Všechny články

Automatizace 2. díl | Voucher

Náš seriál o automatizacích pokračuje! Dnes se podíváme, jak automatizovaně posílat vaše slevové kódy.

Automatizace 2. díl | Voucher

Určitě to znáte. Hledáte způsob, jak jednoduše zacílit vaše slevové kódy. S našimi automatizacemi je to snadné! Ke všemu vám stačí napojení Mail Kompletu na váš e-shop. K tomu můžete použít jeden z pluginů pro Shoptet, Prestashop nebo WooCommerce. Další možností je napojení vašeho e-shopu přes naše API.

Poděkování za registraci

Pokud chcete posílat slevový kód jako poděkování za registraci, tak stačí jako spouštěč při vytváření automatizace vybrat Byl přihlášen e-mail do seznamu příjemců. Jsou zde 2 typy - přes přihlašovací formulář nebo přes API. Přihlašovací formulář si můžete snadno vytvořit přímo v Mai Kompletu.

Automatizace je nastavena následovně:

  • Uživatel se přihlásí do seznamu příjemců
  • Automatizace uživatele zpracuje a počká 3 hodiny před další akcí
  • Po 3 hodinách se uživateli pošle kampaň s poděkováním a slevovým kódem

Ocenění věrnosti zákazníka

Další oblíbenou možností je ocenění zákazníka na základě hodnoty objednávky. Tímto způsobem můžete kampaně cílit na svoje nejvěrnější zákazníky. V této automatizaci jsme se rozhodli určit věrnost zákazníka podle hodnoty objednávky.

V prvním bloku kampaně je potřeba nastavit 2 podmínky: hodnota objednávky musí být vyšší než 10 000 Kč a uživateli ještě nepřišla kampaň s voucherem. Tímto zamezíte opakovanému zasílání voucheru.

Automatizace je nastavena následovně:

  • Automatizace se spustí každý den v 7:00 hodin
  • Pokud je objednávka vyšší než 10 000 Kč, tak se zákazníkovi pošle kampaň s voucherem

A je to! Mail Komplet nyní sám pošle voucher všem uživatelům, kteří splňují podmínku. S podmínkami si samozřejmě můžete vyhrát, možností je opravdu hodně.

Pro bližší vysvětlení automatizací koukněte na náš článek Jak na automatizace?

Váš Mail Komplet tým
 

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Propojení s UPgates

    Spojujeme síly s e-shopovým řešením UPgates. Synchronizujte veškeré údaje o zákaznících a posílejte e-mailové kampaně pomocí několika kliků.

  • Opuštěný košík v Mail Kompletu

    Aplikace Mail Komplet se rozrůstá o další vylepšení. Tentokrát jde o novou funkci sledování opuštěného košíku. Ta dokáže uchovávat informace o zboží, které zákazníci prohlíželi nebo si ho vložili do košíku. Jak opuštěný košík funguje a jak jej zpřístupnit?

  • Automatizace 1. díl | Svátková kampaň

    A je to tu! Náš seriál o automatizacích. V každém díle si představíme určitý scénář, při kterém se dá automatizace skvěle využít.

  • Jaké bylo COE 2019?

    COE… Zkratka pro největší e-commerce veletrh v České republice. Czech On-line Expo 2019 je za námi a Mail Komplet na něm nesměl chybět. Co nám přineslo?

  • Automatizace e-maillingu pomocí flow diagramů

    Otáčíme vesmír! Automatizace přes flow diagramy jsou tady! Jestli chcete vědět, jak dělat e-mailing opravdu profesionálně tak čtěte. Je to prostě pecka!

Zpět
nahoru