Spojujeme síly s e-shopovým řešením UPgates. Synchronizujte veškeré údaje o zákaznících a posílejte e-mailové kampaně pomocí několika kliků.
Pomocí doplňku můžete automaticky získávat informace z vašeho e-shopu a použít je tak pro svůj e-mail marketing.
A je hotovo. Vaše propojení mezi UPgates a Mail Kompletem je vytvořené. Do 15 minut od vytvoření propojení by mělo proběhnout první stažení dat. To obsahuje veškeré informace půl roku zpět. Můžete si tak být jisti, že veškeré údaje jsou aktuální a relevantní. Automatický update navíc probíhá každé 2 hodiny. Výhodou tohoto propojení je také to, že do uživatelského sloupce u dané e-mailové adresy se ukládá informace o tom, jestli kontakt souhlasil se zasíláním newsletteru či nikoliv. Posledním krokem k úspěšnému e-mail marketingu je vytvoření e-mailové kampaně. Připravili jsme si pro vás jednoduchý návod, díky kterému zvládne tvorbu opravdu každý.
Vytvořit první e-mailovou kampaň |
V případě, že by vám propojení nefungovalo nebo se objevily nějaké nesrovnalosti, tak nás prosím kontaktujte. Stačí využít náš chat v pravém dolním rohu nebo zavolat na telefonní číslo +420 517 070 000. Rádi vám poradíme a vše společně nastavíme.
Přihlaste se k odběru našich newsletterů a dostávejte aktuální novinky a články.
Předmět e-mailu je klíčový! V mnoha případech rozhoduje právě oněch pár úvodních slov o tom, jestli ho příjemce otevře nebo e-mail zůstane nedotčený.
Tento americký svátek je pro někoho den jako každý jiný, ale pro jiného je to příležitost, jak udělat svým blízkým radost.
Přečtěte si, která témata budou tento rok e-mailingu vládnout. Připíšete si určitě bonusové body, když o nich budete vědět.
Připravili jsme pro Vás skvělý marketingový kalendář na rok 2021, který zahrnuje všechny důležité dny.
Jak nastavit opuštěný košík, který neobsahuje pouze jednu e-mailovou kampaň, ale jeho komunikace se rozdělí do několika fází?
Série našich výukových videí pokračuje třetím dílem. Ten Vám dá jasnou odpověď na to, jak pracovat se seznamy příjemců, s proměnnými v těle e-mailové kampaně a jakým způsobem segmentovat.