Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Automatizace e-maillingu pomocí flow diagramů

Otáčíme vesmír! Automatizace přes flow diagramy jsou tady! Jestli chcete vědět, jak dělat e-mailing opravdu profesionálně tak čtěte. Je to prostě pecka!

Automatizace e-maillingu pomocí flow diagramů

Novinka, která vám ušetří spoustu času, posune váš brand o krok dopředu a budete dělat e-mailing opravdu světově. To jsou Automatizace pomocí flow diagramů.  

Ptáte se, co jsou automatizace a k čemu vlastně jsou? 

Automatické kampaně stačí nastavit v naší aplikaci pouze jednou a o jejich funkčnost se už nemusíte dál starat. Pomocí nastavených pravidel se tak kampaně samy posílají na určené uživatele z vaší databáze. Jediným kliknutím jednoduše nastavíte přesnou strukturu rozesílání různých druhů kampaní. Tato struktura se vytvoří pomocí vývojových diagramů, které vám znázorní jasný a vizuální obraz vaší e-mailové komunikace.

Příklad na ukázku

Automatizace začíná tím, že pomocí API propojení dojde k přihlášení e-mailové adresy do seznamu příjemců Leady z Londýna FB. Na základě spuštění této podmínky se příjemci odešle e-mailová kampaň Welcome 1.

Systém počká 1 den. Poté zkontroluje aktivitu příjemce. To znamená, jestli v kampani klikl na jakýkoli odkaz či nikoli.

V případě, že odpověď je ANO a uživatel tedy klikl na jakýkoli odkaz, tak jej aplikace automaticky přiřadí do zvoleného seznamu příjemců a odešle mu kampaň Welcome 2. V případě, že uživatel neklikl na žádný odkaz v kampani, tak aplikace nastaví do uživatelského pole status NE. Uživateli se poté může nastavit podmínka odhlášení z odběru newsletterů nebo s ním jinak pracovat.

Jak jde vidět, tak způsobů, jak kombinovat různé varianty e-mailové komunikace, je opravdu hodně. Fantazii se meze nekladou a pomocí automatizovaných flow diagramů můžete jednoduše vytvářet scénáře vašeho e-mailingu. 

Další příklad pro vaši představu

Představte si situaci, že se příjemce zaregistruje u vás na webu k odběru informačních newsletterů. Na základě této registrace se na něj automaticky odešle „uvítací kampaň“ s vašimi produkty. Po časovém intervalu (např. 7 dnů), nastavený automat zhodnotí, jestli uživatel provedl ve vašem e-shopu nákup. Pokud ano, tak se automatické odesílání ukončí a konverze je na světě. V tomto případě se k tomuto uživateli může uložit „hodnota jeho poslední objednávky“ nebo „kategorie objednaného zboží“ a pomocí těchto informací nastavit další strukturu.

V případě, že po 7 dnech tento uživatel nenakoupí, tak se mu může poslat další kampaň, která ho naláká např. na „slevovou akci“ nebo se uloží do seznamu „neprovedl konverzi.

S automatizacemi si jde opravdu vyhrát. Tím, že se jedná o plně automatický princip, tak stačí prvotní nastavení a je hotovo. Způsob nastavení je jednoduchý a zvládne jej opravdu každý. 

Váš Mail Komplet

 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru