Nepropásněte žádnou e-mail marketingovou novinku. Sledujte Boldem blog.

Přejit na blog
Všechny články

Proč je e-mail marketing stále králem?

Existuje obrovské množství důvodů, proč byste měli přemýšlet o e-mail marketingu a příjemcích vašich e-mailů. Ovšem se vší vážností, víte, jak hodnotný je e-mail marketing? Stojí za to trávit čas nad e-mailovými kampaněmi a klást si otázky, jaký nástroj k realizaci e-mail marketingu použít, co svým příjemcům říct a nabídnout, co příjemci po přečtení e-mailu dělají?

Proč je e-mail marketing stále králem?

Odpověď je ANO, stojí to za to! E-mail marketing je stále králem v závodě o nejlepší marketingové výsledky. Navíc je vše měřitelné a vy vždy víte, jak se váš příjemce chová, o co se zajímal a zda díky e-mailu nakoupil. A díky tomu můžete z e-mail maketingu dostávat víc a víc. 

Stařec mezi teenagery?

V porovnání s novými marketingovými nástroji (jako jsou sociální sítě, virální videa apod.) může e-mail marketing působit jako taktika minulosti. Opak je pravdou. E-mail marketing je stálý a výnosný kanál s vynikající návratností.

Dobře načasovaný e-mail stále hrdě stojí v popředí online komunikace a propagace, což potvrzují data.

Co říkají data?

91% uživatelů kontroluje svoje e-maily každý den
48% uživatelů preferuje kontakt se značkami přes e-mail
247 MILIONŮ e-mailů je odesláno každý den
897 MILIONŮ uživatelů prohlíží e-maily na mobilu

Lidé žijí svými e-mailovými schránkami - mnohokrát denně obnoví a zkontrolují poštu, zda se neobjevilo něco nového. Prohlížení e-mailů a jejich posílání se stalo každodenní činnosti většiny z nás. Už nepoužíváme jen počítače, ale také své chytré telefony, tablety a podobně. Vaši zákazníci na e-mailu jsou a pravidelně ho kontrolují, váš e-mail by na ně tedy ve schránce měl čekat. 

Co e-mail marketing přináší?

90% uživatelů preferuje e-mail před Facebookem
40x lepší při získávání nových klientů než Facebook a Twitter
44% uživatelů nakoupilo díky e-mailu
66% uživatelů udělalo online nákup díky e-mailu

Na otázku, které medium uživatelé preferují pro sdělování novinek, 90% odpovědělo, že chtějí e-mailový newsletter, zatímco pouhých 10% vybralo Facebook. Krom toho nedávná studie ukázala, že e-mail je téměř 40x lepší v získávání klientů než Facebook a Twitter.

E-mail marketing přináší okamžité prodeje.

44% uživatelů minimálně jednou nakoupilo na základně reklamy v e-mailu, který jim byl doručen. 66% uživatelů uskutečnilo online nákup jako výsledek e-mail marketingové zprávy.

Zdrojem výše uvedených dat je průzkum provedený organizací Interactive Advertising Bureau.

Pojďte do toho

Ještě váháte? E-mail marketing je účinná marketingová zbraň. Poradíme vám, jak správně začít. Profesionální nástroj, kvalitní databáze a její průběžné budování a kreativní e-maily - to je budoucnost. Pojďte do toho s námi a nechte svůj e-mail marketing vydělávat. 

Vyzkoušet zdarma

Sdílejte tento článek:

Okomentujte tento článek

Nejnovější články

  • Mail Komplet bude končit. Přesuňte svůj účet do Boldem co nejdříve

    Doba jde dopředu. A my též. Už nějakou dobu pracujeme na tom, aby tvorba vašich e-mailingových kampaní byla rychlejší, jednodušší a efektivnější. A právě proto jsme pro vás vytvořili nový nástroj Boldem.

  • Finanční plánování v podnikání – jak na něj?

    Ve spolupráci s partnerem Lemonero specializujícím se na chytré financování e-shopů jsme pro vás připravili základní informace k finančnímu plánování pro váš byznys.

  • Mail Komplet ve zcela novém kabátě

    Svět technologií se neustále vyvíjí a rok co rok se tempo „zrychluje“. Zrychluje se natolik, že je někdy obtížné udržet se všemi změnami krok. Pokud nepůjdete „s dobou“, jednoduše řečeno, ujede Vám vlak.

  • Marketingové trendy pro rok 2022

    V posledních letech došlo k dramatické digitální transformaci marketingu. Současná světová situace tento trend ještě více zvýraznila. Prostředí online marketingu je dynamičtější než kdykoli předtím.

  • Změny cookies v roce 2022

    Znáte to, přijdete na stránky a hned na Vás vyskakuje lišta s informacemi o tom, že se ukládají nějaké cookies. Většina z nás bezmyšlenkovitě kliká na souhlasím a pokračuje na obsah. Co se změní v novém roce?

  • Příprava e-mailové šablony v MJML - 2. díl – Responzivní e-maily snadno a rychle

    Nejste zdatní v HTML kódování, ale zároveň byste raději rozesílali e-maily v HTML kódu? V tomto díle zjistíte, jak je snadné vytvořit kódovanou šablonu takřka bez jakýchkoliv znalostí o HTML kódování.

Zpět
nahoru