Všechny články

Propojení s UPgates

Spojujeme síly s e-shopovým řešením UPgates. Synchronizujte veškeré údaje o zákaznících a posílejte e-mailové kampaně pomocí několika kliků.

Propojení s UPgates

Aplikace Mail Komplet se rozrůstá o další doplněk. Majitelé e-shopů, kteří používají řešení od UPgates, se tak mohou spojit s Mail Kompletem a synchronizovat údaje o zákaznících.

Co doplněk s UPgates dokáže?

Pomocí doplňku můžete automaticky získávat informace z vašeho e-shopu a použít je tak pro svůj e-mail marketing. 

  • Automatický import kontaktů - doplněk umožní automatické stahování kontaktů přímo do aplikace Mail Komplet. Nemusíte tak složitě importovat vaše zákazníky ručně. Vše probíhá na automatické bázi a v pravidelných intervalech.
  • Synchronizace dat o objednávkách - jde o doplňkovou funkci, kterou si můžete povolit v nastavení. Pomocí této synchronizace lze stahovat veškeré informace o objednávkách a přenášet je do aplikace Mail Komplet. To vám umožní segmentovat e-mailové kampaně např. podle celkové výše objednávky, počtu položek v objednávce, data provedení objednávky, značky, produktové kategorie nebo dalších prvků.
  • Synchronizace dat o produktech - podobně jako předchozí funkce, tak i tato možnost je volitelná a její zpřístupnění si můžete povolit také v nastavení propojení. Díky této synchronizaci se produkty stahují do Mail Kompletu a vy tak máte k dispozici aktuální výpis vašich produktů. Vkládání jednotlivých položek do e-mailové kampaně je poté otázkou jednoho kliknutí.

Jak UPgates doplněk nainstalovat?

  1. V administraci UPgates je potřeba nejprve zjistit váš LOGIN a API klíč. Tyto dva údaje naleznete v části NASTAVENÍ - IMPORT/EXPORT - OSTATNÍ. Údaje je potřeba vložit do aplikace Mail Komplet.
  2. Nezapomeňte si v Mail Kompletu vytvořit Seznam příjemců, který budete v rámci toho propojení využívat. Seznam příjemců vytvoříte v části SEZNAMY PŘÍJEMCŮ - PŘIDAT.
  3. Pro napojení doplňku si v administraci Mail Komplet zvolíte možnost NASTAVENÍ - MOŽNOSTI PROPOJENÍ a vyberete UPgates. Kliknete na možnost nastavení.
  4. Zadáte název projektu v UPgates. Ten zjistíte z URL adresy vašeho přihlášení v UPgates. Použijte prosím název mezi https:// a .admin.upgates.com. V našem případě je to mail-komplet. Ve vašem případě tam bude váš název.
  5. Zkopírujete LOGIN do API, který jste zjistili v administraci UPgates.
  6. Zkopírujete HESLO do API, které jste zjistili v administraci UPgates.
  7. Vyberete cílový seznam příjemců, do kterého se budou data automaticky nahrávat. Jedná se o seznam příjemců, jež jste vytvořili v kroku č. 2.
  8. Zvolte, jestli chcete nebo nechcete stahovat data o objednávkách a produktech. Doporučujeme mít tyto možnosti aktivní. Díky nim budete do Mail Kompletu předávat více informací, které následně můžete využít pro e-mail marketing
  9. Klikněte na Uložit
  10. Společně s vytvořením propojení se automaticky vytvoří datový zdroj.
  11. Veškeré nastavení propojení mezi UPgates a Mail Kompletem lze upravit v administraci Mail Komplet v části NASTAVENÍ - DATOVÉ ZDROJE.

A je hotovo. Vaše propojení mezi UPgates a Mail Kompletem je vytvořené. Do 15 minut od vytvoření propojení by mělo proběhnout první stažení dat. To obsahuje veškeré informace půl roku zpět. Můžete si tak být jisti, že veškeré údaje jsou aktuální a relevantní. Automatický update navíc probíhá každé 2 hodiny. Výhodou tohoto propojení je také to, že do uživatelského sloupce u dané e-mailové adresy se ukládá informace o tom, jestli kontakt souhlasil se zasíláním newsletteru či nikoliv. Posledním krokem k úspěšnému e-mail marketingu je vytvoření e-mailové kampaně. Připravili jsme si pro vás jednoduchý návod, díky kterému zvládne tvorbu opravdu každý.

Vytvořit první e-mailovou kampaň

V případě, že by vám propojení nefungovalo nebo se objevily nějaké nesrovnalosti, tak nás prosím kontaktujte. Stačí využít náš chat v pravém dolním rohu nebo zavolat na telefonní číslo +420 517 070 000. Rádi vám poradíme a vše společně nastavíme.

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

Zpět
nahoru