Všechny články

Propojení s UPgates

Spojujeme síly s e-shopovým řešením UPgates. Synchronizujte veškeré údaje o zákaznících a posílejte e-mailové kampaně pomocí několika kliků.

Propojení s UPgates

Co doplněk s UPgates dokáže?

Pomocí doplňku můžete automaticky získávat informace z vašeho e-shopu a použít je tak pro svůj e-mail marketing. 

  • Automatický import kontaktů - doplněk umožní automatické stahování kontaktů přímo do aplikace Mail Komplet. Nemusíte tak složitě importovat vaše zákazníky ručně. Vše probíhá na automatické bázi a v pravidelných intervalech.
  • Synchronizace dat o objednávkách - jde o doplňkovou funkci, kterou si můžete povolit v nastavení. Pomocí této synchronizace lze stahovat veškeré informace o objednávkách a přenášet je do aplikace Mail Komplet. To vám umožní segmentovat e-mailové kampaně např. podle celkové výše objednávky, počtu položek v objednávce, data provedení objednávky, značky nebo dalších prvků.
  • Synchronizace dat o produktech - podobně jako předchozí funkce, tak i tato možnost je volitelná a její zpřístupnění si můžete povolit také v nastavení propojení. Díky této synchronizaci se produkty stahují do Mail Kompletu a vy tak máte k dispozici aktuální výpis vašich produktů. Vkládání jednotlivých položek do e-mailové kampaně je poté otázkou jednoho kliknutí.

Jak UPgates doplněk nainstalovat?

  1. V administraci UPgates je potřeba nejprve zjistit váš LOGIN a API klíč. Tyto dva údaje naleznete v části NASTAVENÍ - IMPORT/EXPORT - OSTATNÍ. Údaje je potřeba vložit do aplikace Mail Komplet.
  2. Nezapomeňte si v Mail Kompletu vytvořit Seznam příjemců, který budete v rámci toho propojení využívat. Seznam příjemců vytvoříte v části SEZNAMY PŘÍJEMCŮ - PŘIDAT.
  3. Pro napojení doplňku si v administraci Mail Komplet zvolíte možnost NASTAVENÍ - MOŽNOSTI PROPOJENÍ a vyberete UPgates. Kliknete na možnost nastavení.
  4. Zadáte název projektu v UPgates. Ten zjistíte z URL adresy vašeho přihlášení v UPgates. Použijte prosím název mezi https:// a .admin.upgates.com. V našem případě je to mail-komplet. Ve vašem případě tam bude váš název.
  5. Zkopírujete LOGIN do API, který jste zjistili v administraci UPgates.
  6. Zkopírujete HESLO do API, které jste zjistili v administraci UPgates.
  7. Vyberete cílový seznam příjemců, do kterého se budou data automaticky nahrávat. Jedná se o seznam příjemců, jež jste vytvořili v kroku č. 2.
  8. Zvolte, jestli chcete nebo nechcete stahovat data o objednávkách a produktech. Doporučujeme mít tyto možnosti aktivní. Díky nim budete do Mail Kompletu předávat více informací, které následně můžete využít pro e-mail marketing
  9. Klikněte na Uložit
  10. Společně s vytvořením propojení se automaticky vytvoří datový zdroj.
  11. Veškeré nastavení propojení mezi UPgates a Mail Kompletem lze upravit v administraci Mail Komplet v části NASTAVENÍ - DATOVÉ ZDROJE.

A je hotovo. Vaše propojení mezi UPgates a Mail Kompletem je vytvořené. Do 15 minut od vytvoření propojení by mělo proběhnout první stažení dat. To obsahuje veškeré informace půl roku zpět. Můžete si tak být jisti, že veškeré údaje jsou aktuální a relevantní. Automatický update navíc probíhá každé 2 hodiny. Výhodou tohoto propojení je také to, že do uživatelského sloupce u dané e-mailové adresy se ukládá informace o tom, jestli kontakt souhlasil se zasíláním newsletteru či nikoliv. Posledním krokem k úspěšnému e-mail marketingu je vytvoření e-mailové kampaně. Připravili jsme si pro vás jednoduchý návod, díky kterému zvládne tvorbu opravdu každý.

Vytvořit první e-mailovou kampaň

V případě, že by vám propojení nefungovalo nebo se objevily nějaké nesrovnalosti, tak nás prosím kontaktujte. Stačí využít náš chat v pravém dolním rohu nebo zavolat na telefonní číslo +420 517 070 000. Rádi vám poradíme a vše společně nastavíme.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

  • Vytváříme HTML šablonu - 1. díl – Úvod a příprava

    Nevíte, jak si sami připravit krásnou e-mailovou šablonu? Neumíte kódovat v HTML jazyce? Právě pro Vás jsme připravili tento návod, který je zaměřený na základní tvorbu šablony.

  • Webhooks aneb zahákněte si všechny Vaše akce

    Webhooks, co to je a k čemu se Vám bude hodit? Webhooky se hodí mít, pokud chcete, aby Vám z Mail Kompletu bylo posíláno oznámení na Vaši URL adresu hned, jakmile dojde k nějaké akci, kterou v rámci Mail Kompletu chcete sledovat.

  • Jak na kódování HTML e-mailů

    Jak vytvořit HTML šablonu pro e-mail, tak, aby byla čitelná v co největším počtu e-mailových klientů?

  • Věčné téma – jak zamezit tomu, aby e-maily nekončily v nevyžádané poště?

    Odpověď na tuto otázku Vás asi překvapí, ale přesný recept neexistuje. Antispamové filtry poskytovatelů e-mailových schránek se stále vyvíjí, stejně jako celý online svět. Stejně tak jako se stále více řeší bezpečné doručení e-mailu do schránky příjemce.

  • Segmentace

    Možná si pamatujete na minulý článek, ve kterém jsme řešili téma týkající se kvalitní databáze ve spojitosti se zákonem EU o ochraně osobních údajů. Pokud Vám tento článek utekl, tak se k němu můžete vrátit zde. Dnes si totiž toto téma ještě trochu rozšíříme. Podíváme se na problematiku segmentací.

Zpět
nahoru