Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Jak posílat hromadné e-maily a vědět, že je rozesíláte efektivně

Existují tři hlavní postupy, jak posílat hromadné e-maily. Jako první se nabízí zdánlivě nejjednodušší možnost přes běžného e-mailového klienta, tedy z vlastní schránky. Jak se dočtete dále, toto považujeme za nevhodné. Dalším způsobem je použití desktopových aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů, což je vhodné v určitých připadech. Nejefektivnější řešení je ovšem použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů.

Jak posílat hromadné e-maily a vědět, že je rozesíláte efektivně

Každý postup má svým způsobem prostor pro využití, jen jediný z nich je ale použitelný tak, abyste z e-mailového marketingu vytěžili veškerý potenciál a využili ho na maximum – je jím použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů.

Použití specializovaných on-line aplikací pro hromadné rozesílání e-mailů

Myslíte-li to s e-mailovým marketingem opravdu vážně, doporučujeme pro hromadné rozesílání e-mailů nasazení specializované on-line aplikace Mail Komplet.

Jde o bezrizikový legální způsob, jak realizovat e-mail marketing. Kromě komfortu ovládání, vysoké efektivity, možnosti týmové spolupráce, správy seznamů příjemců a měřitelnosti vám specializovaná on-line aplikace nabízí mnoho dalších funkcí. Pro více informací přejděte do sekce Představení systému Mail Komplet.

Jsme profesionálové na svém místě. Zrealizovali jsme mnohé úspěšné projekty a rádi pomůžeme i vám. Reference

Vyzkoušejte zdarma

Použití běžného e-mailového klienta

Tento postup se hodí pouze pro seznamy příjemců s malým počtem příjemců (maximálně několik desítek). Při větším počtu příjemců je postup vysoce neefektivní a rizikový, jinými slovy nepoužitelný. Anti-spamové filtry e-mailových klientů jsou totiž velmi citlivé a ostražitě hlídají, aby uživatelé nebyli ubíjeni SPAMem. Požadavky se mezi jednotlivými e-mailovými klienty liší, obvykle filtry zkoumají hlavičku e-mailu, velikost e-mailu, určitá slova v obsahu (akce, sleva, price a podobně), jak často zasíláte, objem rozesílky. Může se stát, že vás e-mailový klient vyhodnotí jako spamera a zablokuje veškeré e-maily z vaší adresy, z vašich serverů.

                      

Použití desktopových aplikací

Tento postup se hodí pro seznamy s menším počtem příjemců (do několika tisíc). I když desktopové aplikace dokážou odeslat i více e-mailů, jejich využívání nedoporučujeme. S  využitím desktopových aplikací nedokážete změřit efektivitu e-mailové kampaně a můžete narazit na limity poštovních serverů pro odchozí poštu. Desktopové aplikace také nenabízí možnost týmové spolupráce a nezajistí správu seznamů příjemců.

Při využití desktopové aplikace se musíte sami postarat o korektní nastavení počítače, ze kterého poštu budete rozesílat. Zapomenete-li na reverse DNS záznamy, skončí vaše e-maily ve složkách pro nevyžádanou poštu nebo je cílový mail server rovnou odmítne. To samé nastane, odešlete-li e-maily z podsítě, která v registrech známá tím, že její IP adresy jsou přidělovány jednotlivcům a nefiremním zákazníkům (kabelové sítě, ADSL, O2, UPC).

Správný e-mail marketing

Pokud se tedy chcete pustit do realizace e-mail marketingu, který vám bude generovat výsledky a zisky, použijte specializovaný nástroj. Prvotní investice se vám totiž brzy vrátí. Vaše konkurence již ví, že se bez e-mail marketingu neobejde. Využijte svůj potenciál a buďte lepší než ostatní! S námi víte, jak na to.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru