máme tedy nového?

Víte, jak zníte v e-mailu?

Víte, jak zníte v e-mailu?

16. 09. 2015

Rádi byste oslovili své zákazníky, uživatele, čtenáře, ale nejste si jisti jak začít? Napsat poutavý článek není jen tak. S trochou tréninku to ale hravě zvládnete. I když vyznáváme rčení “Obsah je králem”, víme, že síla textu není dána pouze jeho obsahem, tedy hlasem, ale i jeho tónem.

Máme ten nejlepší ze všech!

Máme ten nejlepší ze všech!

03. 09. 2015

A nebojíme se to říct. Nepodporujeme hříšné chvástání, ale nedá se to jinak popsat – je skvělý, ohromující a přelomový! Předčil naše očekávání a teď má za cíl předčit i ta vaše! Pracujeme na něm bez přestání. Dělá nám radost. Chceme, aby dělal radost i vám. Protože je to ten nejlepší a nejspolehlivější editor pro přípavu e-mailových šablon na našem trhu!

Proč je e-mail marketing stále králem?

Proč je e-mail marketing stále králem?

30. 07. 2015

Existuje obrovské množství důvodů, proč byste měli přemýšlet o e-mail marketingu a příjemcích vašich e-mailů. Ovšem se vší vážností, víte, jak hodnotný je e-mail marketing? Stojí za to trávit čas nad e-mailovými kampaněmi a klást si otázky, jaký nástroj k realizaci e-mail marketingu použít, co svým příjemcům říct a nabídnout, co příjemci po přečtení e-mailu dělají?

Složka Hromadné a výsledky s odstupem času

Složka Hromadné a výsledky s odstupem času

22. 07. 2015

Český internetový portál Seznam.cz zavedl v únoru složku Hromadné. Do této složky přichází všechna obchodní sdělení. Zavedení složky vzbudilo mezi marketéry a obchodníky rozruch, neboť nastal propad v otevřenosti emailů a klesly tržby obchodů, které realizují e-mail marketing. Prohlédněte si data, na kterých lze pozorovat dopady této změny a postupný vývoj.

Poskládejte si vlastní newsletter v našem novém editoru!

Poskládejte si vlastní newsletter v našem novém editoru!

10. 07. 2015

Rádi bychom vás informovali o nových funkcích v systému Mail Komplet. Vyvinuli jsme chytrý editor, díky kterému bude tvorba vašich kampaní jednoduchá, rychlá a zábavná. Kampaně navíc můžete propojit se svým e-shopem a ušetřit tak mnoho času. Pro lepší komunikaci jsme také přidali online chat a možnost zasílání hodnocení systému. Čtěte dále, co nového vás v aplikaci Mail Komplet čeká.

Vaše databáze se zmenšuje každým rokem – budujte ji!

Vaše databáze se zmenšuje každým rokem – budujte ji!

01. 07. 2015

Špatná zpráva pro vás – vaše databáze ztrácí kontakty. Ano, i ta vaše, právě teď. Co s tím? Databázi musíme průběžně doplňovat o čerstvé kontakty. Využíváte všechny možné cesty? Nebo vám došly nápady? Poradíme jednoduché způsoby zdarma, díky nimž se vaše databáze bude rozrůstat.

Aby vaše emaily nepadaly do SPAMU

Aby vaše emaily nepadaly do SPAMU

24. 06. 2015

Všichni chceme, aby naše hromadné emaily byly úspěšně doručeny do schránky klienta. A to není tak jednoduché, jak se zdá. Před dveřmi emailové schránky našeho klienta totiž stojí bodyguardi - antispamové filtry. Pokud se jim znelíbíme, nepustí náš email ke klientovi a musíme tedy hledat příčinu a odstranit ji. Jaké nejčastější chyby děláme a co filtrům vadí?

Seznam.cz nasazuje DKIM - oč běží?

Seznam.cz nasazuje DKIM - oč běží?

21. 04. 2015

Víte, že teoreticky je velmi snadné, aby někdo zneužil vaši e-mailovou adresu a vaším jménem rozesílal SPAM? Prakticky naštěstí existují systémy, které těmto zneužitím brání. V následujícím článku se zaměříme na jeden z těchto takzvaných ověřovacích systémů "DKIM".

Jak vymačkat z vašeho copywritingu co nejvíce

Jak vymačkat z vašeho copywritingu co nejvíce

20. 03. 2015

Znáte výsostné "Obsah je král"? Neméně toto spojení platí v email marketingu! Pojďme si v několika bodech shrnout, co by měl mít správný copywriter v email marketingu vždy na paměti. Ne každý je od přírody nadaným pisatelem, ovšem mnoho se lze naučit tréninkem. Na co tedy nezapomínat?

Vytváříme HTML šablonu - 2. díl - Základní kostra e-mailu

Vytváříme HTML šablonu - 2. díl - Základní kostra e-mailu

13. 03. 2015

V tomto díle zjistíte, jak a kde HTML kód editovat, a naučíte se, jak vytvořit základní strukturu e-mailové šablony. Je určen především začátečníkům v HTML kódování, ale i kodér dosud nepracující s HTML e-maily zde může najít nové informace.

Zpět
nahoru